-
hy ismét :D
ma ez az utolso kérésem :D
szal, szereznék a larphoz hasonlo kis segitöt a server indulásakor...
szal belépek szerverre, de ott kiválaszhatom h akarom-e végignézni a tutorialt
ha rámeek h nem akkor rögtön spawnol, ha igenre megyek akkor elteleportál pl a bankhoz és h blblabl ez a bank ide rakhatod be a pénzed...
aztán letelik a timer ideje (mivel gondolom ezt timerrel kell)
és ha letelt akkor máshova teleportál...
nemkel megcsinálni csak h mit hova irjal és scinálom én tovább, csak a kezdet kellene
hálás lennék!!! :D
-
Nem tud senki segiteni? :-[ ??? ::|
-
Ha ide írsz, az nem jelenti azt, hogy valakinek kötelessége megcsinálni neked.[/quote]
És Ne duplapostolj! Nem vagyunk kötelesek segíteni, ha nem tudunk valamit. Majd megnézik, és írnak, ha valaki tud hozzáírni valamit.
-
oks nemkell rögtön leugatni...
elfelejtettem a szerkesztés gombot ::|
-
bool változóval :P majd hnap megpróbálom
-
Ha ide írsz, az nem jelenti azt, hogy valakinek kötelessége megcsinálni neked.
És Ne OFFolj! Nem vagyunk kötelesek segíteni, ha nem tudunk valamit. Majd megnézik, és írnak, ha valaki tud hozzáírni valamit.
[/quote]
Nekem nem tunik OFFnak,esetleg dupla postnak. ;) :-\\
-
Ha ide írsz, az nem jelenti azt, hogy valakinek kötelessége megcsinálni neked.
És Ne OFFolj! Nem vagyunk kötelesek segíteni, ha nem tudunk valamit. Majd megnézik, és írnak, ha valaki tud hozzáírni valamit.
[/quote]
Nekem nem tunik OFFnak,esetleg dupla postnak. ;) :-\\
[/quote]
wííí. :D
-
// Ilyenkor használjunk boolean változókat, mert csak 2 bájtot foglalnak el, kevesebb memória
new bool:tutorial[MAX_PLAYERS] = true;
new bool:firstlogin[MAX_PLAYERS] = false;
//------------------------------------------------------------------------------------------------------
public OnPlayerSpawn(playerid) {
if(tutorial == true && firstlogin == true) {
TogglePlayerControllable(playerid,0);
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Ez a tutorial elso sora\");
Wait(5000); // Várás milimásodpercben
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Ez a tutorial második sora\");
// és így tovább, majd a végén
firstlogin = false;
} else {
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Lespawnoltál\");
return 1;
}
return 1; }
A scripted regisztrációs parancsába:
firstlogin = true;
és a Wait(); funkció:
stock Wait(time)
{
new stamp = tickcount();
while (tickcount() - stamp < time)
{
}
return 1;
}
A wait(); -el egyébként vigyázni kell, mert könnyen megszívhatod, ugyanis úgy kezd el laggozni tole a szeór, mint az állat, de csak nálad.
-
stock Wait(time)
{
new stamp = tickcount();
while (tickcount() - stamp < time)
{
}
return 1;
}
Am ott kezdjük h nem is muködik ::| Még kezdo koromban használtam de nem mintha használt volna...
-
köszi szépen...
mindjárt megnézem h mien...
ebbe a topicba kérek egy más dolgot!
Olyat szeretnék, hogy a chat amit beirok csak azok lássák kaik közel vannak hozzám
mint a godfather editekben ugye van ooc, ordibálás suttogás.
nost nekem azok kellenének..
lécci segitsetek!
-
ez alapján, wazze:
http://users.atw.hu/hun-sa-mp-forum/index.php?topic=3261.msg38472#msg38472
-
és ezt az látja csak kai aközelembe van?
am köszike!!
-
és ezt az látja csak kai aközelembe van?
am köszike!!
Ami levan írva az nem csak közelre megy, de amit lentebb írd gémsztár ami a feje fölött írja csak az igen.
-
köszi szépen...
mindjárt megnézem h mien...
ebbe a topicba kérek egy más dolgot!
Olyat szeretnék, hogy a chat amit beirok csak azok lássák kaik közel vannak hozzám
mint a godfather editekben ugye van ooc, ordibálás suttogás.
nost nekem azok kellenének..
lécci segitsetek!
http://users.atw.hu/hun-sa-mp-forum/index.php?topic=3877.0
-
értem, de ezt csak ugy bemásolom valhova és kész?
vagy más dolgom is van vele? ::| ???
-
Bemásolod a forrásodba( nem más függvénybe! ), és az OnPlayerText függvényben meghívod.
public OnPlayerText( playerid, text[ ] ) {
SendCloseMessage( playerid, 10.0, COLOR_GREY, text );
return 0;
}
Ez csak egy példa, de mikor ezt régen használtam, akkor a szöveget elobb átformáztam, hogy xy mondja...
-
nekem igy néz ki ez:
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new string[256];
new sendername[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
format(string, sizeof(string),\"%s mondja: %s\",sendername,text);
SendCloseMessage(playerid, 10.0, COLOR_GREY, text );
return 0;
}
és már bentvan a te általad adott kod is... ennyi volt?
:O
-
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new string[256];
new sendername[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
format(string, sizeof(string),\"%s mondja: %s\",sendername,text);
SendCloseMessage( playerid, 10.0, COLOR_GREY, string );
return 0;
}
-
oké, köszi szépen :D
-
Csak az indentációt javítottam( legalábbis itt így van, ha a Pawno-ban úgy volt a helyén, akkor írd vissza ), de a hangsúly azon van, hogy a text karakterláncot kicseréltem a string karakterláncra, így a megformázott üzenetedet fogja elküldeni.
-
Rendben, közbe rájöttem, modisitottam is a hozzászolásom, de mégegyszer köszönöm szépen!
annyit még esetleg segitesz, hogy azt hogyan tudom megtenni hogy
akarok egy parancsot h /s és az az orditás,, azzal pedig a sendclosemessage távolsága megnöne...
de aztakarommég h ha csak szimplán /s-t beirja és ugy entert nyom akkor kiirja h HASZNÁLAT: /s [szöve]
érted?
lécci segits, ha tudsz :)
-
köszi szépen...
mindjárt megnézem h mien...
ebbe a topicba kérek egy más dolgot!
Olyat szeretnék, hogy a chat amit beirok csak azok lássák kaik közel vannak hozzám
mint a godfather editekben ugye van ooc, ordibálás suttogás.
nost nekem azok kellenének..
lécci segitsetek!
Legegyszerubben így: http://wiki.sa-mp.com/wiki/LimitGlobalChatRadius
-
Rendben, közbe rájöttem, modisitottam is a hozzászolásom, de mégegyszer köszönöm szépen!
annyit még esetleg segitesz, hogy azt hogyan tudom megtenni hogy
akarok egy parancsot h /s és az az orditás,, azzal pedig a sendclosemessage távolsága megnöne...
de aztakarommég h ha csak szimplán /s-t beirja és ugy entert nyom akkor kiirja h HASZNÁLAT: /s [szöve]
érted?
lécci segits, ha tudsz :)
Használj sscanf-ot, és zcmd-t ezekkel a legegyszerubb, és leggyorsabb( a leírások és útmutatók fórumrészben mindketto leírása bennevan! ):
CMD:s( playerid, params[ ] ) {
new szMsg[ 100 ];
if( sscanf( params, \"s[100]\", szMsg ) ) {
SendClientMessage( playerid, COLOR_WHITE, \"Használat: /s [ szöveg ]\" );
} else {
new szFormat[ 128 ];
format( szFormat, sizeof szFormat, \"%s kiáltja: %s\", GetPlayerNameEx( playerid ), szMsg );
SendCloseMessage( playerid, 30.0, COLOR_GREY, szFormat );
}
return 1;
}
És ha nincs GetPlayerNameEx függvényed, akkor :
GetPlayerNameEx( playerid ) {
new szName[ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName( playerid, szName, sizeof szName );
return szName;
}
-
C:\\Users\\Zsombi\\Desktop\\Neo City\\gamemodes\\rpg.pwn(628) : warning 203: symbol is never used: \"s\"
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Warning.
mi a teendo? :-\\
-
Hova másoltad be?
-
igy néz ki... :-X
a getplayernameex nemkellett...
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new string[256];
new sendername[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
format(string, sizeof(string),\"%s mondja: %s\",sendername,text);
SendCloseMessage(playerid, 10.0, COLOR_GREY, string);
return 0;
}
CMD:s(playerid, params[]) {
new szMsg[100];
if(sscanf(params,\"s[100]\",szMsg)){
SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Használat: /s [szöveg]\");
} else {
new szFormat[128];
format(szFormat,sizeof szFormat,\"%s kiáltja: %s\",GetPlayerNameEx(playerid),szMsg);
SendCloseMessage(playerid,30.0,COLOR_WHITE,szFormat);
}
return 1;
}
mi a baja? ??? ::|
-
A zcmd-t beágyaztad? ( #include < zcmd > )
-
nincs zcmd-m letöltöm..
-
nincs zcmd-m letöltöm..
Sok eszed van , nézd csak mit írt ZeRo pár Hsz-el elobb :
Használj sscanf-ot, és zcmd-t ezekkel a legegyszerubb, és leggyorsabb( a leírások és útmutatók fórumrészben mindketto leírása bennevan! ):[/quote]
Talán ha értelmeznéd hogymit ír akkor nem lenne ilyen.
Itt a zcmd :
-
ok, bocs..
am beraktam és ezvan:
C:\\Users\\Zsombi\\Desktop\\Neo City\\gamemodes\\rpg.pwn(462) : error 017: undefined symbol \"sscanf\"
C:\\Users\\Zsombi\\Desktop\\Neo City\\gamemodes\\rpg.pwn(467) : error 017: undefined symbol \"text\"
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
2 Errors.
javitottam raajta mostmárcsak a \"text\" -es errort kapom!
pls help!
Szerk.:
Besz*rok!!! Megcsináltam :-X :D :D :D
mégis gyorsan tnaulok!
Köszönöm szépen!
Szerk:
Na ezlobb sikerült, lefuttatta a pawno.
csak sztem összezavarodott a sok mindentöl
bentvana zcmd meg a sscanf meg még csomo mindne
és a sime parnacosk nem müködtek...
az onplayercommandtectnél...
rákerestem neten és találtam olyat h irjam át az onplayercommandot
public OnPlayerCommandReceived(playerid, cmdtext[])
-re!
megtettem. az a parancs müködik is.
de a suttogásom, meg a orditásom nem müködik!
a sima beszéd igen.
elküldöm emezeket, pls nézzétek meg. a suttogásba lehet h van hiba, de hát még kezdo vagyok... lécci segitsetek :)
//==================================CHAT========================================
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new string[256];
new sendername[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
format(string, sizeof(string),\"%s mondja: %s\",sendername,text);
SetPlayerChatBubble(playerid, text, COLOR_GREY, 50.0, 5000);
SendCloseMessage(playerid, 10.0, COLOR_GRAD4, string);
return 0;
}
CMD:s(playerid, params[]) {
new szMsg[100];
if(sscanf(params,\"s[100]\",szMsg)){
SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"HASZNÁLAT:/s [szöveg]\");
} else {
new szFormat[128];
format(szFormat,sizeof szFormat,\"%s kiáltja: %s\",GetPlayerNameEx(playerid),szMsg);
SetPlayerChatBubble(playerid, szMsg, COLOR_WHITE, 100.0, 5000);
SendCloseMessage(playerid,30.0,COLOR_WHITE,szFormat);
}
return 1;
}
CMD:w(playerid, params[]) {
new wMsg[100];
if(sscanf(params,\"w[100]\",wMsg)){
SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"HASZNÁLAT:/s [szöveg]\");
} else {
new wFormat[128];
format(wFormat,sizeof wFormat,\"%s suttogja: %s\",GetPlayerNameEx(playerid),wMsg);
SetPlayerChatBubble(playerid, wMsg, COLOR_WHITE, 1.0, 5000);
SendCloseMessage(playerid,1.0,COLOR_GRAD3,wFormat);
}
return 1;
}
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
ezek is bentvannak
-
bocs a duplayposrtért de ezmár nemoda tartozik annyira, tul sok van már ott :angel: :angry:
szal:
onplayercommandtext-hez hogy kell megcsinálni azt h /s [szöveg] .. pl /s HAHOOOO
akkor kiadja h xyz orditja: HAHOOOO
a SendCloseMessage Fügvényt használom..
eddig a sima beszéd van csak meg..
lécci help!