Szerző Téma: SetPlayerTeleport  (Megtekintve 1130 alkalommal)

Nem elérhető dnsdj

  • 211
    • Profil megtekintése
SetPlayerTeleport
« Dátum: 2010. március 01. - 16:46:52 »
0 Show voters
Sziasztok.. nem épp szkriptet hanem inkább egy kisseb függvényt szeretnék kérni.. Ami igy nézne ki..
 
SetPlayerTeleport(playerid,X,Y,Z,teleneve);

 
Ez Foglalja magába azt is hogy kiirja közös chatbe hogy [%s elteleportált ide: \'ami a fgv.ben volt \'teleneve\'] És hogy ha az illetö járüben ül akkor a jármüvét is odatelézze és rakja is bele..
valaki légyszi csinálja meg :S Fontos lenne.. köszi .. elöre is
Példa:  SetPlayerTeleport(playerid,0.0,0.0,0.0, Sajt);
dnS Elteleportált ide: Sajt
Ha Nem tévedek valahogy igy kell
 

stock SetPlayerTeleport(playerid, Float:x, Float:y, Float:z, teleneve)
{
if( IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
            new sajt[128], jname[24];
    new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid);
             GetPlayerName(playerid,jname,sizeof(jname));
    SetVehiclePos(vehid, Float:x, Float:y, Float:z);
            SetVehicleZAngle(vehid,0.0);
            format(sajt,sizeof(sajt),\"%s (%d) Elteleportált ide: [%s]\",jname,playerid,teleneve);
            SendClientMessageToAll(COLOR_RED,sajt);
    } else {
            new sajt[128], jname[24];
            GetPlayerName(playerid,jname,sizeof(jname));
            format(sajt,sizeof(sajt),\"%s (%d) Elteleportált ide: [%s]\",jname,playerid,teleneve);
            SendClientMessageToAll(COLOR_RED,sajt);
    SetPlayerPos(playerid, Float:x, Float:y, Float:z);
    }
return PlayerPlaySound(playerid, 1085, x, y, z);
}
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 01. - 16:49:33 írta dnsdj »

SetPlayerTeleport
« Válasz #1 Dátum: 2010. március 01. - 17:19:11 »
0 Show voters

jana4

  • Vendég
SetPlayerTeleport
« Válasz #2 Dátum: 2010. március 01. - 18:48:35 »
0 Show voters
ajánlom én is gamestar teleport rendszerét.
 
stock SetTeleport(tpname[] , id , Float:x , Float:y , Float:z , Float:a , interior )
{   
// Ha a játékos jármuben van és o vezeti,
if( GetPlayerState( playerid ) == PLAYER_STATE_DRIVER )
{
// Akkor elteleportáljuk a jármuvet az adott koordinátára.
SetVehiclePos( GetPlayerVehicleID( id ) , x, y, z );
// Beállítjuk az elfordulási szögét.
SetVehicleZAngle( GetPlayerVehicleID( id ) , a );
// Elehelyezzük az adott interiorba.
LinkVehicleToInterior( GetPlayerVehicleID( id ) , interior );
}
// Ha a játkos nem tartózkodik jármuben vagy nem vezeti azt,
else
{
// Akkor elteleportáljuk a játékost az adott koordinátára.
SetPlayerPos( id , x , y , z );
// Beállítjuk az elfordulási szögét.
SetPlayerFacingAngle( id , a );
// A kamerát a játékos mögé helyezzük.
SetCameraBehindPlayer( id );
}
// Elhelyezzük a játékost az adott interiorba.
SetPlayerInterior( id , interior );
// 128 karaktert toroló adattároló létrehozása az üzenet számára.
new estr[ 128 ];
// Üzenet megformázása.
format( estr , 128 , \"%s elteleportált ide: %s\" , GET_PLAYER_NAME( playerid ) , tpname );
// Elküldjük mindenkinek az elore megformázott üzenetet.
SendClientMessageToAll( COLOR_YELLOW , estr );
// Visszatérés
return 1;
}
stock GET_PLAYER_NAME( id )
{
// Egy adattároló létrehozása a név tárolására.
new x[  MAX_PLAYER_NAME  ];
// Ha a játékos csatlakozva van akkor lekérjük a nevét és elhelyezzük az x tárolóba.
if( IsPlayerConnected( id ) ) GetPlayerName( id , x , sizeof(x) );
// visszatérés az x értékével.
return x;
}

 
készítok: spatrik és epsilon [forrás: f_samp.inc]
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 01. - 20:04:15 írta ScreaM »

Nem elérhető ZeRo

  • 4620
  • Ex Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
SetPlayerTeleport
« Válasz #3 Dátum: 2010. március 01. - 19:47:04 »
0 Show voters
Idézetet írta: ScreaM date=1267465715\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"831\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
ajánlom én is gamestar teleport rendszerét.
 
stock SetTeleport(tpname[] , id , Float:x , Float:y , Float:z , Float:a , interior )
{   
// Ha a játékos jármuben van és o vezeti,
if( GetPlayerState( playerid ) == PLAYER_STATE_DRIVER )
{
// Akkor elteleportáljuk a jármuvet az adott koordinátára.
SetVehiclePos( GetPlayerVehicleID( id ) , x, y, z );
// Beállítjuk az elfordulási szögét.
SetVehicleZAngle( GetPlayerVehicleID( id ) , a );
// Elehelyezzük az adott interiorba.
LinkVehicleToInterior( GetPlayerVehicleID( id ) , interior );
}
// Ha a játkos nem tartózkodik jármuben vagy nem vezeti azt,
else
{
// Akkor elteleportáljuk a játékost az adott koordinátára.
SetPlayerPos( id , x , y , z );
// Beállítjuk az elfordulási szögét.
SetPlayerFacingAngle( id , a );
// A kamerát a játékos mögé helyezzük.
SetCameraBehindPlayer( id );
}
// Elhelyezzük a játékost az adott interiorba.
SetPlayerInterior( id , interior );
// 128 karaktert toroló adattároló létrehozása az üzenet számára.
new estr[ 128 ];
// Üzenet megformázása.
format( estr , 128 , \"%s elteleportált ide: %s\" , GET_PLAYER_NAME( playerid ) , tpname );
// Elküldjük mindenkinek az elore megformázott üzenetet.
SendClientMessageToAll( COLOR_YELLOW , estr );
// Visszatérés
return 1;
}

 
készítok: spatrik és epsilon [forrás: f_samp.inc]
 
Ehhez szüksége lesz a GET_PLAYER_NAME függvényre is, akkor azt miért nem csatoltad?
Én nem csatolom, mert nekem nincs meg az f_samp fejállomány.
ZeRo

Nem elérhető dnsdj

  • 211
    • Profil megtekintése
SetPlayerTeleport
« Válasz #4 Dátum: 2010. március 01. - 21:44:31 »
0 Show voters
Hát :\\
 
if(strcmp(cmdtext, \"/sajt\",true)==0)   {SetPlayerTeleport(sajt,playerid, 1914.2083,-1441.6256,13.5225);return 1;}

 
Hiba:
 
error 017: undefined symbol \"sajt\"

 
Interiort én szedtem ki mert nincs rá szükségem

Nem elérhető Iceaac

  • 2187
    • Profil megtekintése
SetPlayerTeleport
« Válasz #5 Dátum: 2010. március 02. - 06:53:01 »
0 Show voters
1. Így egyszerubb:
 
if(!strcmp(cmdtext, \"/sajt\",true)) return SetPlayerTeleport(sajt,playerid, 1914.2083,-1441.6256,13.5225);

 
2. Azért ír hibát, mert string paraméter kell, és így változónak értelmezi. Tedd idézojelbe!
 
if(!strcmp(cmdtext, \"/sajt\",true)) return SetPlayerTeleport(\"sajt\",playerid, 1914.2083,-1441.6256,13.5225);

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal