Szerző Téma: skin kivetítés  (Megtekintve 1387 alkalommal)

skin kivetítés
« Dátum: 2013. október 12. - 14:59:51 »
0 Show voters
Hellotok egy olyan kérdésem lenne hogy hogy lehet megoldani hogy a rendõr beírja hogy körözést ad ki a 22 es idjû játékosra.És a 22 es idju játékos skinét megjeleníti az összes rendõrnek!Afterlife modhoz kellene:DD de az se baj ha másikhoz van írva:DD

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
skin kivetítés
« Válasz #1 Dátum: 2013. október 12. - 15:04:00 »
+2 Show voters

SetPlayerWantedLevel(22, 1);
for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++)
{
if(Zsaru == 1)
{
                stringbe GetPlayerSkin(22) // nem fogom most leírni hogy kell stringet csinálni belõle, csak tudod azt..
SendClientMessage(playerid, COLOR, string);
}
}
// Ezeket használd.

skin kivetítés
« Válasz #2 Dátum: 2013. október 12. - 17:22:11 »
0 Show voters
ó köszönöm :DD
témát nem zárom , mert még nem írtam meg a scriptet!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. október 12. - 17:40:54 )

egy kérdésem lenne hogy ugye lekérdezem a player skin id jét , akkor hogy tudom megoldani azt hogy pl a 12 es skin idhez az 12 es skin textdrawot adja ki:|csak ezt nem tudom:D
« Utoljára szerkesztve: 2013. október 12. - 17:40:54 írta rcsbakos2 »

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
skin kivetítés
« Válasz #3 Dátum: 2013. október 12. - 17:43:51 »
0 Show voters
0.3x-es újítás, http://wiki.sa-mp.com/wiki/PlayerTextDrawSetPreviewModel
pl.:
 

PlayerTextDrawSetPreviewModel(playerid, textdraw, 12);

skin kivetítés
« Válasz #4 Dátum: 2013. október 14. - 17:16:12 »
0 Show voters
hello meg van minden csak ott vagyok elakadva hogy hogy tudom megoldani hogyha a 20 idjû játékosra adnak körözést akkor a 20 idjû player 89es skinét dobja ki:O

skin kivetítés
« Válasz #5 Dátum: 2013. október 14. - 17:27:30 »
0 Show voters
Szia!
Ömm pontosan nem értem a kérdésedet, arra gondolsz, hogy a 20 -as ID nek a Skinjét kérje le és adja ki Textdrawként a rendõröknek nemde? (legalábbis én így értelmeztem.)


Én ezt így képzelem el:
 
if(GetPVarInt(playerid,\"rendor\") == 1)
{
if(GetPVarInt(20,\"korozes\") >= 1)
{
       TextDrawSetPreviewModel(TextDraw[20],GetPlayerSkin(20));
}
}

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
skin kivetítés
« Válasz #6 Dátum: 2013. október 14. - 17:34:29 »
0 Show voters
PlayerTextDrawSetPreviewModel(playerid, textdraw, GetPlayerSkin(20));
// A TextDraw PrewievModelljét a játékosnak kiírja a 20-as játékos skinével.
// GetPlayerSkin(20); <- Lekérdezi a 20-as játékos skinjét
// GetPlayerSkin(playerid); <- Normál esetben playerid-t írnánk, ami a parancsot beíró játékosra vonatkozna, de mivel 20-at írunk a palyerid helyére, ezért a 20-as ID-jû játékosra vonatkozik a függvény, és a 20-as ID-jû játékos skinjét kéri le. Ennyire egyszerû, még túl is magyaráztam :D

skin kivetítés
« Válasz #7 Dátum: 2013. október 14. - 18:29:58 »
0 Show voters

 
PlayerTextDrawSetPreviewModel(playerid, textdraw, GetPlayerSkin(20));
// A TextDraw PrewievModelljét a játékosnak kiírja a 20-as játékos skinével.
// GetPlayerSkin(20); <- Lekérdezi a 20-as játékos skinjét
// GetPlayerSkin(playerid); <- Normál esetben playerid-t írnánk, ami a parancsot beíró játékosra vonatkozna, de mivel 20-at írunk a palyerid helyére, ezért a 20-as ID-jû játékosra vonatkozik a függvény, és a 20-as ID-jû játékos skinjét kéri le. Ennyire egyszerû, még túl is magyaráztam :D

 

[/quote]
ehez kell textdraw?

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
skin kivetítés
« Válasz #8 Dátum: 2013. október 14. - 19:30:47 »
0 Show voters
Ha szeretnéd a képernyõre kitenni a skint grafikusan is, akkor igen, kell.

skin kivetítés
« Válasz #9 Dátum: 2013. október 15. - 22:47:21 »
0 Show voters
na hát megpróbált két féle módon de egyikse volt jó!
1#
 

if(strcmp(cmd, \"/kör\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
       tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Körözés [iD]\");
      return 1;
   }
   giveplayerid = ReturnUser(tmp);
   if (Admin(playerid, 6))
   {
      if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
      {
         SetPlayerWantedLevel(giveplayerid, +1);
         PlayerTextDrawSetPreviewModel(playerid, Korozes, GetPlayerSkin(giveplayerid));
         SendClientMessage(playerid,-1,\"Kiadtad a körözést az elkövetõre\");
      }
   }
   else
   {
      format(string, sizeof(string), \"A játékos offline!\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, string);
   }
}
return 1;
}

ez nem volt jó
aztán megpróbáltam textdrawwal
2#
 
if(strcmp(cmd, \"/kör\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
       tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Körözés [iD]\");
      return 1;
   }
   giveplayerid = ReturnUser(tmp);
   if (Admin(playerid, 6))
   {
      if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
      {
         SetPlayerWantedLevel(giveplayerid, +1);
         TextDrawShowForPlayer(playerid,   Korozes);
         SendClientMessage(playerid,-1,\"Kiadtad a körözést az elkövetõre\");
      }
   }
   else
   {
      format(string, sizeof(string), \"A játékos offline!\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, string);
   }
}
return 1;
}

textdraw:
 
   Korozes = TextDrawCreate(529.000000, 426.000000, \"__\");///14
   TextDrawBackgroundColor(Korozes, 255);
   TextDrawFont(Korozes, 3);
   TextDrawLetterSize(Korozes, 2.100000, 2.900000);
   TextDrawColor(Korozes, -1);
   TextDrawSetOutline(Korozes, 1);
TextDrawUseBox(Korozes, 1);
TextDrawBoxColor(Korozes, 250);
   TextDrawSetProportional(Korozes, 1)
TextDrawTextSize(Korozes, 522.000000, 2.000000);
PlayerTextDrawSetPreviewModel(Korozes, GetPlayerSkin(0));

de ez se volt jó
« Utoljára szerkesztve: 2013. október 15. - 23:09:58 írta rcsbakos2 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal