Szerző Téma: Testrészekre lövés hiba  (Megtekintve 1417 alkalommal)

Testrészekre lövés hiba
« Dátum: 2015. Július 04. - 21:09:40 »
0 Show voters
Sziasztok, itt ez a kód
 
#define BODY_PART_LEFT_LEG 7
#define BODY_PART_RIGHT_LEG 8
#define BODY_PART_HEAD 9
#define BODY_PART_GROIN 10
#define BODY_PART_LEFT_ARM 11
#define BODY_PART_RIGHT_ARM 12

 

public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
if(bodypart ==    BODY_PART_LEFT_LEG)
{
if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid))
{
    ClearAnimations(playerid);
       ApplyAnimation(playerid,\"CRACK\",\"crckdeth2\",4.1,1,1,1,1,1);
           ApplyAnimation(playerid,\"CRACK\",\"crckdeth2\",4.1,1,1,1,1,1);
            TogglePlayerControllable(damagedid, false);
            SetPlayerArmedWeapon(damagedid, 0);
   SendClientMessage(damagedid, NARANCS, \"{ff7070}(( Society RPG: {FFFFFF}Bal lábon lőttek, ezért nem bírsz mozogni! {ff7070}))\");
   cmd_me(damagedid,\"golyót kapott a bal lábába.\");
   Serult[playerid] = true;
       //SetPlayerDrunkLevel(playerid, 50000);
       SerultTimer[playerid] = SetTimerEx(\"Felgyogyult\", 3 * 60000, false, \"i\", playerid);
       SendClientMessage(playerid, CITROM, \"{ff7070}(( Society RPG: {FFFFFF}Ha 3 percen belül nem segítenek rajtad felépülsz {ff7070}))\");
}
}
else if(bodypart == BODY_PART_RIGHT_LEG)
{
if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid))
{
    ClearAnimations(playerid);
       ApplyAnimation(playerid,\"CRACK\",\"crckdeth2\",4.1,1,1,1,1,1);
           ApplyAnimation(playerid,\"CRACK\",\"crckdeth2\",4.1,1,1,1,1,1);
   TogglePlayerControllable(damagedid, false);
            SetPlayerArmedWeapon(damagedid, 0);
   SendClientMessage(damagedid, NARANCS, \"{ff7070}(( Society RPG: {FFFFFF}Jobb lábon lőttek, ezért nem bírsz mozogni! {ff7070}))\");
   cmd_me(damagedid,\"golyót kapott a jobb lábába.\");
   Serult[playerid] = true;
       //SetPlayerDrunkLevel(playerid, 50000);
       SerultTimer[playerid] = SetTimerEx(\"Felgyogyult\", 3 * 60000, false, \"i\", playerid);
       SendClientMessage(playerid, CITROM, \"{ff7070}(( Society RPG: {FFFFFF}Ha 3 percen belül nem segítenek rajtad felépülsz {ff7070}))\");
}
}
else if(bodypart == BODY_PART_GROIN)
{
    if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid))
{
    ClearAnimations(playerid);
       ApplyAnimation(playerid,\"CRACK\",\"crckdeth2\",4.1,1,1,1,1,1);
           ApplyAnimation(playerid,\"CRACK\",\"crckdeth2\",4.1,1,1,1,1,1);
   TogglePlayerControllable(damagedid, false);
            SetPlayerArmedWeapon(damagedid, 0);
   SendClientMessage(damagedid, NARANCS, \"{ff7070}(( Society RPG: {FFFFFF}Ágyékon lőttek, ezért nem bírsz mozogni! {ff7070}))\");
   cmd_me(damagedid,\"golyót kapott az ágyékába.\");
   Serult[playerid] = true;
       //SetPlayerDrunkLevel(playerid, 50000);
       SerultTimer[playerid] = SetTimerEx(\"Felgyogyult\", 3 * 60000, false, \"i\", playerid);
       SendClientMessage(playerid, CITROM, \"{ff7070}(( Society RPG: {FFFFFF}Ha 3 percen belül nem segítenek rajtad felépülsz {ff7070}))\");
}
}
else if(bodypart == BODY_PART_LEFT_ARM)
{
    if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid))
{
    ClearAnimations(playerid);
       ApplyAnimation(playerid,\"CRACK\",\"crckdeth2\",4.1,1,1,1,1,1);
           ApplyAnimation(playerid,\"CRACK\",\"crckdeth2\",4.1,1,1,1,1,1);
   TogglePlayerControllable(damagedid, false);
            SetPlayerArmedWeapon(damagedid, 0);
   SendClientMessage(damagedid, NARANCS, \"{ff7070}(( Society RPG: {FFFFFF}Bal karon lőttek, ezért nem bírsz mozogni! {ff7070}))\");
   cmd_me(damagedid,\"golyót kapott a bal karjába.\");
   Serult[playerid] = true;
       //SetPlayerDrunkLevel(playerid, 50000);
       SerultTimer[playerid] = SetTimerEx(\"Felgyogyult\", 3 * 60000, false, \"i\", playerid);
       SendClientMessage(playerid, CITROM, \"{ff7070}(( Society RPG: {FFFFFF}Ha 3 percen belül nem segítenek rajtad felépülsz {ff7070}))\");
}
}
else if(bodypart == BODY_PART_RIGHT_ARM)
{
    if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid))
{
    ClearAnimations(playerid);
       ApplyAnimation(playerid,\"CRACK\",\"crckdeth2\",4.1,1,1,1,1,1);
           ApplyAnimation(playerid,\"CRACK\",\"crckdeth2\",4.1,1,1,1,1,1);
   TogglePlayerControllable(damagedid, false);
            SetPlayerArmedWeapon(damagedid, 0);
   SendClientMessage(damagedid, NARANCS, \"{ff7070}(( Society RPG: {FFFFFF}Jobb karon lőttek, ezért nem bírsz mozogni! {ff7070}))\");
   cmd_me(damagedid,\"golyót kapott a jobb karjába.\");
   Serult[playerid] = true;
       //SetPlayerDrunkLevel(playerid, 50000);
       SerultTimer[playerid] = SetTimerEx(\"Felgyogyult\", 3 * 60000, false, \"i\", playerid);
       SendClientMessage(playerid, CITROM, \"{ff7070}(( Society RPG: {FFFFFF}Ha 3 percen belül nem segítenek rajtad felépülsz {ff7070}))\");
}
}
else if(bodypart == BODY_PART_HEAD)
{
if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid))
{
   cmd_me(damagedid,\"golyót kapott a fejébe.\");
   SetPlayerHealth(damagedid,0);
}
}
return 1;
}

 
És az a probléma hogy nem működik ha ágyékon lövök valakit, illetve ha jobb/bal karon. Viszont a jobb/bal láb meg a fejlövés az működik... Valaki megmondaná mi a hiba?  :hmmm:
[gmod]Pawn code kirakva.[/gmod]
« Utoljára szerkesztve: 2015. Augusztus 24. - 00:02:34 írta skyLine »

Nem elérhető System

  • 406
    • Profil megtekintése
Testrészekre lövés hiba
« Válasz #1 Dátum: 2015. Július 04. - 21:13:15 »
0 Show voters
Nincs valami külön fegyverre állítva?

Testrészekre lövés hiba
« Válasz #2 Dátum: 2015. Július 04. - 21:18:11 »
0 Show voters
Nemhinném, de itt van az összes adat amit látsz  :wave:

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Testrészekre lövés hiba
« Válasz #3 Dátum: 2015. Július 04. - 21:20:58 »
0 Show voters

Testrészekre lövés hiba
« Válasz #4 Dátum: 2015. Július 04. - 21:41:15 »
0 Show voters
Innen csináltam, de mondom a bal /jobb láb működik meg a fejlövés is... csak az ágyék nem meg a két kar

Testrészekre lövés hiba
« Válasz #5 Dátum: 2015. Július 18. - 13:56:57 »
0 Show voters
These IDs are not 100% confirmed, and are not defined in any SA-MP includes - they must be defined by the scripter. It is unknown if IDs 0, 1 and 2 have any use.

 
Nem biztos, hogy 100%-ban működik amit a wikin írtak. Szerintem keres egy olyan Body include-t ami jól, és precízen meg van írva arra ami neked kell :Ö

Testrészekre lövés hiba
« Válasz #6 Dátum: 2015. Augusztus 08. - 00:36:26 »
0 Show voters

public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
//#define TEST 3
#define AGYEK 4
#define BAL_KEZ 5
#define JOBB_KEZ 6
#define BAL_LAB 7
#define JOBB_LAB 8
#define FEJ 9
if(IsPlayerConnected(damagedid) && damagedid != INVALID_PLAYER_ID)
{
switch(bodypart)
{
   case BAL_LAB ..  JOBB_LAB:
   {
          ClearAnimations(playerid);
          ApplyAnimation(playerid,\"CRACK\",\"crckdeth2\",4.1,1,1,1,1,1),   ApplyAnimation(playerid,\"CRACK\",\"crckdeth2\",4.1,1,1,1,1,1);
            TogglePlayerControllable(damagedid, false);
            SetPlayerArmedWeapon(damagedid, 0);
         SendClientMessage(damagedid, NARANCS, \"{ff7070}(( Society RPG: {FFFFFF}Lábon lőttek, ezért nem bírsz mozogni! {ff7070}))\");
         cmd_me(damagedid,\"golyót kapott a lábába.\");
         Serult[playerid] = true;
          SerultTimer[playerid] = SetTimerEx(\"Felgyogyult\", 3 * 60000, false, \"i\", playerid);
          SendClientMessage(playerid, CITROM, \"{ff7070}(( Society RPG: {FFFFFF}Ha 3 percen belül nem segítenek rajtad felépülsz {ff7070}))\");
   }
   case FEJ:
   {
         cmd_me(damagedid,\"golyót kapott a fejébe.\");
         SetPlayerHealth(damagedid,0);
   }
   case AGYEK:
   {
          ClearAnimations(playerid);
          ApplyAnimation(playerid,\"CRACK\",\"crckdeth2\",4.1,1,1,1,1,1),   ApplyAnimation(playerid,\"CRACK\",\"crckdeth2\",4.1,1,1,1,1,1);
         TogglePlayerControllable(damagedid, false);
            SetPlayerArmedWeapon(damagedid, 0);
         SendClientMessage(damagedid, NARANCS, \"{ff7070}(( Society RPG: {FFFFFF}Ágyékon lőttek, ezért nem bírsz mozogni! {ff7070}))\");
         cmd_me(damagedid,\"golyót kapott az ágyékába.\");
         Serult[playerid] = true;
          SerultTimer[playerid] = SetTimerEx(\"Felgyogyult\", 3 * 60000, false, \"i\", playerid);
          SendClientMessage(playerid, CITROM, \"{ff7070}(( Society RPG: {FFFFFF}Ha 3 percen belül nem segítenek rajtad felépülsz {ff7070}))\");
   }
   case BAL_KEZ .. JOBB_KEZ:
   {
          ClearAnimations(playerid);
          ApplyAnimation(playerid,\"CRACK\",\"crckdeth2\",4.1,1,1,1,1,1),   ApplyAnimation(playerid,\"CRACK\",\"crckdeth2\",4.1,1,1,1,1,1);
         TogglePlayerControllable(damagedid, false);
            SetPlayerArmedWeapon(damagedid, 0);
         SendClientMessage(damagedid, NARANCS, \"{ff7070}(( Society RPG: {FFFFFF}Eltalálták a karodat, ezért nem bírsz mozogni! {ff7070}))\");
         cmd_me(damagedid,\"golyót kapott a karjába.\");
         Serult[playerid] = true;
          SerultTimer[playerid] = SetTimerEx(\"Felgyogyult\", 3 * 60000, false, \"i\", playerid);
          SendClientMessage(playerid, CITROM, \"{ff7070}(( Society RPG: {FFFFFF}Ha 3 percen belül nem segítenek rajtad felépülsz {ff7070}))\");
   }
}
}
return 1;
}

 
[gmod]Pawn code kirakva.[/gmod]
« Utoljára szerkesztve: 2015. Augusztus 24. - 00:03:15 írta skyLine »

Testrészekre lövés hiba
« Válasz #7 Dátum: 2015. Augusztus 23. - 23:55:34 »
0 Show voters
.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal