// VTX -nek// Készítette: ScreaM#include <a_samp>new Text3D: stunt;public OnFilterScriptInit(){print(\">>>>>>>> STUNT CHECKPOINT & 3D TEXT <<<<<<<<\");return 1;}public OnFilterScriptExit(){ Delete3DTextLabel(Text3D: stunt); return 1;}public OnPlayerSpawn(playerid){ stunt = Create3DTextLabel(\"STUNT\", 0x008000FF, 1319.2996, 1253.4028, 14.2731, 50.0, -1); // -1 = minden VW -ben SetPlayerCheckpoint(playerid, 1319.2996, 1253.4028, 14.2731, 5.0); // 5.0 = méret return 1;}
0x008000FF
public OnPlayerSpawn(playerid){ stunt = Create3DTextLabel(\"STUNT\", 0x008000FF, 1319.2996, 1253.4028, 14.2731, 50.0, -1); // -1 = minden VW -ben [/quote]Miért kell minden játékos minden ( re )spawnjánál újra létrehozni? Ezért van az OnFilterScriptInit függvény.ZeRo
public OnPlayerSpawn(playerid){ stunt = Create3DTextLabel(\"STUNT\", 0x008000FF, 1319.2996, 1253.4028, 14.2731, 50.0, -1); // -1 = minden VW -ben
OFF: CheckPoint-nak hívják
Sziasztok!Egy ilyet kéne megvalósítani:A piros körbe, ha belemész, akkor elteleportál.Piros kör helye: 1319.2996,1253.4028,14.2731 (a 3D text szövege is pont itt legyen)Ahova teleportál: 406.3512,2439.9209,16.50003D Text szövege: STUNTHa megcsináljátok, akkor nagyon hálás lennék. [/quote]A SetPlayerCheckpoint ( .. ); függvénnyel létrehozod a Checkpointot, az OnPlayerEnterCheckpoint ( ... ); függvénnyel elteleportálod amikor a játékos belemegy a Checkpoint-ba.A szöveget meg elkészíted, bár én még nem nagyon foglalkoztam ilyennel szal nem tudom hogy kell ilyen szövegeket kiírni.
#include <a_samp>new Text3D: stunt;public OnFilterScriptInit(){print(\">>>>>>>> STUNT CHECKPOINT & 3D TEXT <<<<<<<<\");return 1;}public OnPlayerSpawn(playerid){ stunt = Create3DTextLabel(\"STUNT\", 0x008000FF, 1319.2996, 1253.4028, 14.2731, 50.0, -1); // -1 = minden VW -ben SetPlayerCheckpoint(playerid, 1319.2996, 1253.4028, 14.2731, 3.0); // 3.0 = méret return 1;}public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid){ SetPlayerPos(playerid,406.3512,2439.9209,16.5000);DisablePlayerCheckpoint(playerid); return 1;}public OnFilterScriptExit(){ Delete3DTextLabel(Text3D: stunt); return 1;}
stunt = Create3DTextLabel(\"STUNT\", 0x008000FF, 1319.2996, 1253.4028, 14.2731, 50.0, -1); // -1 = minden VW -ben