-
Egy olyan kérdésem lenne, hogy tudnátok-e olyan script-et, hogy ha beülök utasként lehessen az autót gyorsítani, lassítani, esetleg kanyarodni. Remélem tudtok segíteni:). Köszi.
-
hello
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetVehicleVelocity
Important Note: This function has no effect on un-occupied vehicles and does not effect trains.
szóval csak akkor tudnád \"nyomni a gázt\" ha lenne sofõr...
-
Igen, konkrétan én is erre a megoldásra gondoltam, csak ennyire még nem értek hozzá. Tudnál te vagy valaki nekem pontosan írni egyet?. Nagyon megköszönném ::|
-
de ha nincs sofõr akkor \"nem hat az effekt\"
-
Nem gond, pontosan úgy szeretném, hogy egy bizonyos helyzetben az utas beavatkozhasson. :)
-
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerKeyStateChange
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerKeys + http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerUpdate
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerVehicleID
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetVehicleVelocity
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetVehicleVelocity
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetVehicleZAngle
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetVehicleZAngle
ezek kellenek kb...
-
Igen, hasonlókat találtam persze, csak ennyire én nem értek hozzá (Még). És reménykedtem, hogy már valaki írt, vagy ír hasonlót nekem. Mert nekem sajnos most nincsen idõm programozni.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. november 08. - 20:00:01 )
Szóval, hogyha valaki tudna küldeni, vagy írni nekem hasonlót, amin nem kell sokat alakítgatni, azt nagyon megköszönném
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. november 09. - 17:54:59 )
Nos eljutottam már egy ideig, a probléma azzal van, hogy csak egy pillanatra lassít, aztán ha a vezetõ nyomja a gázt megy tovább. Olyat lehet, hogy amíg én nyomom, addig ne tudjon menni, csak miután elengedtem a gombot?
-
Jól sejtem, hogy Jogsi scriptet akarsz írni?
Délután megírom. :D
-
Jól, mert a KRESZ-t már megírtam :D. Egy régi célom volt megírni, csak ennyire nem mélyedtem bele, viszont most kezdett újra érdekelni :). És köszönöm a segítséget
-
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
if(isUtas(playerid))
{
if (newkeys & KEY_UP)
{
SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid),1.0,0.0,0.0);
}
if (newkeys & KEY_DOWN)
{
SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid),-1.0,0.0,0.0);
}
if (newkeys & KEY_LEFT)
{
SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid),0.0,-1.0,0.0);
}
if (newkeys & KEY_RIGHT)
{
SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid),0.0,1.0,0.0);
}
}
}
return 1;
}
stock isUtas(playerid) {
return (GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER) ? true : false;
}
-
Ezt te próbáltad? :D
-
Tesztelni nem tudtam,de elméletileg mûködnie kéne.
-
ennek elég vicces kimenetele lehet ránézésbõl :D én is azt hittem hogy ilyen egyszerûen mûködik ez a függvény amikor anno megláttam :D de sajnos nem :S
-
Talán még az autó rotációján is lehetne változtatni,valahogy így:
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
if(isUtas(playerid))
{
if (newkeys & KEY_UP)
{
SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid),1.0,0.0,0.0);
}
if (newkeys & KEY_DOWN)
{
SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid),-1.0,0.0,0.0);
}
if (newkeys & KEY_LEFT)
{
SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), -1);
}
if (newkeys & KEY_RIGHT)
{
SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), 1);
}
}
}
return 1;
}
stock isUtas(playerid) {
return (GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER) ? true : false;
}
Bár nemtudom,hogy így merre fog forogni :D
-
A probléma igazából úgy kezdõdik, hogy mikor a féket nyomtam, gyakorlatilag hátrarepült a kocsi, neki a falnak és felrobbant, mivel, ha azt akarom, hogy megáljak, akkor az x,y,z értékét 0-ra kell redukálni, a -1, az már valamilyen irányba elmozdulás. Nos semmi gond :D. Igazából így eddig én is eljutottam. A probléma az az, hogyha csak egy pillanatig állítja meg az autót. Azt kéne valahogy megoldani, hogy amíg nyomom a gombot, addig a velocity tartsa a stabil 0 értéket, akkor is, hogyha az emberke nyomja a gázt. Ezt hogyan lehetne megoldani?
-
ez minden gomb nyomásra fordít 1 fokot de szerintem a sebességet 0-zza...
a SetVehicleVelocity-nél meg inkább szorzást kéne alkalmazni :) és timerel csekkolni hogy nyomja e még a gombot...
-
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
if(isUtas(playerid))
{
if(newkeys & KEY_DOWN)
{
SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid),0.0,0.0,0.0);
}
}
}
return 1;
}
Esetleg így?
-
amúgy ha RP szeróra kell akkor a szorzás jobb lenne mert ez kb ATOM SATU FÉK :D
-
Mint a Knight Rider-be az a kinyitható cucc :D
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
if(isUtas(playerid))
{
if(newkeys & KEY_DOWN)
{
new Float:Velocity[3];
GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), Velocity[0], Velocity[1], Velocity[2]);
SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid),Velocity[0] - Velocity[0] / 6,Velocity[1],Velocity[2]);
}
}
}
return 1;
}
És így?
Anyám szerint egy autó 50 km/h-ról 3 mp alatt megáll,tehát 100 km/h-n 6 másodperc,ergo ha a hatodrészét kivonjuk belõle reális csökkenést kaphatunk.