Szerző Téma: Halált nem írja ki adinoknak  (Megtekintve 1022 alkalommal)

Halált nem írja ki adinoknak
« Dátum: 2016. Május 16. - 16:18:41 »
0 Show voters
Sziasztok! Az lenne a problémám, hogy mikor megölök valakit akkor nem írja ki azt h megöltem adminchatban, viszon ha vonszolás közben ölöm meg akkor kiírja nekem, hogy meghalt a vonszolt személy..
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    PlayerInfo[playerid][Korhaz] = 1;
Muhold[playerid] = 0;
Szolgalat[playerid] = 0;
Adminszolg[playerid] = 0;
Sokkolo[playerid] = 0;
Sokkolva[playerid] = 0;
getdate(ev,honap,nap);
gettime(ora,perc,masodperc);
new string[128];
if(VonszoltSzemelyID[VonszolvaVan[playerid]] == playerid)
{
KillTimer(VonszolTimer(playerid));
KillTimer(VonszolTimer(VonszoltSzemelyID[VonszolvaVan[playerid]]));
SCM(VonszolvaVan[playerid],ORANGE,\"(( A vonszolt személy meghalt! ))\");
VonszoltSzemelyID[VonszolvaVan[playerid]] = -1;
VonszolvaVan[playerid] = -1;
}
if(VonszolvaVan[VonszoltSzemelyID[playerid]] == playerid)
{
KillTimer(VonszolTimer(playerid));
KillTimer(VonszolTimer(VonszolvaVan[VonszoltSzemelyID[playerid]]));
SCM(VonszoltSzemelyID[playerid],ORANGE,\"(( A vonszoló személy meghalt! ))\");
VonszolvaVan[VonszoltSzemelyID[playerid]] = -1;
VonszoltSzemelyID[playerid] = -1;
}
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 0) //Ököl
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Ököl\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Ököl\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 1) //Boxxer
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Boxxer\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Boxxer\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 2) //Golfütő
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Golfütő\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Golfütő\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 3) //Gumibot
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Gumibot\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Gumibot\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 4) //Kés
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Kés\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Kés\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 5) //Baseball ütő
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Baseball ütő\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Baseball ütő\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 6) //Ásó
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Ásó\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Ásó\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 7) //Billiárd ütő
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Billiárd ütő\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Billiárd ütő\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
         return 1;
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 8) //Katana
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Katana\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Katana\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 9) //Láncfűrész
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Láncfűrész\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Láncfűrész\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 10) //Rózsaszín Dildó
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Rózsaszín dildó\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Rózsaszín Dildó\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 11) //Dildó
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Dildó\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Dildó\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 12) //Rövid vibrátor
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Rövid vibrátor\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Rövid vibrátor\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 13) //Hosszú vibrátor
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Hosszú vibrátor\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Hosszú vibrátor\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 14) //Virágcsokor
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Virágcsokor\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Virágcsokor\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 15) //Járóbot
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Járóbot\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Járóbot\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 16) //Gránát
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Gránát\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Gránát\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 17) //Füstgránát
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Füstgránát\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Füstgránát\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 18) //Molotov-koktél
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Molotov-koktél\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Molotov-koktél\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 22) //Colt45
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Colt45\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Colt45\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 23) //Módosított Colt45
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Módosított Colt45\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Módosított Colt45\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 24) //Desert Eagle
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Desert Eagle\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Desert Eagle\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 25) //Shotgun
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Shotgun\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Shotgun\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 26) //Lefűrészelt csövű shotgun
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Lefűrészelt csövű shotgun\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Lefűrészelt csövű shotgun\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 27) //Automata shotgun
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Automata shotgun\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Automata shotgun\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 28) //Uzi
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Uzi\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: uzi\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 29) //MP5
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: MP5\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: MP5\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 30) //AK47
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: AK47\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: AK47\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 31) //M4
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: M4\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: M4\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 32) //Tec9
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Tec9\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Tec9\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 33) //Puska
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Puska\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Puska\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 34) //Mesterlövész puska
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Mesterlövész puska\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Mesterlövész puska\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 35) //Rakétavető
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Rakétavető\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Rakétavető\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 36) //HS Rakétavető
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: HS Rakétavető\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: HS Rakétavető\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 37) //Lángszóró
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Lángszóró\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Lángszoró\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 38) //Minigun
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Minigun\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Minigun\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 39) //C4
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: C4\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: C4\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 41) //Spray
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Spray\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Spray\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 42) //Poroltó
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Poroltó\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Poroltó\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(reason == 49)
    {
         format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s meghalt. Indok: Jármű\",pname(playerid));
          SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
          format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Halál: %s. Fegyver: Jármű\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(playerid));
        SzerverLog(logstring);
}
if(reason == 50)
    {
         format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s meghalt. Indok: Helikopter\",pname(playerid));
          SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
          format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Halál: %s. Indok: Helikopter\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
        SzerverLog(logstring);
}
if(reason == 51)
    {
         format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s meghalt. Indok: Robbanás\",pname(playerid));
          SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
          format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Halál: %s. Indok: Robbanás\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(playerid));
        SzerverLog(logstring);
}
if(reason == 53)
    {
         format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s meghalt. Indok: Fulladás\",pname(playerid));
          SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
          format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Halál: %s. Indok: Fulladás\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid));
        SzerverLog(logstring);
}
if(reason == 54)
    {
         format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s meghalt. Indok: Lezuhant\",pname(playerid));
          SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
          format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Halál: %s. Indok: Lezuhant\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
        SzerverLog(logstring);
}
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2016. Május 16. - 16:28:15 írta Zippanto »

Nem elérhető whadez

  • 719
  • DEFEATER
    • Profil megtekintése
Halált nem írja ki adinoknak
« Válasz #1 Dátum: 2016. Május 16. - 16:19:56 »
+1 Show voters
Bocs, de miért nem ezt rakod ki a kód beillesztésnek?
 
#include <a_samp>

 
Csak azért kérdezem, mert ugyan ennyi az értelme, tehát semmit se látunk belőle.  :nugget:

Halált nem írja ki adinoknak
« Válasz #2 Dátum: 2016. Május 16. - 16:27:58 »
0 Show voters
Rosszat másoltam be, bocs.

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Halált nem írja ki adinoknak
« Válasz #3 Dátum: 2016. Május 16. - 16:43:50 »
0 Show voters
Hasznalj GetWeaponName-t a rengeteg sor helyett weaponid meg az OnPlayerDeathnál a reason.

Halált nem írja ki adinoknak
« Válasz #4 Dátum: 2016. Május 16. - 17:06:52 »
0 Show voters
Le bírnád írni ha megkérlek?

Halált nem írja ki adinoknak
« Válasz #5 Dátum: 2016. Május 16. - 17:19:47 »
0 Show voters
    
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
        new fegyver[32];
        new kName[MAX_PLAYER_NAME];
new dName[MAX_PLAYER_NAME];
GetWeaponName(reason,fegyver,sizeof(fegyver));
GetPlayerName(killerid,kName,sizeof(kName));
GetPlayerName(playerid,dName,sizeof(dName));
format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: %s \", kName, dName, fegyver);
SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
return 1;
}

 
Ha GetPlayerName nem jó ezer bocs  :D De szerintem azt már áttudod úgy írni, hogy jó legyen.
« Utoljára szerkesztve: 2016. Május 16. - 17:56:01 írta immortal1876 »

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Halált nem írja ki adinoknak
« Válasz #6 Dátum: 2016. Május 16. - 17:35:48 »
0 Show voters
Nem hoztam létre a változóját a névnek és egy nem elég.. 2 kell :)

Halált nem írja ki adinoknak
« Válasz #7 Dátum: 2016. Május 16. - 17:37:40 »
0 Show voters
Nem hoztam vagy nem hoztad? De ha úgy érted, hogy nem hoztam én létre akkor tudom mivel neki globális változóként van és háát én ebből nem tudom kiszívni neki hogy van :D
« Utoljára szerkesztve: 2016. Május 16. - 17:41:11 írta immortal1876 »

Halált nem írja ki adinoknak
« Válasz #8 Dátum: 2016. Május 16. - 17:41:20 »
0 Show voters
Akkor valaki helyesen pls. :D  :shurg:

Halált nem írja ki adinoknak
« Válasz #9 Dátum: 2016. Május 16. - 17:55:36 »
0 Show voters
Tessék létrehoztam neked a változót hozzá.

Halált nem írja ki adinoknak
« Válasz #10 Dátum: 2016. Május 16. - 19:19:57 »
0 Show voters
Köszönöm

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal