CMD:sfrepter(playerid,params[])//parancs lehet bármi{GameTextForPlayer(playerid,\"Üdvözöllek SF Repterén\", 6000, 6);//6000=6ms 6=Kiírás módjaSendClientMessage(playerid, -1, \"Elteleportáltál SF Reptérre\");//a szín -1= fehérrel(változtasad meg nyugodtan) kiírja annak aki beírta, hogy elteleportált odaif(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){SetPlayerPos(playerid,x,y,z);// x,y,z mind a kettõnél ahova el szeretnél teleportálni (koordinátákat írd be oda majd helyükre...)}else{SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),x,y,z);}return 1;}
CMD:tele(playerid,params[]){if(isnull(params)){SendClientMessage(playerid, FEKETE,\"========================================================================================\");SendClientMessage(playerid, FEHER,\"/tele [Hova?]\");SendClientMessage(playerid, FEHER,\"LS [1] | SF [2] LV [3]\");SendClientMessage(playerid, FEKETE,\"========================================================================================\");return 1;}if(!strcmp(params, \"1\", true) || !strcmp(params, \"LS\", true)){ GameTextForPlayer(playerid,\"Üdvözöllek LS Repterén\", 6000, 6);//6000=6ms 6=Kiírás módjaSendClientMessage(playerid, -1, \"Elteleportáltál LS Reptérre\");//a szín -1= fehérrel(változtasad meg nyugodtan) kiírja annak aki beírta, hogy elteleportált odaif(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){SetPlayerPos(playerid,x,y,z);// x,y,z mind a kettõnél ahova el szeretnél teleportálni (koordinátákat írd be oda majd helyükre...)}else{SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),x,y,z);}if(!strcmp(params, \"2\", true) || !strcmp(params, \"SF\", true)){ GameTextForPlayer(playerid,\"Üdvözöllek SF Repterén\", 6000, 6);//6000=6ms 6=Kiírás módjaSendClientMessage(playerid, -1, \"Elteleportáltál SF Reptérre\");//a szín -1= fehérrel(változtasad meg nyugodtan) kiírja annak aki beírta, hogy elteleportált odaif(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){SetPlayerPos(playerid,x,y,z);// x,y,z mind a kettõnél ahova el szeretnél teleportálni (koordinátákat írd be oda majd helyükre...)}else{SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),x,y,z);} if(!strcmp(params, \"3\", true) || !strcmp(params, \"LV\", true)){ GameTextForPlayer(playerid,\"Üdvözöllek LV Repterén\", 6000, 6);//6000=6ms 6=Kiírás módjaSendClientMessage(playerid, -1, \"Elteleportáltál LV Reptérre\");//a szín -1= fehérrel(változtasad meg nyugodtan) kiírja annak aki beírta, hogy elteleportált odaif(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){SetPlayerPos(playerid,x,y,z);// x,y,z mind a kettõnél ahova el szeretnél teleportálni (koordinátákat írd be oda majd helyükre...)}else{SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),x,y,z);}return 1;}
Ezt most nem értem, lehet rossz a felfogásom...Azt akarod egy bizonyos helyre mész és ott írhassa be ezeket a parancsokat, de ezt onnan tudja hogyha oda áll hogy 3dtextlabelben ott legyen ? Vagy próbáld meg egy kicsit érthetõbben...
//OnGameMode aláCreate3DTextLabel(\"/tele [Hova?]\", szín, x, y, z, látható távolság(méter), vw(virtualworld), 0= ha objecten átlátszódjon /1= ha objecten ne látszodjon át);//mód végére akárCMD:tele(playerid,params[]){if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,3,x,y,z))//3= sugár méret (méter), x koordináta, y koordináta, z koordináta{ if(isnull(params)) { SendClientMessage(playerid, FEKETE,\"========================================================================================\"); SendClientMessage(playerid, FEHER,\"/tele [Hova?]\"); SendClientMessage(playerid, FEHER,\"LS [1] | SF [2] LV [3]\"); SendClientMessage(playerid, FEKETE,\"========================================================================================\"); return 1; } if(!strcmp(params, \"1\", true) || !strcmp(params, \"LS\", true)) { GameTextForPlayer(playerid,\"Üdvözöllek LS Repterén\", 6000, 6);//6000=6ms 6=Kiírás módja SendClientMessage(playerid, -1, \"Elteleportáltál LS Reptérre\");//a szín -1= fehérrel(változtasad meg nyugodtan) kiírja annak aki beírta, hogy elteleportált oda if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){ SetPlayerPos(playerid,x,y,z);// x,y,z mind a kettõnél ahova el szeretnél teleportálni (koordinátákat írd be oda majd helyükre...) }else{ SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),x,y,z); } if(!strcmp(params, \"2\", true) || !strcmp(params, \"SF\", true)) { GameTextForPlayer(playerid,\"Üdvözöllek SF Repterén\", 6000, 6);//6000=6ms 6=Kiírás módja SendClientMessage(playerid, -1, \"Elteleportáltál SF Reptérre\");//a szín -1= fehérrel(változtasad meg nyugodtan) kiírja annak aki beírta, hogy elteleportált oda if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){ SetPlayerPos(playerid,x,y,z);// x,y,z mind a kettõnél ahova el szeretnél teleportálni (koordinátákat írd be oda majd helyükre...) }else{ SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),x,y,z); } if(!strcmp(params, \"3\", true) || !strcmp(params, \"LV\", true)) { GameTextForPlayer(playerid,\"Üdvözöllek LV Repterén\", 6000, 6);//6000=6ms 6=Kiírás módja SendClientMessage(playerid, -1, \"Elteleportáltál LV Reptérre\");//a szín -1= fehérrel(változtasad meg nyugodtan) kiírja annak aki beírta, hogy elteleportált oda if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){ SetPlayerPos(playerid,x,y,z);// x,y,z mind a kettõnél ahova el szeretnél teleportálni (koordinátákat írd be oda majd helyükre...) }else{ SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),x,y,z); } } return 1;}