SetPlayerWantedLevel(22, 1);
for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++)
{
if(Zsaru == 1)
{
stringbe GetPlayerSkin(22) // nem fogom most leírni hogy kell stringet csinálni belõle, csak tudod azt..
SendClientMessage(playerid, COLOR, string);
}
}
// Ezeket használd.
Szia!
Ömm pontosan nem értem a kérdésedet, arra gondolsz, hogy a 20 -as ID nek a Skinjét kérje le és adja ki Textdrawként a rendõröknek nemde? (legalábbis én így értelmeztem.)
Én ezt így képzelem el:
if(GetPVarInt(playerid,\"rendor\") == 1)
{
if(GetPVarInt(20,\"korozes\") >= 1)
{
TextDrawSetPreviewModel(TextDraw[20],GetPlayerSkin(20));
}
}
PlayerTextDrawSetPreviewModel(playerid, textdraw, GetPlayerSkin(20));
// A TextDraw PrewievModelljét a játékosnak kiírja a 20-as játékos skinével.
// GetPlayerSkin(20); <- Lekérdezi a 20-as játékos skinjét
// GetPlayerSkin(playerid); <- Normál esetben playerid-t írnánk, ami a parancsot beíró játékosra vonatkozna, de mivel 20-at írunk a palyerid helyére, ezért a 20-as ID-jû játékosra vonatkozik a függvény, és a 20-as ID-jû játékos skinjét kéri le. Ennyire egyszerû, még túl is magyaráztam :D
PlayerTextDrawSetPreviewModel(playerid, textdraw, GetPlayerSkin(20));
// A TextDraw PrewievModelljét a játékosnak kiírja a 20-as játékos skinével.
// GetPlayerSkin(20); <- Lekérdezi a 20-as játékos skinjét
// GetPlayerSkin(playerid); <- Normál esetben playerid-t írnánk, ami a parancsot beíró játékosra vonatkozna, de mivel 20-at írunk a palyerid helyére, ezért a 20-as ID-jû játékosra vonatkozik a függvény, és a 20-as ID-jû játékos skinjét kéri le. Ennyire egyszerû, még túl is magyaráztam :D
[/quote]
ehez kell textdraw?
na hát megpróbált két féle módon de egyikse volt jó!
1#
if(strcmp(cmd, \"/kör\", true) == 0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp))
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Körözés [iD]\");
return 1;
}
giveplayerid = ReturnUser(tmp);
if (Admin(playerid, 6))
{
if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
{
SetPlayerWantedLevel(giveplayerid, +1);
PlayerTextDrawSetPreviewModel(playerid, Korozes, GetPlayerSkin(giveplayerid));
SendClientMessage(playerid,-1,\"Kiadtad a körözést az elkövetõre\");
}
}
else
{
format(string, sizeof(string), \"A játékos offline!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, string);
}
}
return 1;
}
ez nem volt jó
aztán megpróbáltam textdrawwal
2#
if(strcmp(cmd, \"/kör\", true) == 0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp))
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Körözés [iD]\");
return 1;
}
giveplayerid = ReturnUser(tmp);
if (Admin(playerid, 6))
{
if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
{
SetPlayerWantedLevel(giveplayerid, +1);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Korozes);
SendClientMessage(playerid,-1,\"Kiadtad a körözést az elkövetõre\");
}
}
else
{
format(string, sizeof(string), \"A játékos offline!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, string);
}
}
return 1;
}
textdraw:
Korozes = TextDrawCreate(529.000000, 426.000000, \"__\");///14
TextDrawBackgroundColor(Korozes, 255);
TextDrawFont(Korozes, 3);
TextDrawLetterSize(Korozes, 2.100000, 2.900000);
TextDrawColor(Korozes, -1);
TextDrawSetOutline(Korozes, 1);
TextDrawUseBox(Korozes, 1);
TextDrawBoxColor(Korozes, 250);
TextDrawSetProportional(Korozes, 1)
TextDrawTextSize(Korozes, 522.000000, 2.000000);
PlayerTextDrawSetPreviewModel(Korozes, GetPlayerSkin(0));
de ez se volt jó