#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define Skin 100
CMD:skin(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid,Skin,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Skinválasztás\",\"Írd be a skinnek az ID-jét!\",\"Oké\",\"Mégse\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == Skin)
{
if(response)
{
if(IsValidSkin(strval(inputtext)))
{
SetPlayerSkin(playerid, strval(inputtext));
}
else
{
ShowPlayerDialog(playerid, Skin, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Skin\",\"Írd be annak a skinnek az ID-jét\\namelyiket használni szeretnéd!\",\"Ok\",\"Mégse\");
}
}
}
return 1;
IsValidSkin(skinid)
{
#define MAX_BAD_SKINS 9
new badSkins[MAX_BAD_SKINS] =
{
74, 265, 266, 267,
268, 269, 270, 271, 272
};
if (skinid < 0 || skinid > 299) return false;
for (new i = 0; i < MAX_BAD_SKINS; i++)
{
if (skinid == badSkins) return false;
}
#undef MAX_BAD_SKINS
return 1;
}
Tessék, én ezt használom!
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define Skin 100
CMD:skin(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid,Skin,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Skinválasztás\",\"Írd be a skinnek az ID-jét!\",\"Oké\",\"Mégse\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == Skin)
{
if(response)
{
if(IsValidSkin(strval(inputtext)))
{
SetPlayerSkin(playerid, strval(inputtext));
}
else
{
ShowPlayerDialog(playerid, Skin, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Skin\",\"Írd be annak a skinnek az ID-jét\\namelyiket használni szeretnéd!\",\"Ok\",\"Mégse\");
}
}
}
return 1;
IsValidSkin(skinid)
{
#define MAX_BAD_SKINS 9
new badSkins[MAX_BAD_SKINS] =
{
74, 265, 266, 267,
268, 269, 270, 271, 272
};
if (skinid < 0 || skinid > 299) return false;
for (new i = 0; i < MAX_BAD_SKINS; i++)
{
if (skinid == badSkins) return false;
}
#undef MAX_BAD_SKINS
return 1;
}
Tessék, én ezt használom!
Ebben a Ryder/Sweet/Big Smoke skinek nincsenek benne. Am ja hát ennyi :p
Ebben a Ryder/Sweet/Big Smoke skinek nincsenek benne. Am ja hát ennyi :p[/quote]
Szia! Tessék, ebben benne van:
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define Skin 100
CMD:skin(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid,Skin,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Skinválasztás\",\"Írd be a skinnek az ID-jét!\",\"Oké\",\"Mégse\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == Skin)
{
if(response)
{
if(IsValidSkin(strval(inputtext)))
{
SetPlayerSkin(playerid, strval(inputtext));
}
else
{
ShowPlayerDialog(playerid, Skin, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Skin\",\"Írd be annak a skinnek az ID-jét\\namelyiket használni szeretnéd!\",\"Ok\",\"Mégse\");
}
}
}
return 1;
}
IsValidSkin(skinid)
{
if (skinid < 0 || skinid > 299) return false;
return 1;
}
Javítom :
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define Skin 100
CMD:skin(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid,Skin,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Skinválasztás\",\"Írd be a skinnek az ID-jét!\",\"Oké\",\"Mégse\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == Skin)
{
if(response)
{
if(IsValidSkin(strval(inputtext)))
{
SetPlayerSkin(playerid, strval(inputtext));
}
else
{
ShowPlayerDialog(playerid, Skin, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Skin\",\"Írd be annak a skinnek az ID-jét\\namelyiket használni szeretnéd!\",\"Ok\",\"Mégse\");
}
}
}
return 1;
if (skinid < 0 || skinid > 299) return false;
for (new i = 0; i < MAX_BAD_SKINS; i++)
{
if (skinid == badSkins) return false;
}
#undef MAX_BAD_SKINS
return 1;
}