#include <a_samp>
#define BazisX 0.0 // A bázis középpontjának X pozíciója
#define BazisY 0.0 // A bázis középpontjának Y pozíciója
#define BazisZ 5.0 // A bázis középpontjának Z pozíciója
#define BazisTav 10 // A bázis középpontjától kiterjedő távolság (kör alak)
new timer;
public OnFilterScriptInit()
{
timer = SetTimer(\"CheckPKhq\",5000,true);
return 1;
}
public CheckPKhq();
public CheckPKhq() {
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) {
if(IsPlayerConnected(i)) {
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, BazisTav, BazisX, BazisY, BazisZ)) {
if(strfind(pName(i),\"[PK]\") == -1) {
new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(i,x,y,z);
SendClientMessage(i,0xff0000ff,\"Erre a területre csak a PK klántagok léphetnek be!\");
CreateExplosion(x,y,z,1,5); // robbanás
SetPlayerHealth(i,0); // Ez öli meg
}
}
}
}
}
stock pName(playerid) {
new n[24]; GetPlayerName(playerid,n,24); return n;
}
public OnFilterScriptExit()
{
KillTimer(timer);
return 1;
}