Főoldal
Fórum
Bejelentkezés
Regisztráció
Friss hírek
Információ
GTA Közösség – Megszokott arculattal.
Keresés a fórumon
GTA Közösség - A magyar GTA fórum
»
San Andreas Multiplayer (SA-MP)
»
SA-MP: Szerverfejlesztés
»
Szkript kérések
»
Túl melegedõ gumik
« előző
következő »
Nyomtatás
Oldalak: [
1
]
Le
Szerző
Téma: Túl melegedõ gumik (Megtekintve 1733 alkalommal)
[sdc]skyline
1333
ςκyΙιηε
Túl melegedõ gumik
«
Dátum:
2012. április 05. - 19:56:37 »
0
Voters list:
Sziasztok.
Ritkán kérek scriptet, vagy is ez az elsõ.
Olyan scriptre lenne szükségem, hogy a jobb alsó sarokba van egy kicsi és növekedõ csíkok, és a leg kisseb zöld, és ahogy megy fel egyre pirosabb lesz.
És ha pl annyit driftelsz hogy már a piroshoz ér, akkor eldurrana gumi.
Nem tudom hogy lehetséges e ilyet csinálni.
Elõre is köszönöm.
Naplózva
#Nexus#
1374
Túl melegedõ gumik
«
Válasz #1 Dátum:
2012. április 06. - 09:09:03 »
0
Voters list:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=136909
Itt van hogy kidurranjon a gumi egy idõ után azt hiszem már csak csinálnod kell egy csíkot és azzal összekötni és a timer már megvan hozzá ennyi lenne az egész és csak meg kell villogtatnod.
Naplózva
[sdc]skyline
1333
ςκyΙιηε
Túl melegedõ gumik
«
Válasz #2 Dátum:
2012. április 06. - 09:17:33 »
0
Voters list:
Igen csak amint nézem a scriptet ezzel az a baj akkor is ha ki durran random idõ szerint amikor nem is megy :/
Naplózva
#Nexus#
1374
Túl melegedõ gumik
«
Válasz #3 Dátum:
2012. április 06. - 09:18:48 »
0
Voters list:
Várj akkor keresek másikat
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=163236
Naplózva
[sdc]skyline
1333
ςκyΙιηε
Túl melegedõ gumik
«
Válasz #4 Dátum:
2012. április 06. - 09:36:46 »
0
Voters list:
kösz, meg nézem kitudom e szedni,
E: Kiszedni k itudtam de sztem balamit el b***tam.
Vagy ennek mennyi idõ kell? xD
E2:
Így néz ki amit kiszedtem:
[pawn]#include <a_samp>
#include <fixchars.h>
//=======================================
#define SERVER_WEBSITE \"
www.volt-host.com\
"
//#define ENABLEBOX // If this is enabled it will bring a box for the speedometer!
#define STR_SIZE 256
forward UpdateSpeedoMeter();
//=======================================
new
Text:TireDamage[MAX_PLAYERS],
Text:TireDamageText[MAX_PLAYERS],
SpeedoTimer;
//=======================================
public OnFilterScriptInit()
{
for(new i; i < GetMaxPlayers(); i ++ )
{
TireDamage
= TextDrawCreate(517.000000,402.000000,\"~n~~g~| | | |\");
TireDamageText
= TextDrawCreate(513.000000,402.000000,\"Gumi\");
#if defined ENABLEBOX
TextDrawUseBox(BoxTextdraw
, 1);
#endif
TextDrawAlignment(TireDamage
,0);
TextDrawAlignment(TireDamageText
,0);
TextDrawBackgroundColor(TireDamage
,0x000000ff);
TextDrawBackgroundColor(TireDamageText
,0x000000ff);
TextDrawFont(TireDamage
,1);
TextDrawLetterSize(TireDamage
,0.299999,1.000000);
TextDrawFont(TireDamageText
,1);
TextDrawLetterSize(TireDamageText
,0.199999,1.000000);
TextDrawColor(TireDamageText
,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(TireDamage
,1);
TextDrawSetOutline(TireDamageText
,1);
TextDrawSetProportional(TireDamage
,1);
TextDrawSetProportional(TireDamageText
,1);
TextDrawSetShadow(TireDamage
,1);
TextDrawSetShadow(TireDamageText
,1);
}
SpeedoTimer = SetTimer(\"UpdateSpeedoMeter\", 500, 1);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
KillTimer(SpeedoTimer);
return 1;
}
public UpdateSpeedoMeter()
{
for(new playerid; playerid < GetMaxPlayers(); playerid++ )
{
if(!IsPlayerConnected(playerid)) continue;
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, TireDamage[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, TireDamageText[playerid]);
new panels,doors,lights,tires;
GetVehicleDamageStatus(GetPlayerVehicleID(playerid),panels,doors,lights,tires);
switch(tires)
{
case 0: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~g~| | | |\");
case 1: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~g~| | | ~r~|\");
case 2: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~g~| | ~r~| ~g~|\");
case 3: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~g~| | ~r~| |\");
case 4: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~g~~r~| ~g~| | |\");
case 5: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~r~| | ~g~| |\");
case 6: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~g~~r~| ~g~| ~r~| ~g~|\");
case 7: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~g~| ~r~| | |\");
case 8: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~g~| ~r~| ~g~| |\");
case 9: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~g~~g~| ~r~| ~g~| ~r~|\");
case 10: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~g~| | ~r~| |\");
case 11: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~g~| ~r~| | |\");
case 12: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~r~| | ~g~| |\");
case 13: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~g~| ~r~| | |\");
case 14: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~r~| ~g~| ~r~| |\");
case 15: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~r~| | | |\");
}
TextDrawShowForPlayer(playerid, TireDamage[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, TireDamageText[playerid]);
}
else
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, TireDamage[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, TireDamageText[playerid]);
}
}
}
[/pawn]
«
Utoljára szerkesztve: 2012. április 06. - 09:58:38 írta ςκyΙιηε
»
Naplózva
#Nexus#
1374
Túl melegedõ gumik
«
Válasz #5 Dátum:
2012. április 06. - 10:01:49 »
0
Voters list:
Próbáld úgy hogy üti vki a kocsidat hátha úgy jó
Naplózva
[sdc]skyline
1333
ςκyΙιηε
Túl melegedõ gumik
«
Válasz #6 Dátum:
2012. április 06. - 10:08:35 »
0
Voters list:
falnak mentem neki de semmi. vagy lehet a handling miatt?
Naplózva
#Nexus#
1374
Túl melegedõ gumik
«
Válasz #7 Dátum:
2012. április 06. - 10:14:56 »
0
Voters list:
csinálj hozzá egy timert amivel összekötöd a textdrawot
Naplózva
[sdc]skyline
1333
ςκyΙιηε
Túl melegedõ gumik
«
Válasz #8 Dátum:
2012. április 06. - 10:17:43 »
0
Voters list:
Meg csinálod? én ezekkel még nem vagyok tisztába.
Ha meg csinálod azt nagyon meg köszönném.
Valaki meg csinálja??
«
Utoljára szerkesztve: 2012. április 06. - 13:53:44 írta ςκyΙιηε
»
Naplózva
#Nexus#
1374
Túl melegedõ gumik
«
Válasz #9 Dátum:
2012. április 06. - 17:12:15 »
0
Voters list:
Megnézem mit tehetek de most mást is csinálok de igyekszem
!
Naplózva
[sdc]skyline
1333
ςκyΙιηε
Túl melegedõ gumik
«
Válasz #10 Dátum:
2012. április 06. - 21:03:07 »
0
Voters list:
Idézetet írta: #Nexus# date=1333725135\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"19665\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Megnézem mit tehetek de most mást is csinálok de igyekszem
!
Okés, köszönöm!
Naplózva
#Nexus#
1374
Túl melegedõ gumik
«
Válasz #11 Dátum:
2012. április 07. - 21:40:37 »
0
Voters list:
Ezeket hol találom megy hogy az elõre az melyik key meg ilyenek ? Azok jók ami SA optiosban vannak ?
Naplózva
CANNONN
2139
Túl melegedõ gumik
«
Válasz #12 Dátum:
2012. április 07. - 23:10:52 »
+1
Voters list:
Itt.
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerKeys
Naplózva
#Nexus#
1374
Túl melegedõ gumik
«
Válasz #13 Dátum:
2012. április 08. - 08:21:58 »
0
Voters list:
Ty
Naplózva
[sdc]skyline
1333
ςκyΙιηε
Túl melegedõ gumik
«
Válasz #14 Dátum:
2012. április 14. - 08:38:56 »
0
Voters list:
Nem sikerült?
Naplózva
Nyomtatás
Oldalak: [
1
]
Fel
« előző
következő »
GTA Közösség - A magyar GTA fórum
»
San Andreas Multiplayer (SA-MP)
»
SA-MP: Szerverfejlesztés
»
Szkript kérések
»
Túl melegedõ gumik
ePrivacy and GPDR Cookie Consent by CookieConsent.com
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal