GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Szkript kérések => A témát indította: [sdc]skyline - 2012. április 05. - 19:56:37

Cím: Túl melegedõ gumik
Írta: [sdc]skyline - 2012. április 05. - 19:56:37
Sziasztok.
Ritkán kérek scriptet, vagy is ez az elsõ.
Olyan scriptre lenne szükségem, hogy a jobb alsó sarokba van egy kicsi és növekedõ csíkok, és a leg kisseb zöld, és ahogy megy fel egyre pirosabb lesz.
És ha pl annyit driftelsz hogy már a piroshoz ér, akkor eldurrana  gumi.
Nem tudom hogy lehetséges e ilyet csinálni.
Elõre is köszönöm.
Cím: Túl melegedõ gumik
Írta: #Nexus# - 2012. április 06. - 09:09:03
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=136909
Itt van hogy kidurranjon a gumi egy idõ után azt hiszem már csak csinálnod kell egy csíkot és azzal összekötni és a timer már megvan hozzá ennyi lenne az egész és csak meg kell villogtatnod.
Cím: Túl melegedõ gumik
Írta: [sdc]skyline - 2012. április 06. - 09:17:33
Igen csak amint nézem a scriptet ezzel az a baj akkor is ha ki durran random idõ szerint amikor nem is megy :/
Cím: Túl melegedõ gumik
Írta: #Nexus# - 2012. április 06. - 09:18:48
Várj akkor keresek másikat :D
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=163236
Cím: Túl melegedõ gumik
Írta: [sdc]skyline - 2012. április 06. - 09:36:46
kösz, meg nézem kitudom e szedni,
E: Kiszedni k itudtam de sztem balamit el b***tam.
Vagy ennek mennyi idõ kell? xD
E2:
Így néz ki amit kiszedtem:
[pawn]#include <a_samp>
#include <fixchars.h>
//=======================================
#define SERVER_WEBSITE \"www.volt-host.com\"
//#define ENABLEBOX // If this is enabled it will bring a box for the speedometer!
#define STR_SIZE 256
forward UpdateSpeedoMeter();
//=======================================
new
Text:TireDamage[MAX_PLAYERS],
Text:TireDamageText[MAX_PLAYERS],
SpeedoTimer;
//=======================================
public OnFilterScriptInit()
{
for(new i; i < GetMaxPlayers(); i ++ )
{
   TireDamage = TextDrawCreate(517.000000,402.000000,\"~n~~g~| | | |\");

   TireDamageText
= TextDrawCreate(513.000000,402.000000,\"Gumi\");

   #if defined ENABLEBOX


       TextDrawUseBox(BoxTextdraw
, 1);

   #endif


   TextDrawAlignment(TireDamage
,0);

   TextDrawAlignment(TireDamageText
,0);

   TextDrawBackgroundColor(TireDamage
,0x000000ff);

   TextDrawBackgroundColor(TireDamageText
,0x000000ff);

   TextDrawFont(TireDamage
,1);

   TextDrawLetterSize(TireDamage
,0.299999,1.000000);

   TextDrawFont(TireDamageText
,1);

   TextDrawLetterSize(TireDamageText
,0.199999,1.000000);

   TextDrawColor(TireDamageText
,0xffffffff);

   TextDrawSetOutline(TireDamage
,1);

   TextDrawSetOutline(TireDamageText
,1);

   TextDrawSetProportional(TireDamage
,1);

   TextDrawSetProportional(TireDamageText
,1);

   TextDrawSetShadow(TireDamage
,1);

   TextDrawSetShadow(TireDamageText
,1);

}


SpeedoTimer = SetTimer(\"UpdateSpeedoMeter\", 500, 1);


return 1;


}


public OnFilterScriptExit()


{


KillTimer(SpeedoTimer);


return 1;


}


public UpdateSpeedoMeter()


{


for(new playerid; playerid < GetMaxPlayers(); playerid++ )


{


   if(!IsPlayerConnected(playerid)) continue;


   if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))


   {


       TextDrawHideForPlayer(playerid, TireDamage[playerid]);


       TextDrawHideForPlayer(playerid, TireDamageText[playerid]);


        new panels,doors,lights,tires;


      GetVehicleDamageStatus(GetPlayerVehicleID(playerid),panels,doors,lights,tires);


      switch(tires)


      {


          case 0: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~g~| | | |\");


          case 1: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~g~| | | ~r~|\");


          case 2: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~g~| | ~r~| ~g~|\");


          case 3: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~g~| | ~r~| |\");


          case 4: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~g~~r~| ~g~| | |\");


          case 5: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~r~| | ~g~| |\");


          case 6: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~g~~r~| ~g~| ~r~| ~g~|\");


          case 7: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~g~| ~r~| | |\");


          case 8: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~g~| ~r~| ~g~| |\");


          case 9: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~g~~g~| ~r~| ~g~| ~r~|\");


          case 10: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~g~| | ~r~| |\");


          case 11: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~g~| ~r~| | |\");


          case 12: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~r~| | ~g~| |\");


          case 13: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~g~| ~r~| | |\");


          case 14: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~r~| ~g~| ~r~| |\");


          case 15: TextDrawSetString(TireDamage[playerid], \"~n~~r~| | | |\");


      }


       TextDrawShowForPlayer(playerid, TireDamage[playerid]);


       TextDrawShowForPlayer(playerid, TireDamageText[playerid]);


   }


   else


   {


       TextDrawHideForPlayer(playerid, TireDamage[playerid]);


       TextDrawHideForPlayer(playerid, TireDamageText[playerid]);


   }


}


}


[/pawn]
Cím: Túl melegedõ gumik
Írta: #Nexus# - 2012. április 06. - 10:01:49
Próbáld úgy hogy üti vki a kocsidat hátha úgy jó :P
Cím: Túl melegedõ gumik
Írta: [sdc]skyline - 2012. április 06. - 10:08:35
falnak mentem neki de semmi. vagy lehet a handling miatt?
Cím: Túl melegedõ gumik
Írta: #Nexus# - 2012. április 06. - 10:14:56
csinálj hozzá egy timert amivel összekötöd a textdrawot
Cím: Túl melegedõ gumik
Írta: [sdc]skyline - 2012. április 06. - 10:17:43
Meg csinálod? én ezekkel még nem vagyok tisztába.
Ha meg csinálod azt nagyon meg köszönném.
Valaki meg csinálja?? :D
Cím: Túl melegedõ gumik
Írta: #Nexus# - 2012. április 06. - 17:12:15
Megnézem mit tehetek de most mást is csinálok de igyekszem :D !
Cím: Túl melegedõ gumik
Írta: [sdc]skyline - 2012. április 06. - 21:03:07
Idézetet írta: #Nexus# date=1333725135\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"19665\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Megnézem mit tehetek de most mást is csinálok de igyekszem :D !
 
Okés, köszönöm!
Cím: Túl melegedõ gumik
Írta: #Nexus# - 2012. április 07. - 21:40:37
Ezeket hol találom megy hogy az elõre az melyik key meg ilyenek ? Azok jók ami SA optiosban vannak ?
Cím: Túl melegedõ gumik
Írta: CANNONN - 2012. április 07. - 23:10:52
Itt.
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerKeys
Cím: Túl melegedõ gumik
Írta: #Nexus# - 2012. április 08. - 08:21:58
Ty
Cím: Túl melegedõ gumik
Írta: [sdc]skyline - 2012. április 14. - 08:38:56
Nem sikerült?