GTA Közösség - A magyar GTA fórum
San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Szkript kérések => A témát indította: [sdc]skyline - 2012. április 05. - 19:56:37
-
Sziasztok.
Ritkán kérek scriptet, vagy is ez az elsõ.
Olyan scriptre lenne szükségem, hogy a jobb alsó sarokba van egy kicsi és növekedõ csíkok, és a leg kisseb zöld, és ahogy megy fel egyre pirosabb lesz.
És ha pl annyit driftelsz hogy már a piroshoz ér, akkor eldurrana gumi.
Nem tudom hogy lehetséges e ilyet csinálni.
Elõre is köszönöm.
-
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=136909
Itt van hogy kidurranjon a gumi egy idõ után azt hiszem már csak csinálnod kell egy csíkot és azzal összekötni és a timer már megvan hozzá ennyi lenne az egész és csak meg kell villogtatnod.
-
Igen csak amint nézem a scriptet ezzel az a baj akkor is ha ki durran random idõ szerint amikor nem is megy :/
-
Várj akkor keresek másikat :D
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=163236
-
kösz, meg nézem kitudom e szedni,
E: Kiszedni k itudtam de sztem balamit el b***tam.
Vagy ennek mennyi idõ kell? xD
E2:
Így néz ki amit kiszedtem:
[pawn]#include <a_samp>
#include <fixchars.h>
//=======================================
#define SERVER_WEBSITE \"www.volt-host.com\"
//#define ENABLEBOX // If this is enabled it will bring a box for the speedometer!
#define STR_SIZE 256
forward UpdateSpeedoMeter();
//=======================================
new
Text:TireDamage[MAX_PLAYERS],
Text:TireDamageText[MAX_PLAYERS],
SpeedoTimer;
//=======================================
public OnFilterScriptInit()
{
for(new i; i < GetMaxPlayers(); i ++ )
{
TireDamage = TextDrawCreate(517.000000,402.000000,\"~n~~g~| | | |\");
TireDamageText = TextDrawCreate(513.000000,402.000000,\"Gumi\");
#if defined ENABLEBOX
TextDrawUseBox(BoxTextdraw, 1);
#endif
TextDrawAlignment(TireDamage,0);
TextDrawAlignment(TireDamageText,0);
TextDrawBackgroundColor(TireDamage,0x000000ff);
TextDrawBackgroundColor(TireDamageText,0x000000ff);
TextDrawFont(TireDamage,1);
TextDrawLetterSize(TireDamage,0.299999,1.000000);
TextDrawFont(TireDamageText,1);
TextDrawLetterSize(TireDamageText,0.199999,1.000000);
TextDrawColor(TireDamageText,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(TireDamage,1);
TextDrawSetOutline(TireDamageText,1);
TextDrawSetProportional(TireDamage,1);
TextDrawSetProportional(TireDamageText,1);
TextDrawSetShadow(TireDamage,1);
TextDrawSetShadow(TireDamageText,1);
}
SpeedoTimer = SetTimer(\"UpdateSpeedoMeter\", 500, 1);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
KillTimer(SpeedoTimer);
return 1;
}
public UpdateSpeedoMeter()
{
for(new playerid; playerid < GetMaxPlayers(); playerid++ )
{
if(!IsPlayerConnected(playerid)) continue;
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, TireDamage[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, TireDamageText[playerid]);
new panels,doors,lights,tires;
GetVehicleDamageStatus(GetPlayerVehicleID(playerid),panels,doors,lights,tires);
switch(tires)
{
case 0: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~g~| | | |\");
case 1: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~g~| | | ~r~|\");
case 2: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~g~| | ~r~| ~g~|\");
case 3: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~g~| | ~r~| |\");
case 4: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~g~~r~| ~g~| | |\");
case 5: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~r~| | ~g~| |\");
case 6: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~g~~r~| ~g~| ~r~| ~g~|\");
case 7: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~g~| ~r~| | |\");
case 8: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~g~| ~r~| ~g~| |\");
case 9: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~g~~g~| ~r~| ~g~| ~r~|\");
case 10: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~g~| | ~r~| |\");
case 11: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~g~| ~r~| | |\");
case 12: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~r~| | ~g~| |\");
case 13: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~g~| ~r~| | |\");
case 14: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~r~| ~g~| ~r~| |\");
case 15: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~r~| | | |\");
}
TextDrawShowForPlayer(playerid, TireDamage[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, TireDamageText[playerid]);
}
else
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, TireDamage[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, TireDamageText[playerid]);
}
}
}
[/pawn]
-
Próbáld úgy hogy üti vki a kocsidat hátha úgy jó :P
-
falnak mentem neki de semmi. vagy lehet a handling miatt?
-
csinálj hozzá egy timert amivel összekötöd a textdrawot
-
Meg csinálod? én ezekkel még nem vagyok tisztába.
Ha meg csinálod azt nagyon meg köszönném.
Valaki meg csinálja?? :D
-
Megnézem mit tehetek de most mást is csinálok de igyekszem :D !
-
Megnézem mit tehetek de most mást is csinálok de igyekszem :D !
Okés, köszönöm!
-
Ezeket hol találom megy hogy az elõre az melyik key meg ilyenek ? Azok jók ami SA optiosban vannak ?
-
Itt.
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerKeys
-
Ty
-
Nem sikerült?