-
Sziasztok.. nem épp szkriptet hanem inkább egy kisseb függvényt szeretnék kérni.. Ami igy nézne ki..
SetPlayerTeleport(playerid,X,Y,Z,teleneve);
Ez Foglalja magába azt is hogy kiirja közös chatbe hogy [%s elteleportált ide: \'ami a fgv.ben volt \'teleneve\'] És hogy ha az illetö járüben ül akkor a jármüvét is odatelézze és rakja is bele..
valaki légyszi csinálja meg :S Fontos lenne.. köszi .. elöre is
Példa: SetPlayerTeleport(playerid,0.0,0.0,0.0, Sajt);
dnS Elteleportált ide: Sajt
Ha Nem tévedek valahogy igy kell
stock SetPlayerTeleport(playerid, Float:x, Float:y, Float:z, teleneve)
{
if( IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new sajt[128], jname[24];
new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetPlayerName(playerid,jname,sizeof(jname));
SetVehiclePos(vehid, Float:x, Float:y, Float:z);
SetVehicleZAngle(vehid,0.0);
format(sajt,sizeof(sajt),\"%s (%d) Elteleportált ide: [%s]\",jname,playerid,teleneve);
SendClientMessageToAll(COLOR_RED,sajt);
} else {
new sajt[128], jname[24];
GetPlayerName(playerid,jname,sizeof(jname));
format(sajt,sizeof(sajt),\"%s (%d) Elteleportált ide: [%s]\",jname,playerid,teleneve);
SendClientMessageToAll(COLOR_RED,sajt);
SetPlayerPos(playerid, Float:x, Float:y, Float:z);
}
return PlayerPlaySound(playerid, 1085, x, y, z);
}
-
http://samp-forum.extra.hu/index.php?topic=3566.0
-
ajánlom én is gamestar teleport rendszerét.
stock SetTeleport(tpname[] , id , Float:x , Float:y , Float:z , Float:a , interior )
{
// Ha a játékos jármuben van és o vezeti,
if( GetPlayerState( playerid ) == PLAYER_STATE_DRIVER )
{
// Akkor elteleportáljuk a jármuvet az adott koordinátára.
SetVehiclePos( GetPlayerVehicleID( id ) , x, y, z );
// Beállítjuk az elfordulási szögét.
SetVehicleZAngle( GetPlayerVehicleID( id ) , a );
// Elehelyezzük az adott interiorba.
LinkVehicleToInterior( GetPlayerVehicleID( id ) , interior );
}
// Ha a játkos nem tartózkodik jármuben vagy nem vezeti azt,
else
{
// Akkor elteleportáljuk a játékost az adott koordinátára.
SetPlayerPos( id , x , y , z );
// Beállítjuk az elfordulási szögét.
SetPlayerFacingAngle( id , a );
// A kamerát a játékos mögé helyezzük.
SetCameraBehindPlayer( id );
}
// Elhelyezzük a játékost az adott interiorba.
SetPlayerInterior( id , interior );
// 128 karaktert toroló adattároló létrehozása az üzenet számára.
new estr[ 128 ];
// Üzenet megformázása.
format( estr , 128 , \"%s elteleportált ide: %s\" , GET_PLAYER_NAME( playerid ) , tpname );
// Elküldjük mindenkinek az elore megformázott üzenetet.
SendClientMessageToAll( COLOR_YELLOW , estr );
// Visszatérés
return 1;
}
stock GET_PLAYER_NAME( id )
{
// Egy adattároló létrehozása a név tárolására.
new x[ MAX_PLAYER_NAME ];
// Ha a játékos csatlakozva van akkor lekérjük a nevét és elhelyezzük az x tárolóba.
if( IsPlayerConnected( id ) ) GetPlayerName( id , x , sizeof(x) );
// visszatérés az x értékével.
return x;
}
készítok: spatrik és epsilon [forrás: f_samp.inc]
-
ajánlom én is gamestar teleport rendszerét.
stock SetTeleport(tpname[] , id , Float:x , Float:y , Float:z , Float:a , interior )
{
// Ha a játékos jármuben van és o vezeti,
if( GetPlayerState( playerid ) == PLAYER_STATE_DRIVER )
{
// Akkor elteleportáljuk a jármuvet az adott koordinátára.
SetVehiclePos( GetPlayerVehicleID( id ) , x, y, z );
// Beállítjuk az elfordulási szögét.
SetVehicleZAngle( GetPlayerVehicleID( id ) , a );
// Elehelyezzük az adott interiorba.
LinkVehicleToInterior( GetPlayerVehicleID( id ) , interior );
}
// Ha a játkos nem tartózkodik jármuben vagy nem vezeti azt,
else
{
// Akkor elteleportáljuk a játékost az adott koordinátára.
SetPlayerPos( id , x , y , z );
// Beállítjuk az elfordulási szögét.
SetPlayerFacingAngle( id , a );
// A kamerát a játékos mögé helyezzük.
SetCameraBehindPlayer( id );
}
// Elhelyezzük a játékost az adott interiorba.
SetPlayerInterior( id , interior );
// 128 karaktert toroló adattároló létrehozása az üzenet számára.
new estr[ 128 ];
// Üzenet megformázása.
format( estr , 128 , \"%s elteleportált ide: %s\" , GET_PLAYER_NAME( playerid ) , tpname );
// Elküldjük mindenkinek az elore megformázott üzenetet.
SendClientMessageToAll( COLOR_YELLOW , estr );
// Visszatérés
return 1;
}
készítok: spatrik és epsilon [forrás: f_samp.inc]
Ehhez szüksége lesz a GET_PLAYER_NAME függvényre is, akkor azt miért nem csatoltad?
Én nem csatolom, mert nekem nincs meg az f_samp fejállomány.
ZeRo
-
Hát :\\
if(strcmp(cmdtext, \"/sajt\",true)==0) {SetPlayerTeleport(sajt,playerid, 1914.2083,-1441.6256,13.5225);return 1;}
Hiba:
error 017: undefined symbol \"sajt\"
Interiort én szedtem ki mert nincs rá szükségem
-
1. Így egyszerubb:
if(!strcmp(cmdtext, \"/sajt\",true)) return SetPlayerTeleport(sajt,playerid, 1914.2083,-1441.6256,13.5225);
2. Azért ír hibát, mert string paraméter kell, és így változónak értelmezi. Tedd idézojelbe!
if(!strcmp(cmdtext, \"/sajt\",true)) return SetPlayerTeleport(\"sajt\",playerid, 1914.2083,-1441.6256,13.5225);