#define BODY_PART_LEFT_LEG 7#define BODY_PART_RIGHT_LEG 8#define BODY_PART_HEAD 9#define BODY_PART_GROIN 10#define BODY_PART_LEFT_ARM 11#define BODY_PART_RIGHT_ARM 12
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart){if(bodypart == BODY_PART_LEFT_LEG){if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid)){ ClearAnimations(playerid); ApplyAnimation(playerid,\"CRACK\",\"crckdeth2\",4.1,1,1,1,1,1); ApplyAnimation(playerid,\"CRACK\",\"crckdeth2\",4.1,1,1,1,1,1); TogglePlayerControllable(damagedid, false); SetPlayerArmedWeapon(damagedid, 0); SendClientMessage(damagedid, NARANCS, \"{ff7070}(( Society RPG: {FFFFFF}Bal lábon lőttek, ezért nem bírsz mozogni! {ff7070}))\"); cmd_me(damagedid,\"golyót kapott a bal lábába.\"); Serult[playerid] = true; //SetPlayerDrunkLevel(playerid, 50000); SerultTimer[playerid] = SetTimerEx(\"Felgyogyult\", 3 * 60000, false, \"i\", playerid); SendClientMessage(playerid, CITROM, \"{ff7070}(( Society RPG: {FFFFFF}Ha 3 percen belül nem segítenek rajtad felépülsz {ff7070}))\");}}else if(bodypart == BODY_PART_RIGHT_LEG){if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid)){ ClearAnimations(playerid); ApplyAnimation(playerid,\"CRACK\",\"crckdeth2\",4.1,1,1,1,1,1); ApplyAnimation(playerid,\"CRACK\",\"crckdeth2\",4.1,1,1,1,1,1); TogglePlayerControllable(damagedid, false); SetPlayerArmedWeapon(damagedid, 0); SendClientMessage(damagedid, NARANCS, \"{ff7070}(( Society RPG: {FFFFFF}Jobb lábon lőttek, ezért nem bírsz mozogni! {ff7070}))\"); cmd_me(damagedid,\"golyót kapott a jobb lábába.\"); Serult[playerid] = true; //SetPlayerDrunkLevel(playerid, 50000); SerultTimer[playerid] = SetTimerEx(\"Felgyogyult\", 3 * 60000, false, \"i\", playerid); SendClientMessage(playerid, CITROM, \"{ff7070}(( Society RPG: {FFFFFF}Ha 3 percen belül nem segítenek rajtad felépülsz {ff7070}))\");}}else if(bodypart == BODY_PART_GROIN){ if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid)){ ClearAnimations(playerid); ApplyAnimation(playerid,\"CRACK\",\"crckdeth2\",4.1,1,1,1,1,1); ApplyAnimation(playerid,\"CRACK\",\"crckdeth2\",4.1,1,1,1,1,1); TogglePlayerControllable(damagedid, false); SetPlayerArmedWeapon(damagedid, 0); SendClientMessage(damagedid, NARANCS, \"{ff7070}(( Society RPG: {FFFFFF}Ágyékon lőttek, ezért nem bírsz mozogni! {ff7070}))\"); cmd_me(damagedid,\"golyót kapott az ágyékába.\"); Serult[playerid] = true; //SetPlayerDrunkLevel(playerid, 50000); SerultTimer[playerid] = SetTimerEx(\"Felgyogyult\", 3 * 60000, false, \"i\", playerid); SendClientMessage(playerid, CITROM, \"{ff7070}(( Society RPG: {FFFFFF}Ha 3 percen belül nem segítenek rajtad felépülsz {ff7070}))\");}}else if(bodypart == BODY_PART_LEFT_ARM){ if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid)){ ClearAnimations(playerid); ApplyAnimation(playerid,\"CRACK\",\"crckdeth2\",4.1,1,1,1,1,1); ApplyAnimation(playerid,\"CRACK\",\"crckdeth2\",4.1,1,1,1,1,1); TogglePlayerControllable(damagedid, false); SetPlayerArmedWeapon(damagedid, 0); SendClientMessage(damagedid, NARANCS, \"{ff7070}(( Society RPG: {FFFFFF}Bal karon lőttek, ezért nem bírsz mozogni! {ff7070}))\"); cmd_me(damagedid,\"golyót kapott a bal karjába.\"); Serult[playerid] = true; //SetPlayerDrunkLevel(playerid, 50000); SerultTimer[playerid] = SetTimerEx(\"Felgyogyult\", 3 * 60000, false, \"i\", playerid); SendClientMessage(playerid, CITROM, \"{ff7070}(( Society RPG: {FFFFFF}Ha 3 percen belül nem segítenek rajtad felépülsz {ff7070}))\");}}else if(bodypart == BODY_PART_RIGHT_ARM){ if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid)){ ClearAnimations(playerid); ApplyAnimation(playerid,\"CRACK\",\"crckdeth2\",4.1,1,1,1,1,1); ApplyAnimation(playerid,\"CRACK\",\"crckdeth2\",4.1,1,1,1,1,1); TogglePlayerControllable(damagedid, false); SetPlayerArmedWeapon(damagedid, 0); SendClientMessage(damagedid, NARANCS, \"{ff7070}(( Society RPG: {FFFFFF}Jobb karon lőttek, ezért nem bírsz mozogni! {ff7070}))\"); cmd_me(damagedid,\"golyót kapott a jobb karjába.\"); Serult[playerid] = true; //SetPlayerDrunkLevel(playerid, 50000); SerultTimer[playerid] = SetTimerEx(\"Felgyogyult\", 3 * 60000, false, \"i\", playerid); SendClientMessage(playerid, CITROM, \"{ff7070}(( Society RPG: {FFFFFF}Ha 3 percen belül nem segítenek rajtad felépülsz {ff7070}))\");}}else if(bodypart == BODY_PART_HEAD){if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid)){ cmd_me(damagedid,\"golyót kapott a fejébe.\"); SetPlayerHealth(damagedid,0);}}return 1;}
These IDs are not 100% confirmed, and are not defined in any SA-MP includes - they must be defined by the scripter. It is unknown if IDs 0, 1 and 2 have any use.
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart){//#define TEST 3#define AGYEK 4#define BAL_KEZ 5#define JOBB_KEZ 6#define BAL_LAB 7#define JOBB_LAB 8#define FEJ 9if(IsPlayerConnected(damagedid) && damagedid != INVALID_PLAYER_ID){switch(bodypart){ case BAL_LAB .. JOBB_LAB: { ClearAnimations(playerid); ApplyAnimation(playerid,\"CRACK\",\"crckdeth2\",4.1,1,1,1,1,1), ApplyAnimation(playerid,\"CRACK\",\"crckdeth2\",4.1,1,1,1,1,1); TogglePlayerControllable(damagedid, false); SetPlayerArmedWeapon(damagedid, 0); SendClientMessage(damagedid, NARANCS, \"{ff7070}(( Society RPG: {FFFFFF}Lábon lőttek, ezért nem bírsz mozogni! {ff7070}))\"); cmd_me(damagedid,\"golyót kapott a lábába.\"); Serult[playerid] = true; SerultTimer[playerid] = SetTimerEx(\"Felgyogyult\", 3 * 60000, false, \"i\", playerid); SendClientMessage(playerid, CITROM, \"{ff7070}(( Society RPG: {FFFFFF}Ha 3 percen belül nem segítenek rajtad felépülsz {ff7070}))\"); } case FEJ: { cmd_me(damagedid,\"golyót kapott a fejébe.\"); SetPlayerHealth(damagedid,0); } case AGYEK: { ClearAnimations(playerid); ApplyAnimation(playerid,\"CRACK\",\"crckdeth2\",4.1,1,1,1,1,1), ApplyAnimation(playerid,\"CRACK\",\"crckdeth2\",4.1,1,1,1,1,1); TogglePlayerControllable(damagedid, false); SetPlayerArmedWeapon(damagedid, 0); SendClientMessage(damagedid, NARANCS, \"{ff7070}(( Society RPG: {FFFFFF}Ágyékon lőttek, ezért nem bírsz mozogni! {ff7070}))\"); cmd_me(damagedid,\"golyót kapott az ágyékába.\"); Serult[playerid] = true; SerultTimer[playerid] = SetTimerEx(\"Felgyogyult\", 3 * 60000, false, \"i\", playerid); SendClientMessage(playerid, CITROM, \"{ff7070}(( Society RPG: {FFFFFF}Ha 3 percen belül nem segítenek rajtad felépülsz {ff7070}))\"); } case BAL_KEZ .. JOBB_KEZ: { ClearAnimations(playerid); ApplyAnimation(playerid,\"CRACK\",\"crckdeth2\",4.1,1,1,1,1,1), ApplyAnimation(playerid,\"CRACK\",\"crckdeth2\",4.1,1,1,1,1,1); TogglePlayerControllable(damagedid, false); SetPlayerArmedWeapon(damagedid, 0); SendClientMessage(damagedid, NARANCS, \"{ff7070}(( Society RPG: {FFFFFF}Eltalálták a karodat, ezért nem bírsz mozogni! {ff7070}))\"); cmd_me(damagedid,\"golyót kapott a karjába.\"); Serult[playerid] = true; SerultTimer[playerid] = SetTimerEx(\"Felgyogyult\", 3 * 60000, false, \"i\", playerid); SendClientMessage(playerid, CITROM, \"{ff7070}(( Society RPG: {FFFFFF}Ha 3 percen belül nem segítenek rajtad felépülsz {ff7070}))\"); }}}return 1;}