Szerző Téma: Titanic minigame  (Megtekintve 1615 alkalommal)

Nem elérhető Disaster3

  • 2048
  • RyDerBoy96
    • Profil megtekintése
Titanic minigame
« Dátum: 2012. február 18. - 02:23:14 »
0 Show voters
Egy olyan script jutott eszembe, hogy a playereket egy hajóra elteleportálja egy parancsal. Olyan hajó lenne ez, mint las venturasba, abban a kicsi tóban, a caligulas(vagy milyen xd) kaszinó elõtt pár méterrel. Szóval lenne egy darab olyan hajó, és egy pár játékos rajta.. A hajó egy idõn belûl süllyedni kezd, ezt timer-el kéne megoldani, úgy hogy az egyik vége süllyedjen. És aki bele esik a vízbe, avagy mell magasságig ér neki(szóval úszni kénytelen), az automatikusan kiesik a versenybõl.  Aki viszont nyer a legvégén, kapna pl. jutalmat. Én ezt nem tudom meg csinálni, kérem szépen valaki csinálja meg! Ha kell adok object id-t, és amit kértek, persze csak azt, aminek a maphoz is köze van, scripthez nem értek!
Itt vannak a kordináták, id-k. Az elmozdulás fokozatosan történik!
Hajó id-je: 8493
Hajó alap kordinátája: 6306.8999023438, 1599.5999755859, 16.700000762939, 0, 0, 0 .
Elsõ elmozdulás, a hajó eleje elkezd süllyedni: 6306.8999023438, 1599.5999755859, 14.800000190735, 6, 0, 0 .
Második: 6306.8999023438, 1599.5999755859, 10, 0, 0 .
Harmadik: 6306.8999023438, 1599.5999755859, 16, 0, 0 .
Negyedik: 6306.8999023438, 1599.5999755859, 22, 0, 0 . 
Ötödik: 6306.8999023438, 1599.5999755859, 30, 0, 0 . 
Ennyi lenne, mindent leírtam. Várom a segítségeteket!
Ha nem tudjátok megcsinálni hogy vízbe esésnél kiessünk, de a többit igen, akkor itt egy példa rá. http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=219149
« Utoljára szerkesztve: 2012. február 22. - 19:58:30 írta RyDerBoy96 »

[ZzZ]Álmos

  • Vendég
Titanic minigame
« Válasz #1 Dátum: 2012. február 18. - 09:38:40 »
0 Show voters
Érdekes ötlet. Ezt nem könnyû megvalósítani..!

Nem elérhető Disaster3

  • 2048
  • RyDerBoy96
    • Profil megtekintése
Titanic minigame
« Válasz #2 Dátum: 2012. február 18. - 09:58:12 »
0 Show voters
Álmos\" post=\"226303\" timestamp=\"1329554320\"]
Érdekes ötlet. Ezt nem könnyû megvalósítani..!
 
[/quote] Nem, viszont ha sikerül akkor szerintem mindenkinek tetszene:) legalábbis a többségnek.

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
Titanic minigame
« Válasz #3 Dátum: 2012. február 18. - 11:18:52 »
0 Show voters
Nagyon jó ötlet, de a megvalósítása tényleg elég nehéz, de szerintem meglehet! Gondolkozok, ha eszembe jut valami írok!

Nem elérhető Disaster3

  • 2048
  • RyDerBoy96
    • Profil megtekintése
Titanic minigame
« Válasz #4 Dátum: 2012. február 18. - 11:31:27 »
0 Show voters
Idézetet írta: Cannonn date=1329560332\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17189\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nagyon jó ötlet, de a megvalósítása tényleg elég nehéz, de szerintem meglehet! Gondolkozok, ha eszembe jut valami írok!
 
Rendben, köszi:)

Nem elérhető Disaster3

  • 2048
  • RyDerBoy96
    • Profil megtekintése
Titanic minigame
« Válasz #5 Dátum: 2012. február 22. - 19:39:34 »
0 Show voters
Létezik olyan mini game is, hogy pár sor üveg van lerakva közvetlen egymás mellé. Két fajta van belõle: Minigame 1, ahol idõnként esnek le üvegek, és az a cél hogy minél tovább fent maradj, ha leesel veszítesz/kiesel a játékból! Minigame 2, ahol emelkednek az üvegek és szintén, mint az 1-ben, itt bármikor leeshet bármelyik üveg, csak itt még emelkednek is, szóval mászni kell. Meg próbálom megkeresni, régen volt a szerveremen és ha megtalálom, abból vagy kikéne venni azt, hogy a víz esetén ki esünk. Avagy átírni, hogy egyetlen object mozogjon, mégpedig a fenti kordináták alapján. Már nagyon kíváncsi lennék erre a scriptre.   
Ezen a videón látható, hogy süllyed a hajó.   
 
« Utoljára szerkesztve: 2012. február 22. - 19:41:23 írta RyDerBoy96 »

Nem elérhető Disaster3

  • 2048
  • RyDerBoy96
    • Profil megtekintése
Titanic minigame
« Válasz #6 Dátum: 2012. február 22. - 21:51:57 »
0 Show voters
Idézetet írta: Skyline date=1329943717\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17189\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Csúnyácska  :nono:
 
Köszönöm a segítségedet:D egyéb dolog ami nem ide való?

Nem elérhető .:Secur:.

  • 2430
  • GTA Hero
    • Profil megtekintése
Titanic minigame
« Válasz #7 Dátum: 2012. február 22. - 23:21:02 »
0 Show voters
Süllyedés a legegyszerûbb, viszont ha vízbe esel kipurcansz-t elég nehéz megoldani fogalmam nincs, hogyan lehetne.
A többi részét ahol mozgatni kell az objectet az menne :)

Nem elérhető Disaster3

  • 2048
  • RyDerBoy96
    • Profil megtekintése
Titanic minigame
« Válasz #8 Dátum: 2012. február 23. - 13:37:57 »
0 Show voters
Idézetet írta: .:Secur:. date=1329949262\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17189\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Süllyedés a legegyszerûbb, viszont ha vízbe esel kipurcansz-t elég nehéz megoldani fogalmam nincs, hogyan lehetne.
A többi részét ahol mozgatni kell az objectet az menne :)
 
Már a süllyedés is nagy segítség!
« Utoljára szerkesztve: 2012. február 23. - 16:17:56 írta RyDerBoy96 »

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
Titanic minigame
« Válasz #9 Dátum: 2012. február 23. - 14:32:10 »
+1 Show voters
Pedig elég könnyû megállapítani hogy ha a játékos vízben van.
1. Amint tudjátok szinte az összes víz egy és ugyanazon a szinten van.
2. Lekérdezed hogy a karakter éppen úszás actionban van-e.

Nem elérhető Disaster3

  • 2048
  • RyDerBoy96
    • Profil megtekintése
Titanic minigame
« Válasz #10 Dátum: 2012. február 23. - 16:30:55 »
0 Show voters
Idézetet írta: DrAkE date=1330003930\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17189\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Pedig elég könnyû megállapítani hogy ha a játékos vízben van.
1. Amint tudjátok szinte az összes víz egy és ugyanazon a szinten van.
2. Lekérdezed hogy a karakter éppen úszás actionban van-e.
 
Én maximum másolni tudok, scripteléshez nem értek:\\

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal