Szerző Téma: Éhség Script kellene  (Megtekintve 981 alkalommal)

Nem elérhető sza23

  • 346
    • Profil megtekintése
Éhség Script kellene
« Dátum: 2012. május 01. - 17:35:13 »
0 Show voters
Üdv!
Olyan script kellene nekem,hogy texdrawban kiirja ,hogy Éhség:100% Szomjúság:100%
ott alul.És mikor kb  Éhség:50% de elõtte kiirná hogy Egyél valamit mert megfogsz halni!! akkor bevetne egy animot hogy elesik
eszt ugy kellene ,hogy amikor bemegyek egy pizzázóba és eszek valamit (DT módom van)
akkor fölmegy és mikor iszok akkor a szomjúságmegy föl
Remélem nem nehéz megcsinálni 
Elõre is köszönöm   

Éhség Script kellene
« Válasz #1 Dátum: 2012. május 01. - 17:56:58 »
0 Show voters
   //Éhség-----------------------
   if(PlayerInfo[esegtimer] > 0 || PlayerInfo[Engedi] == 0) PlayerInfo[esegtimer]--;
   if(PlayerInfo[esegtimer] < 0)
   {
       PlayerInfo[eseg] -= 1;
       PlayerInfo[esegtimer] = 36;
   }
   if(PlayerInfo[eseg] < 0)
   {
      SetPlayerHealth(i, 0);
      SendClientMessage(i, COLOR_RED, \"Éhenhaltál!\");
      SetTimer(\"Ujra\", 2000, 0);
      PlayerInfo[Korhazban] = 1;
   }
   else if(PlayerInfo[eseg] < 30 && PlayerInfo[eseg] > 38)
   {
          SendClientMessage(i, COLOR_RED, \"Kezdesz nagyon éhes lenni!\");
   }
   else if(PlayerInfo[eseg] < 20 && PlayerInfo[eseg] > 18)
   {
       SendClientMessage(i, COLOR_RED, \"Gyorsan egyél valamit mert meg fogsz halni!\");
   }
   else if(PlayerInfo[eseg] < 10 && PlayerInfo[eseg] > 8)
   {
       SendClientMessage(i, COLOR_RED, \"Perceken belül éhenhalhatsz, hívj gyorsan mentõt((/112))!\");
   }
   else if(PlayerInfo[eseg] < 5 && PlayerInfo[eseg] > 4)
   {
       SendClientMessage(i, COLOR_RED, \"Már szédülni kezdesz az éhségtõl ((/112))!\");
   }
   else if(PlayerInfo[eseg] > 100)
   {
          PlayerInfo[eseg] = 100;
   }
   //----------------------------
   //Szomjúság-----------------------
   if(PlayerInfo[szomjastimer] > 0 || PlayerInfo[Engedi] == 0) PlayerInfo[szomjastimer]--;
   if(PlayerInfo[szomjastimer] < 0)
   {
       PlayerInfo[szomjas] -= 1;
       PlayerInfo[szomjastimer] = 36;
   }
   if(PlayerInfo[szomjas] < 0)
   {
      SetPlayerHealth(i, 0);
      SendClientMessage(i, COLOR_RED, \"Szomjanhaltál!\");
      SetTimer(\"Ujra\", 2000, 0);
      PlayerInfo[Korhazban] = 1;
   }
   else if(PlayerInfo[szomjas] < 30 && PlayerInfo[szomjas] > 38)
   {
          SendClientMessage(i, COLOR_RED, \"Kezdesz nagyon szomjas lenni!\");
   }
   else if(PlayerInfo[szomjas] < 20 && PlayerInfo[szomjas] > 18)
   {
       SendClientMessage(i, COLOR_RED, \"Gyorsan igyál valamit mert meg fogsz halni!\");
   }
   else if(PlayerInfo[szomjas] < 10 && PlayerInfo[szomjas] > 8)
   {
       SendClientMessage(i, COLOR_RED, \"Perceken belül szomjanhalhatsz, hívj gyorsan mentõt((/112))!\");
   }
   else if(PlayerInfo[szomjas] < 5 && PlayerInfo[szomjas] > 4)
   {
       SendClientMessage(i, COLOR_RED, \"Már szédülni kezdesz a szomjúságtól ((/112))!\");
   }
   else if(PlayerInfo[szomjas] > 100)
   {
          PlayerInfo[szomjas] = 100;
   }
   //----------------------------
   //Szükségletek-----------------------
   if(PlayerInfo[szuksegtimer] > 0 || PlayerInfo[Engedi] == 0) PlayerInfo[szuksegtimer]--;
   if(PlayerInfo[szuksegtimer] < 0)
   {
       PlayerInfo[szukseg] -= 1;
       PlayerInfo[szuksegtimer] = 54;
   }
   if(PlayerInfo[szuksegtimer2] > 0 || AdminDuty < 1) PlayerInfo[szuksegtimer2]--;
   if(PlayerInfo[szuksegtimer2] < 0)
   {
       PlayerInfo[szukseg] += 2;
       PlayerInfo[szuksegtimer2] = 1;
   }
   if(PlayerInfo[szukseg] < 0)
   {
       SetPlayerSpecialAction(i, SPECIAL_ACTION_PISSING);
       PlayerInfo[szuksegtimer2] = 1;
      SendClientMessage(i, COLOR_RED, \"Behugyoztál!!\");
   }
   else if(PlayerInfo[szukseg] < 10 && PlayerInfo[szukseg] > 8)
   {
       SendClientMessage(i, COLOR_RED, \"Perceken belül behugyálsz, menny wc-re!\");
   }
   else if(PlayerInfo[szukseg] > 100)
   {
          PlayerInfo[szukseg] = 100;
          PlayerInfo[szuksegtimer2] = 15600;
   }

 
Tessék ha erre gondolsz,benne van a szükséglet is!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. május 01. - 17:57:44 )

Ja és itt vannak a textdrawok hozzá!:
qEhseg = TextDrawCreate(535.000000, 100.000000, \"Éhség:\");
    TextDrawBackgroundColor(qEhseg, 255);
    TextDrawFont(qEhseg, 1);
    TextDrawLetterSize(qEhseg, 0.419999, 1.099999);
    TextDrawColor(qEhseg, -1);
    TextDrawSetOutline(qEhseg, 1);
    TextDrawSetProportional(qEhseg, 1);
   
    qSzomjusag = TextDrawCreate(500.000000, 120.000000, \"Szomjúság:\");
    TextDrawBackgroundColor(qSzomjusag, 255);
    TextDrawFont(qSzomjusag, 1);
    TextDrawLetterSize(qSzomjusag, 0.419999, 1.099999);
    TextDrawColor(qSzomjusag, -1);
    TextDrawSetOutline(qSzomjusag, 1);
    TextDrawSetProportional(qSzomjusag, 1);
   
    qWc = TextDrawCreate(500.000000, 140.000000, \"Szükséglet:\");
    TextDrawBackgroundColor(qWc, 255);
    TextDrawFont(qWc, 1);
    TextDrawLetterSize(qWc, 0.419999, 1.099999);
    TextDrawColor(qWc, -1);
    TextDrawSetOutline(qWc, 1);
    TextDrawSetProportional(qWc, 1);

Nem elérhető sza23

  • 346
    • Profil megtekintése
Éhség Script kellene
« Válasz #2 Dátum: 2012. május 01. - 18:05:24 »
0 Show voters
OKé.
Az éhséget mi alá tegyem?
és a textdraw ot?
nemtudok eligazodni  :D :D
betettem mind a kettõ a GameModeInit alá de error :(
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25894) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25894) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25895) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25897) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25898) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25900) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25902) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25903) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25905) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25907) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25909) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25911) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25913) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25915) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25917) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25919) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25921) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25923) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25925) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25929) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25929) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25930) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25932) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25933) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25935) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25937) : error 017: undefined symbol \"i\"
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
26 Errors.
« Utoljára szerkesztve: 2012. május 01. - 18:09:13 írta sza23 »

Éhség Script kellene
« Válasz #3 Dátum: 2012. május 01. - 18:13:18 »
0 Show voters
Az éheséget meg,az izétket:
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{

 
Nem  biztos.
A textdrawot:
public OnGameModeInit()
{

 
Ha meg van teszteld le,ha nem lesz jó szolj,akkor segítek.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. május 01. - 18:13:59 )

Idézetet írta: sza23 date=1335888324\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20889\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
OKé.
Az éhséget mi alá tegyem?
és a textdraw ot?
nemtudok eligazodni  :D :D
betettem mind a kettõ a GameModeInit alá de error :(
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25894) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25894) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25895) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25897) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25898) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25900) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25902) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25903) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25905) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25907) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25909) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25911) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25913) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25915) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25917) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25919) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25921) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25923) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25925) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25929) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25929) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25930) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25932) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25933) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25935) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25937) : error 017: undefined symbol \"i\"
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
26 Errors.
 
Tudom,azt hadd!Attól még jó lesz,mert nekem azt mondták,régeben.

Nem elérhető sza23

  • 346
    • Profil megtekintése
Éhség Script kellene
« Válasz #4 Dátum: 2012. május 01. - 18:20:13 »
0 Show voters
ez nem az éhségel kapcsolatos
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25916) : error 017: undefined symbol \"string\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25916) : error 017: undefined symbol \"string\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25916) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25916) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
4 Errors.
amikor kivettem akkor ezt irja

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. május 01. - 18:23:48 )

AZT írja itt a hiba
http://kepfeltoltes.hu/view/120501/r_ksuly_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Betettem de megint error
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(22580) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(22580) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(22581) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(22583) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(22584) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(22586) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(22588) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(22589) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(22591) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(22593) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(22595) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(22597) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(22599) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(22601) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(22603) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(22605) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(22607) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(22609) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(22611) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(22615) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(22615) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(22616) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(22618) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(22619) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(22621) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(22623) : error 017: undefined symbol \"i\"
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
26 Errors.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. május 01. - 18:33:18 )

De error és ha error akkor nem indul a szerver
« Utoljára szerkesztve: 2012. május 01. - 18:33:18 írta sza23 »

Éhség Script kellene
« Válasz #5 Dátum: 2012. május 01. - 19:51:18 »
0 Show voters
Ez nem ilyen egyszerû, annyit elárulok. Itt kell egy stock, pl:
 
stock Szuksegletmegjelenit(playerid)
{
//blablabla
return 1;
}
}

 
Kellesz hozzá egy változó is ,hogy megjelent-e már a textdraw a játékosnak.
new Letrehozva[MAX_PLAYERS];
akkor már így nézne ki a stock:
 
stock Szuksegletmegjelenit(playerid)
{
if(Letrehozva[playerid] != 1)
{
    //itt létrehozod az elõzõleg megemlített textdrawot.
    return 1; // hogy ne floodolja...
} else {
// ha már letrehoztuk, akkor megmutatjuk
// a játékosnak az elõbb létrehozott textdrawot.
Letrehozva[playerid] = 1;
return 1; // hogy ne floodolja...
}
return 1;
}

 
 Na és persze az egész kulcsa, hogy a textdrawra ki kell írni az adatokat, és azokat FRISSÍTENI KELL.
Nemhiszem hogy nagy kulcsot árulok el azzal, hogy megint kell egy stock...
Naés ugye nem használhatod az egész módban azt a változót amibe a textdrawot létrehoztad. Mert személyre lesz szabva, nem mindenki ugyan annyira éhes. Át kell vinni az adatokat egy személyre szóló változóba. PL : Éhség[playerid]
Ennyit voltam hajlandó elárulni belõle. Ha megtudod csinálni a frissítését akkor kész a textdrawod. Ha nem akkor nem érdemes módot irnod. :) (Y)
« Utoljára szerkesztve: 2012. május 01. - 19:53:04 írta asdasd[gta] »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal