Szerző Téma: skin mentés  (Megtekintve 803 alkalommal)

skin mentés
« Dátum: 2013. augusztus 19. - 22:46:46 »
0 Show voters
Valaki tudna küldeni egy skin mentõ scriptet?
Annyi hogy ha beírja /saveskin akkor elmenti a jelenlegi skinjét és amikor újra csatlakozik spawnoláskor betöltineki automatikusan ugyanazt a skin.
Elõre is köszi!

skin mentés
« Válasz #1 Dátum: 2013. augusztus 19. - 22:52:12 »
0 Show voters
Szia itt van a nevem alatt az admin rendszer. Abban benne van a skin mentés, csak szedd ki azokat amik nem kellenek 5-6 sor nem nehéz, de ha nem megy akkor hamarosan megírom neked

skin mentés
« Válasz #2 Dátum: 2013. augusztus 19. - 23:06:02 »
0 Show voters
Nem sikerül :(

skin mentés
« Válasz #3 Dátum: 2013. augusztus 19. - 23:37:27 »
0 Show voters
Holnap kiveszem neked a nem kellõ dolgokat

skin mentés
« Válasz #4 Dátum: 2013. augusztus 19. - 23:40:35 »
+1 Show voters
#include <dini>

 

public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new file[128], pname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
format(file, sizeof(file), \"\\\\Skinek\\\\%s.ini\", pname);//leader the name of your folder in scriptfiles
if(!dini_Exists(file))
dini_Create(file);
dini_IntSet(file, \"skin\", GetPlayerSkin(playerid));
return 1;
}

 

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
new file[128], pname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
format(file, sizeof(file), \"\\\\Skinek\\\\%s.ini\", pname);
if(dini_Exists(file))
{
SetTimerEx(\"SpawnSave\", 100, false, \"d\", playerid);
}
return 1;
}

 

forward SpawnSave(playerid);
public SpawnSave(playerid)
{
new file[128], pname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
format(file, sizeof(file), \"\\\\Skinek\\\\%s.ini\", pname);
SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(file, \"skin\"));
return 1;
}

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal