Szerző Téma: Utasként autó irányítás  (Megtekintve 4144 alkalommal)

Nem elérhető .:Secur:.

  • 2430
  • GTA Hero
    • Profil megtekintése
Utasként autó irányítás
« Válasz #30 Dátum: 2012. november 10. - 22:34:20 »
0 Show voters
xD bepöccintek egy tesztszervert de kellene a script xd

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Utasként autó irányítás
« Válasz #31 Dátum: 2012. november 10. - 22:43:12 »
0 Show voters
Idézetet írta: Dexter95 date=1352583097\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29631\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Holnap tudunk alkotni valamit. :D. Ma már fáradt vagyok. Egész érdekes végeredményeket értem el :D. A fék majdnem tökéletes, noha a gázzal még van egy kis probléma, mert ha nekinyomom, akkor így hirtelen a szomszédos városban kötök ki xD. És hogyha zuhanok, elég egy kis féket nyomni, és máris könnyeden lebegek lefele, mint egy hulló falevél. Szóval van mit javítani, de már kezd alakulni :)
 
a gáznál kérdezd le és szorozd 1.X-el mondjuk a megkapott értéket :)
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Utasként autó irányítás
« Válasz #32 Dátum: 2012. november 11. - 12:00:55 »
0 Show voters
Igen ám, csak az a probléma, hogy az onplayerupdate-nél ugye addig folyamatosan újra és újra végrehajtja a mûveletet amíg nyomom a gombot. Most ha mondjuk van egy érték, azt beszorzom kettõvel, akkor utána a kapott értéket újra beszorozza, és újra, és újra. Ezért adnom kell neki egy végsõ értéket, aminél már nem csinálhatja tovább. Különben hajjaj. Nagyon csúnya dolgokat tesz :D

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Utasként autó irányítás
« Válasz #33 Dátum: 2012. november 11. - 12:11:53 »
0 Show voters
a sebességet ne az OnPlayerUpdate alatt állítsd...és igen kell végsõ érték mivel alapból megy a kocsi mondjuk 100-al és ha nem korlátozod le akkor 500-al is képes száguldozni :D
am Velocity értékeknél hydra max sebessége 1.5
ez a legnagyobb sebesség...
szóval ha precíz akarsz lenni összegyûjtöd a max sebességeket :) és model-enként változtatod...
nem sok idõ, amikor a HRP-sekkel csináltuk 2-3 nap volt...csak az a HRP tulajdona és nem publikálhatom...
de nem muszály minden model-hez megcsinálni...ha mondjuk csak sentinel-el akarod ezt a funkciót használni akkor elég csak annak lementeni...
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Nem elérhető .:Secur:.

  • 2430
  • GTA Hero
    • Profil megtekintése
Utasként autó irányítás
« Válasz #34 Dátum: 2012. november 11. - 13:19:50 »
0 Show voters
Látni akarom ^-^
Küldje el valaki  :)

Utasként autó irányítás
« Válasz #35 Dátum: 2012. november 11. - 13:20:35 »
0 Show voters
Na, a fék az már tökéletes. Szinte ugyanakkora a fékút mint ha símán fékeznék. És meg sem csúszik az autó. Mintha ABS lenne :D.  Úgy csináltam, hogy az értékeket leosztottam 1.2-vel. Szerintem a gyorsítás is így fog zajlani. És megadok neki egy szélsõ értéket. nyilván az oktató nem fogja 180nál tovább nyomni a tanulónak az autót :D.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. november 11. - 13:21:30 )

Secur, megcsinálom a gyorsítást, aztán pm-ben küldök egy szeró ip-t :).

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Utasként autó irányítás
« Válasz #36 Dátum: 2012. november 11. - 13:24:37 »
0 Show voters
szerintem õ a kódra kíváncsi :D
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Nem elérhető .:Secur:.

