Egy olyan script jutott eszembe, hogy a playereket egy hajóra elteleportálja egy parancsal. Olyan hajó lenne ez, mint las venturasba, abban a kicsi tóban, a caligulas(vagy milyen xd) kaszinó elõtt pár méterrel. Szóval lenne egy darab olyan hajó, és egy pár játékos rajta.. A hajó egy idõn belûl süllyedni kezd, ezt timer-el kéne megoldani, úgy hogy az egyik vége süllyedjen. És aki bele esik a vízbe, avagy mell magasságig ér neki(szóval úszni kénytelen), az automatikusan kiesik a versenybõl. Aki viszont nyer a legvégén, kapna pl. jutalmat. Én ezt nem tudom meg csinálni, kérem szépen valaki csinálja meg! Ha kell adok object id-t, és amit kértek, persze csak azt, aminek a maphoz is köze van, scripthez nem értek! Itt vannak a kordináták, id-k. Az elmozdulás fokozatosan történik! Hajó id-je: 8493 Hajó alap kordinátája: 6306.8999023438, 1599.5999755859, 16.700000762939, 0, 0, 0 . Elsõ elmozdulás, a hajó eleje elkezd süllyedni: 6306.8999023438, 1599.5999755859, 14.800000190735, 6, 0, 0 . Második: 6306.8999023438, 1599.5999755859, 10, 0, 0 . Harmadik: 6306.8999023438, 1599.5999755859, 16, 0, 0 . Negyedik: 6306.8999023438, 1599.5999755859, 22, 0, 0 . Ötödik: 6306.8999023438, 1599.5999755859, 30, 0, 0 . Ennyi lenne, mindent leírtam. Várom a segítségeteket! Ha nem tudjátok megcsinálni hogy vízbe esésnél kiessünk, de a többit igen, akkor itt egy példa rá. http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=219149
Létezik olyan mini game is, hogy pár sor üveg van lerakva közvetlen egymás mellé. Két fajta van belõle: Minigame 1, ahol idõnként esnek le üvegek, és az a cél hogy minél tovább fent maradj, ha leesel veszítesz/kiesel a játékból! Minigame 2, ahol emelkednek az üvegek és szintén, mint az 1-ben, itt bármikor leeshet bármelyik üveg, csak itt még emelkednek is, szóval mászni kell. Meg próbálom megkeresni, régen volt a szerveremen és ha megtalálom, abból vagy kikéne venni azt, hogy a víz esetén ki esünk. Avagy átírni, hogy egyetlen object mozogjon, mégpedig a fenti kordináták alapján. Már nagyon kíváncsi lennék erre a scriptre. Ezen a videón látható, hogy süllyed a hajó.
Süllyedés a legegyszerûbb, viszont ha vízbe esel kipurcansz-t elég nehéz megoldani fogalmam nincs, hogyan lehetne. A többi részét ahol mozgatni kell az objectet az menne :)
Süllyedés a legegyszerûbb, viszont ha vízbe esel kipurcansz-t elég nehéz megoldani fogalmam nincs, hogyan lehetne. A többi részét ahol mozgatni kell az objectet az menne :)
Pedig elég könnyû megállapítani hogy ha a játékos vízben van. 1. Amint tudjátok szinte az összes víz egy és ugyanazon a szinten van. 2. Lekérdezed hogy a karakter éppen úszás actionban van-e.
Pedig elég könnyû megállapítani hogy ha a játékos vízben van. 1. Amint tudjátok szinte az összes víz egy és ugyanazon a szinten van. 2. Lekérdezed hogy a karakter éppen úszás actionban van-e.
Én maximum másolni tudok, scripteléshez nem értek:\\