Holnap tudunk alkotni valamit. . Ma már fáradt vagyok. Egész érdekes végeredményeket értem el . A fék majdnem tökéletes, noha a gázzal még van egy kis probléma, mert ha nekinyomom, akkor így hirtelen a szomszédos városban kötök ki xD. És hogyha zuhanok, elég egy kis féket nyomni, és máris könnyeden lebegek lefele, mint egy hulló falevél. Szóval van mit javítani, de már kezd alakulni
public OnPlayerUpdate(playerid){ new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);new Float:Velocity[3];if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) {if(IsUtas(playerid)){ new Keys,ud,lr; GetPlayerKeys(playerid,Keys,ud,lr); if(ud > 0) { GetVehicleVelocity(vehicleid,Velocity[0],Velocity[1],Velocity[2]); SetVehicleVelocity(vehicleid,Velocity[0]/1.2,Velocity[1]/1.2,Velocity[2]/1.2); } else if(ud < 0) { GetVehicleVelocity(vehicleid,Velocity[0],Velocity[1],Velocity[2]); if(Velocity[0] < 0.700234 || Velocity[1] < 0.850683 || Velocity[2] < 0.000071) { SetVehicleVelocity(vehicleid,Velocity[0]*1.01,Velocity[1]*1.01,Velocity[2]*1.01); } } /* if(lr > 0) SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"RIGHT\"); else if(lr < 0) SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"LEFT\");*/}}return 1;}
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);new Float:Velocity[3];if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) {if(IsUtas(playerid)){ new Keys,ud,lr;
;if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) {if(IsUtas(playerid)){ new Keys,ud,lr,Float:Velocity[3],vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
SetVehicleVelocity(vehicleid,Velocity[0]*1.01,Velocity[1]*1.01,Velocity[2]*1.01);
if(Velocity[0] < 0.700234 || Velocity[1] < 0.850683 || Velocity[2] < 0.000071)