  • 2430
  • GTA Hero
    • Profil megtekintése
Utasként autó irányítás
« Válasz #37 Dátum: 2012. november 11. - 13:31:15 »
0 Show voters
is XD :D

Utasként autó irányítás
« Válasz #38 Dátum: 2012. november 11. - 13:50:47 »
0 Show voters
Valahogy gondoltam :D. Ha kész a gáz és fék rendesen, akkor berakom ide.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. november 11. - 13:56:44 )

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
new Float:Velocity[3];
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
if(IsUtas(playerid))
{
    new Keys,ud,lr;
       GetPlayerKeys(playerid,Keys,ud,lr);
   if(ud > 0)
   {
    GetVehicleVelocity(vehicleid,Velocity[0],Velocity[1],Velocity[2]);
   SetVehicleVelocity(vehicleid,Velocity[0]/1.2,Velocity[1]/1.2,Velocity[2]/1.2);
   }
    else if(ud < 0)
   {
       GetVehicleVelocity(vehicleid,Velocity[0],Velocity[1],Velocity[2]);
       if(Velocity[0] < 0.700234 || Velocity[1] < 0.850683 || Velocity[2] < 0.000071)
       {
      SetVehicleVelocity(vehicleid,Velocity[0]*1.01,Velocity[1]*1.01,Velocity[2]*1.01);
      }
   }
   /* if(lr > 0) SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"RIGHT\");
    else if(lr < 0) SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"LEFT\");*/
}
}
return 1;
}

 
Nos Ez lenne. Mostmár csak a kanyarodás van. Meg azt kéne még megcsinálni, hogy csak anyósülésrõl mûködjön. Azt hogy lehet?
« Utoljára szerkesztve: 2012. november 11. - 13:56:44 írta Dexter95 »

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Utasként autó irányítás
« Válasz #39 Dátum: 2012. november 11. - 16:00:13 »
0 Show voters
1.
 
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
new Float:Velocity[3];
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
if(IsUtas(playerid))
{
    new Keys,ud,lr;

 
ezt szerintem így kéne:
 
;
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
if(IsUtas(playerid))
{
    new Keys,ud,lr,Float:Velocity[3],vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);

 
2. http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerVehicleSeat
3. letesztelted te ezt a kódot? :D
 
SetVehicleVelocity(vehicleid,Velocity[0]*1.01,Velocity[1]*1.01,Velocity[2]*1.01);

 
szerintem itt a Z szorzása miatt felrepül a kocsi :)
 
if(Velocity[0] < 0.700234 || Velocity[1] < 0.850683 || Velocity[2] < 0.000071)

 
nézd meg több irányba a kódot és nézd a max sebességet :)
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Utasként autó irányítás
« Válasz #40 Dátum: 2012. november 11. - 16:32:01 »
0 Show voters
Teszteltem persze. Nem repült fel az autó. Gyorsult, elég lassan. Jó, az tény, hogy mikor egy nagy bukkanó volt, akkor kicsit gáz volt, de akkor amúgy is az sajnos. ÉS hogyha zuhansz le valahonnan és benyomod a féket, akkor szépen lebegni fogsz.. Ezeket kellene kiküszöbölni

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. november 11. - 16:36:19 )

Miért kéne egyátalán felrepülnie?. egy századszorosára növeltem mindhárom értéket. Ha mindhárom értéket arányosan növeljük, akkor gyorsul. Hogyha nem arányosan növeljük, akkor elmozdul valamilyen irányba az autó. Egyébként nem hiszem.
« Utoljára szerkesztve: 2012. november 11. - 16:36:56 írta Dexter95 »

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Utasként autó irányítás
« Válasz #41 Dátum: 2012. november 11. - 16:36:42 »
0 Show voters
if-ekkel megoldható a finomítás és az ilyen hibák javítása :)
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Utasként autó irányítás
« Válasz #42 Dátum: 2012. november 11. - 16:38:05 »
0 Show voters
Háát. Azért azt nem tudom, hogy hogyan kellene ki if-elni, hogyha levegõben vagyok és fékezek, akkor ne úgy essek le mint egy õszi falevél.

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Utasként autó irányítás
« Válasz #43 Dátum: 2012. november 11. - 16:46:05 »
0 Show voters
ha a Z velocity kisebb mint minusz X akkor nagyobb szorzót neki :)
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal