//Éhség-----------------------
if(PlayerInfo[esegtimer] > 0 || PlayerInfo[Engedi] == 0) PlayerInfo[esegtimer]--;
if(PlayerInfo[esegtimer] < 0)
{
PlayerInfo[eseg] -= 1;
PlayerInfo[esegtimer] = 36;
}
if(PlayerInfo[eseg] < 0)
{
SetPlayerHealth(i, 0);
SendClientMessage(i, COLOR_RED, \"Éhenhaltál!\");
SetTimer(\"Ujra\", 2000, 0);
PlayerInfo[Korhazban] = 1;
}
else if(PlayerInfo[eseg] < 30 && PlayerInfo[eseg] > 38)
{
SendClientMessage(i, COLOR_RED, \"Kezdesz nagyon éhes lenni!\");
}
else if(PlayerInfo[eseg] < 20 && PlayerInfo[eseg] > 18)
{
SendClientMessage(i, COLOR_RED, \"Gyorsan egyél valamit mert meg fogsz halni!\");
}
else if(PlayerInfo[eseg] < 10 && PlayerInfo[eseg] > 8)
{
SendClientMessage(i, COLOR_RED, \"Perceken belül éhenhalhatsz, hívj gyorsan mentõt((/112))!\");
}
else if(PlayerInfo[eseg] < 5 && PlayerInfo[eseg] > 4)
{
SendClientMessage(i, COLOR_RED, \"Már szédülni kezdesz az éhségtõl ((/112))!\");
}
else if(PlayerInfo[eseg] > 100)
{
PlayerInfo[eseg] = 100;
}
//----------------------------
//Szomjúság-----------------------
if(PlayerInfo[szomjastimer] > 0 || PlayerInfo[Engedi] == 0) PlayerInfo[szomjastimer]--;
if(PlayerInfo[szomjastimer] < 0)
{
PlayerInfo[szomjas] -= 1;
PlayerInfo[szomjastimer] = 36;
}
if(PlayerInfo[szomjas] < 0)
{
SetPlayerHealth(i, 0);
SendClientMessage(i, COLOR_RED, \"Szomjanhaltál!\");
SetTimer(\"Ujra\", 2000, 0);
PlayerInfo[Korhazban] = 1;
}
else if(PlayerInfo[szomjas] < 30 && PlayerInfo[szomjas] > 38)
{
SendClientMessage(i, COLOR_RED, \"Kezdesz nagyon szomjas lenni!\");
}
else if(PlayerInfo[szomjas] < 20 && PlayerInfo[szomjas] > 18)
{
SendClientMessage(i, COLOR_RED, \"Gyorsan igyál valamit mert meg fogsz halni!\");
}
else if(PlayerInfo[szomjas] < 10 && PlayerInfo[szomjas] > 8)
{
SendClientMessage(i, COLOR_RED, \"Perceken belül szomjanhalhatsz, hívj gyorsan mentõt((/112))!\");
}
else if(PlayerInfo[szomjas] < 5 && PlayerInfo[szomjas] > 4)
{
SendClientMessage(i, COLOR_RED, \"Már szédülni kezdesz a szomjúságtól ((/112))!\");
}
else if(PlayerInfo[szomjas] > 100)
{
PlayerInfo[szomjas] = 100;
}
//----------------------------
//Szükségletek-----------------------
if(PlayerInfo[szuksegtimer] > 0 || PlayerInfo[Engedi] == 0) PlayerInfo[szuksegtimer]--;
if(PlayerInfo[szuksegtimer] < 0)
{
PlayerInfo[szukseg] -= 1;
PlayerInfo[szuksegtimer] = 54;
}
if(PlayerInfo[szuksegtimer2] > 0 || AdminDuty < 1) PlayerInfo[szuksegtimer2]--;
if(PlayerInfo[szuksegtimer2] < 0)
{
PlayerInfo[szukseg] += 2;
PlayerInfo[szuksegtimer2] = 1;
}
if(PlayerInfo[szukseg] < 0)
{
SetPlayerSpecialAction(i, SPECIAL_ACTION_PISSING);
PlayerInfo[szuksegtimer2] = 1;
SendClientMessage(i, COLOR_RED, \"Behugyoztál!!\");
}
else if(PlayerInfo[szukseg] < 10 && PlayerInfo[szukseg] > 8)
{
SendClientMessage(i, COLOR_RED, \"Perceken belül behugyálsz, menny wc-re!\");
}
else if(PlayerInfo[szukseg] > 100)
{
PlayerInfo[szukseg] = 100;
PlayerInfo[szuksegtimer2] = 15600;
}
Tessék ha erre gondolsz,benne van a szükséglet is!
