Hello!
Remélem így gondoltad :)
CMD:sfrepter(playerid,params[])//parancs lehet bármi
{
GameTextForPlayer(playerid,\"Üdvözöllek SF Repterén\", 6000, 6);//6000=6ms 6=Kiírás módja
SendClientMessage(playerid, -1, \"Elteleportáltál SF Reptérre\");//a szín -1= fehérrel(változtasad meg nyugodtan) kiírja annak aki beírta, hogy elteleportált oda
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){
SetPlayerPos(playerid,x,y,z);// x,y,z mind a kettõnél ahova el szeretnél teleportálni (koordinátákat írd be oda majd helyükre...):)
}else{
SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),x,y,z);
}
return 1;
}
De a legegyszerûbb, ha nem 800 teleportálást készítesz külön-külön :) (csak egy tipp)
+Módosítás
CMD:tele(playerid,params[])
{
if(isnull(params))
{
SendClientMessage(playerid, FEKETE,\"========================================================================================\");
SendClientMessage(playerid, FEHER,\"/tele [Hova?]\");
SendClientMessage(playerid, FEHER,\"LS [1] | SF [2] LV [3]\");
SendClientMessage(playerid, FEKETE,\"========================================================================================\");
return 1;
}
if(!strcmp(params, \"1\", true) || !strcmp(params, \"LS\", true))
{
GameTextForPlayer(playerid,\"Üdvözöllek LS Repterén\", 6000, 6);//6000=6ms 6=Kiírás módja
SendClientMessage(playerid, -1, \"Elteleportáltál LS Reptérre\");//a szín -1= fehérrel(változtasad meg nyugodtan) kiírja annak aki beírta, hogy elteleportált oda
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){
SetPlayerPos(playerid,x,y,z);// x,y,z mind a kettõnél ahova el szeretnél teleportálni (koordinátákat írd be oda majd helyükre...):)
}else{
SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),x,y,z);
}
if(!strcmp(params, \"2\", true) || !strcmp(params, \"SF\", true))
{
GameTextForPlayer(playerid,\"Üdvözöllek SF Repterén\", 6000, 6);//6000=6ms 6=Kiírás módja
SendClientMessage(playerid, -1, \"Elteleportáltál SF Reptérre\");//a szín -1= fehérrel(változtasad meg nyugodtan) kiírja annak aki beírta, hogy elteleportált oda
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){
SetPlayerPos(playerid,x,y,z);// x,y,z mind a kettõnél ahova el szeretnél teleportálni (koordinátákat írd be oda majd helyükre...):)
}else{
SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),x,y,z);
}
if(!strcmp(params, \"3\", true) || !strcmp(params, \"LV\", true))
{
GameTextForPlayer(playerid,\"Üdvözöllek LV Repterén\", 6000, 6);//6000=6ms 6=Kiírás módja
SendClientMessage(playerid, -1, \"Elteleportáltál LV Reptérre\");//a szín -1= fehérrel(változtasad meg nyugodtan) kiírja annak aki beírta, hogy elteleportált oda
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){
SetPlayerPos(playerid,x,y,z);// x,y,z mind a kettõnél ahova el szeretnél teleportálni (koordinátákat írd be oda majd helyükre...):)
}else{
SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),x,y,z);
}
return 1;
}
Értelmezzük is!
ha beírod /tele kiírja, hogy /tele [hova?] és a többi ami alatta van.
|| = vagy-vagy tehát /tele 1 vagy /tele LS
és ha még nem értenél belõle valamit bátran szóljál :)
//OnGameMode alá
Create3DTextLabel(\"/tele [Hova?]\", szín, x, y, z, látható távolság(méter), vw(virtualworld), 0= ha objecten átlátszódjon /1= ha objecten ne látszodjon át);
//mód végére akár
CMD:tele(playerid,params[])
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,3,x,y,z))//3= sugár méret (méter), x koordináta, y koordináta, z koordináta
{
if(isnull(params))
{
SendClientMessage(playerid, FEKETE,\"========================================================================================\");
SendClientMessage(playerid, FEHER,\"/tele [Hova?]\");
SendClientMessage(playerid, FEHER,\"LS [1] | SF [2] LV [3]\");
SendClientMessage(playerid, FEKETE,\"========================================================================================\");
return 1;
}
if(!strcmp(params, \"1\", true) || !strcmp(params, \"LS\", true))
{
GameTextForPlayer(playerid,\"Üdvözöllek LS Repterén\", 6000, 6);//6000=6ms 6=Kiírás módja
SendClientMessage(playerid, -1, \"Elteleportáltál LS Reptérre\");//a szín -1= fehérrel(változtasad meg nyugodtan) kiírja annak aki beírta, hogy elteleportált oda
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){
SetPlayerPos(playerid,x,y,z);// x,y,z mind a kettõnél ahova el szeretnél teleportálni (koordinátákat írd be oda majd helyükre...):)
}else{
SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),x,y,z);
}
if(!strcmp(params, \"2\", true) || !strcmp(params, \"SF\", true))
{
GameTextForPlayer(playerid,\"Üdvözöllek SF Repterén\", 6000, 6);//6000=6ms 6=Kiírás módja
SendClientMessage(playerid, -1, \"Elteleportáltál SF Reptérre\");//a szín -1= fehérrel(változtasad meg nyugodtan) kiírja annak aki beírta, hogy elteleportált oda
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){
SetPlayerPos(playerid,x,y,z);// x,y,z mind a kettõnél ahova el szeretnél teleportálni (koordinátákat írd be oda majd helyükre...):)
}else{
SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),x,y,z);
}
if(!strcmp(params, \"3\", true) || !strcmp(params, \"LV\", true))
{
GameTextForPlayer(playerid,\"Üdvözöllek LV Repterén\", 6000, 6);//6000=6ms 6=Kiírás módja
SendClientMessage(playerid, -1, \"Elteleportáltál LV Reptérre\");//a szín -1= fehérrel(változtasad meg nyugodtan) kiírja annak aki beírta, hogy elteleportált oda
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){
SetPlayerPos(playerid,x,y,z);// x,y,z mind a kettõnél ahova el szeretnél teleportálni (koordinátákat írd be oda majd helyükre...):)
}else{
SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),x,y,z);
}
}
return 1;
}
Fontos az xyz a labelnél és a rangofpointnál is ugyan azok legyenek, mert különben nem ott lesznek!!