GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Szkript kérések => A témát indította: bruti1999 - 2013. augusztus 19. - 22:46:46

Cím: skin mentés
Írta: bruti1999 - 2013. augusztus 19. - 22:46:46
Valaki tudna küldeni egy skin mentõ scriptet?
Annyi hogy ha beírja /saveskin akkor elmenti a jelenlegi skinjét és amikor újra csatlakozik spawnoláskor betöltineki automatikusan ugyanazt a skin.
Elõre is köszi!
Cím: skin mentés
Írta: Peter1481048284 - 2013. augusztus 19. - 22:52:12
Szia itt van a nevem alatt az admin rendszer. Abban benne van a skin mentés, csak szedd ki azokat amik nem kellenek 5-6 sor nem nehéz, de ha nem megy akkor hamarosan megírom neked
Cím: skin mentés
Írta: bruti1999 - 2013. augusztus 19. - 23:06:02
Nem sikerül :(
Cím: skin mentés
Írta: Peter1481048284 - 2013. augusztus 19. - 23:37:27
Holnap kiveszem neked a nem kellõ dolgokat
Cím: skin mentés
Írta: Ryan_Adam - 2013. augusztus 19. - 23:40:35
#include <dini>

 

public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new file[128], pname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
format(file, sizeof(file), \"\\\\Skinek\\\\%s.ini\", pname);//leader the name of your folder in scriptfiles
if(!dini_Exists(file))
dini_Create(file);
dini_IntSet(file, \"skin\", GetPlayerSkin(playerid));
return 1;
}

 

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
new file[128], pname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
format(file, sizeof(file), \"\\\\Skinek\\\\%s.ini\", pname);
if(dini_Exists(file))
{
SetTimerEx(\"SpawnSave\", 100, false, \"d\", playerid);
}
return 1;
}

 

forward SpawnSave(playerid);
public SpawnSave(playerid)
{
new file[128], pname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
format(file, sizeof(file), \"\\\\Skinek\\\\%s.ini\", pname);
SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(file, \"skin\"));
return 1;
}