GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Szkript kérések => A témát indította: Zippanto - 2016. május 16. - 16:18:41

Cím: Halált nem írja ki adinoknak
Írta: Zippanto - 2016. május 16. - 16:18:41
Sziasztok! Az lenne a problémám, hogy mikor megölök valakit akkor nem írja ki azt h megöltem adminchatban, viszon ha vonszolás közben ölöm meg akkor kiírja nekem, hogy meghalt a vonszolt személy..
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    PlayerInfo[playerid][Korhaz] = 1;
Muhold[playerid] = 0;
Szolgalat[playerid] = 0;
Adminszolg[playerid] = 0;
Sokkolo[playerid] = 0;
Sokkolva[playerid] = 0;
getdate(ev,honap,nap);
gettime(ora,perc,masodperc);
new string[128];
if(VonszoltSzemelyID[VonszolvaVan[playerid]] == playerid)
{
KillTimer(VonszolTimer(playerid));
KillTimer(VonszolTimer(VonszoltSzemelyID[VonszolvaVan[playerid]]));
SCM(VonszolvaVan[playerid],ORANGE,\"(( A vonszolt személy meghalt! ))\");
VonszoltSzemelyID[VonszolvaVan[playerid]] = -1;
VonszolvaVan[playerid] = -1;
}
if(VonszolvaVan[VonszoltSzemelyID[playerid]] == playerid)
{
KillTimer(VonszolTimer(playerid));
KillTimer(VonszolTimer(VonszolvaVan[VonszoltSzemelyID[playerid]]));
SCM(VonszoltSzemelyID[playerid],ORANGE,\"(( A vonszoló személy meghalt! ))\");
VonszolvaVan[VonszoltSzemelyID[playerid]] = -1;
VonszoltSzemelyID[playerid] = -1;
}
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 0) //Ököl
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Ököl\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Ököl\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 1) //Boxxer
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Boxxer\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Boxxer\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 2) //Golfütő
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Golfütő\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Golfütő\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 3) //Gumibot
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Gumibot\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Gumibot\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 4) //Kés
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Kés\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Kés\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 5) //Baseball ütő
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Baseball ütő\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Baseball ütő\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 6) //Ásó
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Ásó\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Ásó\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 7) //Billiárd ütő
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Billiárd ütő\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Billiárd ütő\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
         return 1;
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 8) //Katana
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Katana\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Katana\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 9) //Láncfűrész
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Láncfűrész\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Láncfűrész\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 10) //Rózsaszín Dildó
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Rózsaszín dildó\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Rózsaszín Dildó\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 11) //Dildó
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Dildó\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Dildó\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 12) //Rövid vibrátor
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Rövid vibrátor\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Rövid vibrátor\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 13) //Hosszú vibrátor
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Hosszú vibrátor\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Hosszú vibrátor\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 14) //Virágcsokor
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Virágcsokor\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Virágcsokor\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 15) //Járóbot
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Járóbot\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Járóbot\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 16) //Gránát
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Gránát\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Gránát\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 17) //Füstgránát
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Füstgránát\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Füstgránát\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 18) //Molotov-koktél
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Molotov-koktél\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Molotov-koktél\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 22) //Colt45
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Colt45\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Colt45\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 23) //Módosított Colt45
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Módosított Colt45\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Módosított Colt45\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 24) //Desert Eagle
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Desert Eagle\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Desert Eagle\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 25) //Shotgun
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Shotgun\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Shotgun\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 26) //Lefűrészelt csövű shotgun
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Lefűrészelt csövű shotgun\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Lefűrészelt csövű shotgun\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 27) //Automata shotgun
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Automata shotgun\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Automata shotgun\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 28) //Uzi
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Uzi\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: uzi\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 29) //MP5
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: MP5\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: MP5\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 30) //AK47
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: AK47\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: AK47\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 31) //M4
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: M4\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: M4\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 32) //Tec9
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Tec9\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Tec9\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 33) //Puska
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Puska\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Puska\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 34) //Mesterlövész puska
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Mesterlövész puska\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Mesterlövész puska\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 35) //Rakétavető
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Rakétavető\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Rakétavető\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 36) //HS Rakétavető
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: HS Rakétavető\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: HS Rakétavető\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 37) //Lángszóró
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Lángszóró\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Lángszoró\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 38) //Minigun
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Minigun\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Minigun\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 39) //C4
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: C4\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: C4\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 41) //Spray
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Spray\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Spray\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 42) //Poroltó
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Poroltó\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Poroltó\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(reason == 49)
    {
         format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s meghalt. Indok: Jármű\",pname(playerid));
          SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
          format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Halál: %s. Fegyver: Jármű\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(playerid));
        SzerverLog(logstring);
}
if(reason == 50)
    {
         format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s meghalt. Indok: Helikopter\",pname(playerid));
          SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
          format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Halál: %s. Indok: Helikopter\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
        SzerverLog(logstring);
}
if(reason == 51)
    {
         format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s meghalt. Indok: Robbanás\",pname(playerid));
          SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
          format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Halál: %s. Indok: Robbanás\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(playerid));
        SzerverLog(logstring);
}
if(reason == 53)
    {
         format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s meghalt. Indok: Fulladás\",pname(playerid));
          SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
          format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Halál: %s. Indok: Fulladás\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid));
        SzerverLog(logstring);
}
if(reason == 54)
    {
         format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s meghalt. Indok: Lezuhant\",pname(playerid));
          SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
          format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Halál: %s. Indok: Lezuhant\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
        SzerverLog(logstring);
}
return 1;
}
Cím: Halált nem írja ki adinoknak
Írta: whadez - 2016. május 16. - 16:19:56
Bocs, de miért nem ezt rakod ki a kód beillesztésnek?
 
#include <a_samp>

 
Csak azért kérdezem, mert ugyan ennyi az értelme, tehát semmit se látunk belőle.  :nugget:
Cím: Halált nem írja ki adinoknak
Írta: Zippanto - 2016. május 16. - 16:27:58
Rosszat másoltam be, bocs.
Cím: Halált nem írja ki adinoknak
Írta: Flash - 2016. május 16. - 16:43:50
Hasznalj GetWeaponName-t a rengeteg sor helyett weaponid meg az OnPlayerDeathnál a reason.
Cím: Halált nem írja ki adinoknak
Írta: Zippanto - 2016. május 16. - 17:06:52
Le bírnád írni ha megkérlek?
Cím: Halált nem írja ki adinoknak
Írta: immortal1876 - 2016. május 16. - 17:19:47
    
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
        new fegyver[32];
        new kName[MAX_PLAYER_NAME];
new dName[MAX_PLAYER_NAME];
GetWeaponName(reason,fegyver,sizeof(fegyver));
GetPlayerName(killerid,kName,sizeof(kName));
GetPlayerName(playerid,dName,sizeof(dName));
format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: %s \", kName, dName, fegyver);
SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
return 1;
}

 
Ha GetPlayerName nem jó ezer bocs  :D De szerintem azt már áttudod úgy írni, hogy jó legyen.
Cím: Halált nem írja ki adinoknak
Írta: Flash - 2016. május 16. - 17:35:48
Nem hoztam létre a változóját a névnek és egy nem elég.. 2 kell :)
Cím: Halált nem írja ki adinoknak
Írta: immortal1876 - 2016. május 16. - 17:37:40
Nem hoztam vagy nem hoztad? De ha úgy érted, hogy nem hoztam én létre akkor tudom mivel neki globális változóként van és háát én ebből nem tudom kiszívni neki hogy van :D
Cím: Halált nem írja ki adinoknak
Írta: Zippanto - 2016. május 16. - 17:41:20
Akkor valaki helyesen pls. :D  :shurg:
Cím: Halált nem írja ki adinoknak
Írta: immortal1876 - 2016. május 16. - 17:55:36
Tessék létrehoztam neked a változót hozzá.
Cím: Halált nem írja ki adinoknak
Írta: Zippanto - 2016. május 16. - 19:19:57
Köszönöm