Depi kódját módosítottam :
#include <a_samp>
new Text:Textdraw1;
#define COLOR_RED 0xFF0000AA
#define COLOR_BLACK 0x000000AA
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" TextDraw Szkript Betöltve\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
Textdraw1 = TextDrawCreate(110.0,300.0,\"/tele /rules /parancsok\");
TextDrawUseBox(Textdraw1 , 1);
TextDrawBoxColor(Textdraw1,0x000000AA);
TextDrawAlignment(Textdraw1,0);
TextDrawBackgroundColor(Textdraw1,0x000000AA);
TextDrawFont(Textdraw1,3);
TextDrawLetterSize(Textdraw1,1.0,1.5);
TextDrawColor(Textdraw1,0xFF0000AA);
TextDrawSetOutline(Textdraw1,1);
TextDrawSetProportional(Textdraw1,1);
TextDrawSetShadow(Textdraw1,1);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
print(\" TextDraw Szkript Kikapcsolva\");
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){
if (strcmp(\"/text-be\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw1);
return 1;
}
if (strcmp(\"/text-ki\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw1);
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerKeyStateChange( playerid, newkeys, oldkeys ) {
if( newkeys & KEY_FIRE ) TextDrawHideForPlayer( playerid, Textdraw1 );
return 1;
}
A
KEY_FIRE értékét arra állítsd / helyettesítsd, amire szeretnéd, nekem úgy van beállítva, hogy a Controllal is lövök.
ZeRo