#include <a_samp>#include <zcmd>#define Skin 100CMD:skin(playerid, params[]){ ShowPlayerDialog(playerid,Skin,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Skinválasztás\",\"Írd be a skinnek az ID-jét!\",\"Oké\",\"Mégse\"); return 1;}public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]){ if(dialogid == Skin) { if(response) { if(IsValidSkin(strval(inputtext))){ SetPlayerSkin(playerid, strval(inputtext));}else{ ShowPlayerDialog(playerid, Skin, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Skin\",\"Írd be annak a skinnek az ID-jét\\namelyiket használni szeretnéd!\",\"Ok\",\"Mégse\"); } }}return 1; IsValidSkin(skinid){ #define MAX_BAD_SKINS 9 new badSkins[MAX_BAD_SKINS] = { 74, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272 }; if (skinid < 0 || skinid > 299) return false; for (new i = 0; i < MAX_BAD_SKINS; i++) { if (skinid == badSkins) return false; } #undef MAX_BAD_SKINS return 1;}
#include <a_samp>#include <zcmd>#define Skin 100CMD:skin(playerid, params[]){ ShowPlayerDialog(playerid,Skin,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Skinválasztás\",\"Írd be a skinnek az ID-jét!\",\"Oké\",\"Mégse\"); return 1;}public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]){ if(dialogid == Skin) { if(response) { if(IsValidSkin(strval(inputtext))){ SetPlayerSkin(playerid, strval(inputtext));}else{ ShowPlayerDialog(playerid, Skin, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Skin\",\"Írd be annak a skinnek az ID-jét\\namelyiket használni szeretnéd!\",\"Ok\",\"Mégse\"); } }}return 1; IsValidSkin(skinid){ #define MAX_BAD_SKINS 9 new badSkins[MAX_BAD_SKINS] = { 74, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272 }; if (skinid < 0 || skinid > 299) return false; for (new i = 0; i < MAX_BAD_SKINS; i++) { if (skinid == badSkins) return false; } #undef MAX_BAD_SKINS return 1;} Tessék, én ezt használom!
Ebben a Ryder/Sweet/Big Smoke skinek nincsenek benne. Am ja hát ennyi :p[/quote]Szia! Tessék, ebben benne van: #include <a_samp>#include <zcmd>#define Skin 100CMD:skin(playerid, params[]){ ShowPlayerDialog(playerid,Skin,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Skinválasztás\",\"Írd be a skinnek az ID-jét!\",\"Oké\",\"Mégse\"); return 1;}public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]){ if(dialogid == Skin) { if(response) { if(IsValidSkin(strval(inputtext))) { SetPlayerSkin(playerid, strval(inputtext)); } else { ShowPlayerDialog(playerid, Skin, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Skin\",\"Írd be annak a skinnek az ID-jét\\namelyiket használni szeretnéd!\",\"Ok\",\"Mégse\"); } }}return 1;}IsValidSkin(skinid){ if (skinid < 0 || skinid > 299) return false; return 1;}
#include <a_samp>#include <zcmd>#define Skin 100CMD:skin(playerid, params[]){ ShowPlayerDialog(playerid,Skin,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Skinválasztás\",\"Írd be a skinnek az ID-jét!\",\"Oké\",\"Mégse\"); return 1;}public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]){ if(dialogid == Skin) { if(response) { if(IsValidSkin(strval(inputtext))) { SetPlayerSkin(playerid, strval(inputtext)); } else { ShowPlayerDialog(playerid, Skin, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Skin\",\"Írd be annak a skinnek az ID-jét\\namelyiket használni szeretnéd!\",\"Ok\",\"Mégse\"); } }}return 1;}IsValidSkin(skinid){ if (skinid < 0 || skinid > 299) return false; return 1;}
#include <a_samp>#include <zcmd>#define Skin 100CMD:skin(playerid, params[]){ ShowPlayerDialog(playerid,Skin,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Skinválasztás\",\"Írd be a skinnek az ID-jét!\",\"Oké\",\"Mégse\"); return 1;}public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]){ if(dialogid == Skin) { if(response) { if(IsValidSkin(strval(inputtext))){ SetPlayerSkin(playerid, strval(inputtext));}else{ ShowPlayerDialog(playerid, Skin, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Skin\",\"Írd be annak a skinnek az ID-jét\\namelyiket használni szeretnéd!\",\"Ok\",\"Mégse\"); } }}return 1; if (skinid < 0 || skinid > 299) return false; for (new i = 0; i < MAX_BAD_SKINS; i++) { if (skinid == badSkins) return false; } #undef MAX_BAD_SKINS return 1;}