Üdv! Találtam egy scriptet! A problémám az, hogy nem tudom átírni úgy, hogy csak akkor mûködjön, ha a játékos a kapu mellett áll. És úgy, hogy /kapunyit-re kinyílik /kapuzárra záródik! Kordik a kódba!
A másik az, hogy így bárki tudja használni. Ha gamemode-ba definiálva van hogy pl 1-es a rendõr akkor filterscriptbe tudom e használni úgy pl hogy:
if(Admin(playerid, 1) || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 7 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 7 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 2 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1|| PlayerInfo[playerid][pLeader] == 6 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 6)
Tehát, ha navos, ha tekes, ha rendõr, ha admin. Elõre is köszönöm a válaszokat!
#include <a_samp>
new
gate6;
forward timer();
public OnFilterScriptInit()
{
gate6 = CreateObject(980, -964.0781,2729.1299,45.8672, 0, 0, 89.980010986328);
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if( strcmp( \"/hatar\", cmdtext, true ) )
{
MoveObject (gate6, -964.0781,2719.1299,45.8672, 5.0);
SetTimer(\"timer\", 5000, 0);
return 1;
}
return 0;
}
public timer()
{
MoveObject (gate6, -964.0781,2729.1299,45.8672, 5.0);
}
Könnyû, csak laptopon vagyok és kicsit sz*rabb lesz, sor eltolódásokért sry.
#include <a_samp>
new
gate6;
forward timer();
public OnFilterScriptInit()
{
gate6 = CreateObject(980, -964.0781,2729.1299,45.8672, 0, 0, 89.980010986328);
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
//nyitás
if( strcmp( \"/hatar\", cmdtext, true ) )
{
if(Admin(playerid, 1) || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 7 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 7 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 2 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1|| PlayerInfo[playerid][pLeader] == 6 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 6)
{ //hogy csak ezek a frakciók tudják használni.
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 6.5, X,Y,Z))
{ //hogy csak ebbe a távolságba lehessen, a 6.5 az a távolság, pl. 6.5m a kaputól.
MoveObject (gate6, X,Y,Z, 1, RX,RY,RZ); //A 6 KOORDINÁTA az 1-es az a sebesség. (nyílt koordináta)
}
}
}
return 1;
//zárás, ugyan olyan mint a nyitás
if( strcmp( \"/hatarzar\", cmdtext, true ) )
{
if(Admin(playerid, 1) || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 7 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 7 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 2 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1|| PlayerInfo[playerid][pLeader] == 6 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 6)
{ //hogy csak ezek a frakciók tudják használni.
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 6.5, X,Y,Z))
{ //hogy csak ebbe a távolságba lehessen, a 6.5 az a távolság, pl. 6.5m a kaputól.
MoveObject (gate6, X,Y,Z, 1, RX,RY,RZ); //A 6 KOORDINÁTA az 1-es az a sebesség. (zárt koordináta)
}
}
}
return 1;
Remélem segítettem, ha valami még nem világos írj PM-et vagy jelölj be Skypon.