#include <a_samp>
#define BazisX 0.0  // A bázis középpontjának X pozíciója
#define BazisY 0.0 // A bázis középpontjának Y pozíciója
#define BazisZ 5.0 // A bázis középpontjának Z pozíciója
#define BazisTav 10 // A bázis középpontjától kiterjedő távolság (kör alak)
new timer;
public OnFilterScriptInit()
{
timer = SetTimer(\"CheckPKhq\",5000,true);
return 1;
}
public CheckPKhq();
public CheckPKhq() {
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) {
    if(IsPlayerConnected(i)) {
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, BazisTav, BazisX, BazisY, BazisZ)) {
      if(strfind(pName(i),\"[PK]\") == -1) {
          new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(i,x,y,z);
          SendClientMessage(i,0xff0000ff,\"Erre a területre csak a PK klántagok léphetnek be!\");
          CreateExplosion(x,y,z,1,5); // robbanás
          SetPlayerHealth(i,0); // Ez öli meg
      }
        }
    }
}
}
stock pName(playerid) {
new n[24]; GetPlayerName(playerid,n,24); return n;
}
public OnFilterScriptExit()
{
KillTimer(timer);
return 1;
}