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. május 01. - 17:57:44 )
Ja és itt vannak a textdrawok hozzá!:
qEhseg = TextDrawCreate(535.000000, 100.000000, \"Éhség:\");
TextDrawBackgroundColor(qEhseg, 255);
TextDrawFont(qEhseg, 1);
TextDrawLetterSize(qEhseg, 0.419999, 1.099999);
TextDrawColor(qEhseg, -1);
TextDrawSetOutline(qEhseg, 1);
TextDrawSetProportional(qEhseg, 1);
qSzomjusag = TextDrawCreate(500.000000, 120.000000, \"Szomjúság:\");
TextDrawBackgroundColor(qSzomjusag, 255);
TextDrawFont(qSzomjusag, 1);
TextDrawLetterSize(qSzomjusag, 0.419999, 1.099999);
TextDrawColor(qSzomjusag, -1);
TextDrawSetOutline(qSzomjusag, 1);
TextDrawSetProportional(qSzomjusag, 1);
qWc = TextDrawCreate(500.000000, 140.000000, \"Szükséglet:\");
TextDrawBackgroundColor(qWc, 255);
TextDrawFont(qWc, 1);
TextDrawLetterSize(qWc, 0.419999, 1.099999);
TextDrawColor(qWc, -1);
TextDrawSetOutline(qWc, 1);
TextDrawSetProportional(qWc, 1);
Az éheséget meg,az izétket:
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
Nem biztos.
A textdrawot:
public OnGameModeInit()
{
Ha meg van teszteld le,ha nem lesz jó szolj,akkor segítek.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. május 01. - 18:13:59 )
OKé.
Az éhséget mi alá tegyem?
és a textdraw ot?
nemtudok eligazodni :D :D
betettem mind a kettõ a GameModeInit alá de error :(
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25894) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25894) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25895) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25897) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25898) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25900) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25902) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25903) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25905) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25907) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25909) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25911) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25913) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25915) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25917) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25919) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25921) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25923) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25925) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25929) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25929) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25930) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25932) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25933) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25935) : error 017: undefined symbol \"i\"
C:\\DOCUME~1\\filo\\Asztal\\TESZTR~1\\GAMEMO~1\\dtrpg.pwn(25937) : error 017: undefined symbol \"i\"
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
26 Errors.
Tudom,azt hadd!Attól még jó lesz,mert nekem azt mondták,régeben.
Ez nem ilyen egyszerû, annyit elárulok. Itt kell egy stock, pl:
stock Szuksegletmegjelenit(playerid)
{
//blablabla
return 1;
}
}
Kellesz hozzá egy változó is ,hogy megjelent-e már a textdraw a játékosnak.
new Letrehozva[MAX_PLAYERS];
akkor már így nézne ki a stock:
stock Szuksegletmegjelenit(playerid)
{
if(Letrehozva[playerid] != 1)
{
//itt létrehozod az elõzõleg megemlített textdrawot.
return 1; // hogy ne floodolja...
} else {
// ha már letrehoztuk, akkor megmutatjuk
// a játékosnak az elõbb létrehozott textdrawot.
Letrehozva[playerid] = 1;
return 1; // hogy ne floodolja...
}
return 1;
}
Na és persze az egész kulcsa, hogy a textdrawra ki kell írni az adatokat, és azokat FRISSÍTENI KELL.
Nemhiszem hogy nagy kulcsot árulok el azzal, hogy megint kell egy stock...
Naés ugye nem használhatod az egész módban azt a változót amibe a textdrawot létrehoztad. Mert személyre lesz szabva, nem mindenki ugyan annyira éhes. Át kell vinni az adatokat egy személyre szóló változóba. PL : Éhség[playerid]
Ennyit voltam hajlandó elárulni belõle. Ha megtudod csinálni a frissítését akkor kész a textdrawod. Ha nem akkor nem érdemes módot irnod. :) (Y)