SetPlayerTeleport(playerid,X,Y,Z,teleneve);
stock SetPlayerTeleport(playerid, Float:x, Float:y, Float:z, teleneve){if( IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){ new sajt[128], jname[24]; new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid); GetPlayerName(playerid,jname,sizeof(jname)); SetVehiclePos(vehid, Float:x, Float:y, Float:z); SetVehicleZAngle(vehid,0.0); format(sajt,sizeof(sajt),\"%s (%d) Elteleportált ide: [%s]\",jname,playerid,teleneve); SendClientMessageToAll(COLOR_RED,sajt); } else { new sajt[128], jname[24]; GetPlayerName(playerid,jname,sizeof(jname)); format(sajt,sizeof(sajt),\"%s (%d) Elteleportált ide: [%s]\",jname,playerid,teleneve); SendClientMessageToAll(COLOR_RED,sajt); SetPlayerPos(playerid, Float:x, Float:y, Float:z); }return PlayerPlaySound(playerid, 1085, x, y, z);}
stock SetTeleport(tpname[] , id , Float:x , Float:y , Float:z , Float:a , interior ){ // Ha a játékos jármuben van és o vezeti,if( GetPlayerState( playerid ) == PLAYER_STATE_DRIVER ){// Akkor elteleportáljuk a jármuvet az adott koordinátára.SetVehiclePos( GetPlayerVehicleID( id ) , x, y, z );// Beállítjuk az elfordulási szögét.SetVehicleZAngle( GetPlayerVehicleID( id ) , a );// Elehelyezzük az adott interiorba.LinkVehicleToInterior( GetPlayerVehicleID( id ) , interior );}// Ha a játkos nem tartózkodik jármuben vagy nem vezeti azt,else{// Akkor elteleportáljuk a játékost az adott koordinátára.SetPlayerPos( id , x , y , z );// Beállítjuk az elfordulási szögét.SetPlayerFacingAngle( id , a );// A kamerát a játékos mögé helyezzük.SetCameraBehindPlayer( id );}// Elhelyezzük a játékost az adott interiorba.SetPlayerInterior( id , interior );// 128 karaktert toroló adattároló létrehozása az üzenet számára.new estr[ 128 ];// Üzenet megformázása.format( estr , 128 , \"%s elteleportált ide: %s\" , GET_PLAYER_NAME( playerid ) , tpname );// Elküldjük mindenkinek az elore megformázott üzenetet.SendClientMessageToAll( COLOR_YELLOW , estr );// Visszatérésreturn 1;}stock GET_PLAYER_NAME( id ){// Egy adattároló létrehozása a név tárolására.new x[ MAX_PLAYER_NAME ];// Ha a játékos csatlakozva van akkor lekérjük a nevét és elhelyezzük az x tárolóba.if( IsPlayerConnected( id ) ) GetPlayerName( id , x , sizeof(x) );// visszatérés az x értékével.return x;}
ajánlom én is gamestar teleport rendszerét. stock SetTeleport(tpname[] , id , Float:x , Float:y , Float:z , Float:a , interior ){ // Ha a játékos jármuben van és o vezeti,if( GetPlayerState( playerid ) == PLAYER_STATE_DRIVER ){// Akkor elteleportáljuk a jármuvet az adott koordinátára.SetVehiclePos( GetPlayerVehicleID( id ) , x, y, z );// Beállítjuk az elfordulási szögét.SetVehicleZAngle( GetPlayerVehicleID( id ) , a );// Elehelyezzük az adott interiorba.LinkVehicleToInterior( GetPlayerVehicleID( id ) , interior );}// Ha a játkos nem tartózkodik jármuben vagy nem vezeti azt,else{// Akkor elteleportáljuk a játékost az adott koordinátára.SetPlayerPos( id , x , y , z );// Beállítjuk az elfordulási szögét.SetPlayerFacingAngle( id , a );// A kamerát a játékos mögé helyezzük.SetCameraBehindPlayer( id );}// Elhelyezzük a játékost az adott interiorba.SetPlayerInterior( id , interior );// 128 karaktert toroló adattároló létrehozása az üzenet számára.new estr[ 128 ];// Üzenet megformázása.format( estr , 128 , \"%s elteleportált ide: %s\" , GET_PLAYER_NAME( playerid ) , tpname );// Elküldjük mindenkinek az elore megformázott üzenetet.SendClientMessageToAll( COLOR_YELLOW , estr );// Visszatérésreturn 1;} készítok: spatrik és epsilon [forrás: f_samp.inc]
stock SetTeleport(tpname[] , id , Float:x , Float:y , Float:z , Float:a , interior ){ // Ha a játékos jármuben van és o vezeti,if( GetPlayerState( playerid ) == PLAYER_STATE_DRIVER ){// Akkor elteleportáljuk a jármuvet az adott koordinátára.SetVehiclePos( GetPlayerVehicleID( id ) , x, y, z );// Beállítjuk az elfordulási szögét.SetVehicleZAngle( GetPlayerVehicleID( id ) , a );// Elehelyezzük az adott interiorba.LinkVehicleToInterior( GetPlayerVehicleID( id ) , interior );}// Ha a játkos nem tartózkodik jármuben vagy nem vezeti azt,else{// Akkor elteleportáljuk a játékost az adott koordinátára.SetPlayerPos( id , x , y , z );// Beállítjuk az elfordulási szögét.SetPlayerFacingAngle( id , a );// A kamerát a játékos mögé helyezzük.SetCameraBehindPlayer( id );}// Elhelyezzük a játékost az adott interiorba.SetPlayerInterior( id , interior );// 128 karaktert toroló adattároló létrehozása az üzenet számára.new estr[ 128 ];// Üzenet megformázása.format( estr , 128 , \"%s elteleportált ide: %s\" , GET_PLAYER_NAME( playerid ) , tpname );// Elküldjük mindenkinek az elore megformázott üzenetet.SendClientMessageToAll( COLOR_YELLOW , estr );// Visszatérésreturn 1;}
if(strcmp(cmdtext, \"/sajt\",true)==0) {SetPlayerTeleport(sajt,playerid, 1914.2083,-1441.6256,13.5225);return 1;}
error 017: undefined symbol \"sajt\"
if(!strcmp(cmdtext, \"/sajt\",true)) return SetPlayerTeleport(sajt,playerid, 1914.2083,-1441.6256,13.5225);
if(!strcmp(cmdtext, \"/sajt\",true)) return SetPlayerTeleport(\"sajt\",playerid, 1914.2083,-1441.6256,13.5225);