public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart) {
if (issuerid != INVALID_PLAYER_ID) {
// Ha MP5-tel mellbe lőnek valakit
if (weaponid == 29 && bodypart == 3) {
// Essen össze
ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
}
}
return true;
}
Nincs lent a SAMP, de wiki alapján ennek működnie kellene.
Ha meg nem, akkor most nyilván beégtem. xD
Kicsit átalakítottam, így működni fog?
if (issuerid != INVALID_PLAYER_ID)
{
if (bodypart == 9 && weaponid == 22 && weaponid == 24 && weaponid == 25 && weaponid == 33)
{
SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
cmd_me(playerid, \"golyót kapott a fejébe.\");
SCM2(playerid,COL_MKEK,\"Fejbe lőttek, ezért azonnal meghaltál!\");
SCM2(issuerid,COL_MKEK,\"Fejbe lőtted, ezért azonnal meghalt!\");
}
else if (bodypart == 7 && weaponid == 22 && weaponid == 24 && weaponid == 25 && weaponid == 33)
{
if(Serult[playerid] == false)
{
//new randomser = random(sizeof(randomserules));
new Float:hp;
GetPlayerHealth(playerid,hp);
SetPlayerHealth(playerid,hp-11);
cmd_me(playerid, \"-t lábőn lőtték.\");
SCM2(playerid,COL_MKEK,\"Lábon lőttek, ezért a földre estél!\");
SCM2(issuerid,COL_MKEK,\"Lábon lőtted, ezért a földre esett!\");
Serult[playerid] = true;
switch( random( 5 ) )
{
case 0: ApplyAnimation(playerid,\"KNIFE\",\"KILL_Knife_Ped_Die\",4.0, 0, 0, 0, 0, 0);
case 1: ApplyAnimation(playerid, \"PARACHUTE\", \"FALL_skyDive_DIE\", 4.0, 0, 0, 0,