megtudom oldani hogy mi történjen
soha nem történt semmi
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart) {if (issuerid != INVALID_PLAYER_ID) { // Ha MP5-tel mellbe lőnek valakit if (weaponid == 29 && bodypart == 3) { // Essen össze ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); }}return true;}
if (issuerid != INVALID_PLAYER_ID){ if (bodypart == 9 && weaponid == 22 && weaponid == 24 && weaponid == 25 && weaponid == 33) { SetPlayerHealth(playerid, 0.0); cmd_me(playerid, \"golyót kapott a fejébe.\"); SCM2(playerid,COL_MKEK,\"Fejbe lőttek, ezért azonnal meghaltál!\"); SCM2(issuerid,COL_MKEK,\"Fejbe lőtted, ezért azonnal meghalt!\"); } else if (bodypart == 7 && weaponid == 22 && weaponid == 24 && weaponid == 25 && weaponid == 33) { if(Serult[playerid] == false) { //new randomser = random(sizeof(randomserules)); new Float:hp; GetPlayerHealth(playerid,hp); SetPlayerHealth(playerid,hp-11); cmd_me(playerid, \"-t lábőn lőtték.\"); SCM2(playerid,COL_MKEK,\"Lábon lőttek, ezért a földre estél!\"); SCM2(issuerid,COL_MKEK,\"Lábon lőtted, ezért a földre esett!\"); Serult[playerid] = true; switch( random( 5 ) ) { case 0: ApplyAnimation(playerid,\"KNIFE\",\"KILL_Knife_Ped_Die\",4.0, 0, 0, 0, 0, 0); case 1: ApplyAnimation(playerid, \"PARACHUTE\", \"FALL_skyDive_DIE\", 4.0