// Ilyenkor használjunk boolean változókat, mert csak 2 bájtot foglalnak el, kevesebb memória
new bool:tutorial[MAX_PLAYERS] = true;
new bool:firstlogin[MAX_PLAYERS] = false;
//------------------------------------------------------------------------------------------------------
public OnPlayerSpawn(playerid) {
if(tutorial == true && firstlogin == true) {
TogglePlayerControllable(playerid,0);
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Ez a tutorial elso sora\");
Wait(5000); // Várás milimásodpercben
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Ez a tutorial második sora\");
// és így tovább, majd a végén
firstlogin = false;
} else {
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Lespawnoltál\");
return 1;
}
return 1; }
A scripted regisztrációs parancsába:
firstlogin = true;
és a Wait(); funkció:
stock Wait(time)
{
new stamp = tickcount();
while (tickcount() - stamp < time)
{
}
return 1;
}
A wait(); -el egyébként vigyázni kell, mert könnyen megszívhatod, ugyanis úgy kezd el laggozni tole a szeór, mint az állat, de csak nálad.