GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Szkript kérések => A témát indította: VTX - 2010. Február 08. - 08:00:01

Cím: Piros kör + 3D text
Írta: VTX - 2010. Február 08. - 08:00:01
Sziasztok!
Egy ilyet kéne megvalósítani:
\"54piros_3D.jpg\"
A piros körbe, ha belemész, akkor elteleportál.
Piros kör helye: 1319.2996,1253.4028,14.2731 (a 3D text szövege is pont itt legyen)
Ahova teleportál: 406.3512,2439.9209,16.5000
3D Text szövege: STUNT
Ha megcsináljátok, akkor nagyon hálás lennék.  ;)
Cím: Piros kör + 3D text
Írta: Skorpioo - 2010. Február 08. - 10:16:04
egy ilyen nekem is jól jönne
Cím: Piros kör + 3D text
Írta: TengeriMalac - 2010. Február 08. - 13:18:58
OFF: CheckPoint-nak hívják
       És látom 16 Bit-en nyomod
       És nem jó átmoddolni a GTA-t, mert sok lesz a crash
Cím: Piros kör + 3D text
Írta: jana4 - 2010. Február 08. - 16:21:41
// VTX -nek
// Készítette: ScreaM
#include <a_samp>
new Text3D: stunt;
public OnFilterScriptInit()
{
print(\">>>>>>>> STUNT CHECKPOINT & 3D TEXT <<<<<<<<\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    Delete3DTextLabel(Text3D: stunt);
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    stunt = Create3DTextLabel(\"STUNT\", 0x008000FF, 1319.2996, 1253.4028, 14.2731, 50.0, -1); // -1 = minden VW -ben
    SetPlayerCheckpoint(playerid, 1319.2996, 1253.4028, 14.2731, 5.0); // 5.0 = méret
    return 1;
}

 

0x008000FF

= Zöld színkód. Ezt változtasd meg. (ha akarod)

Am, tengeri malac, máskor legyél már segítokészebb.....
Cím: Piros kör + 3D text
Írta: ZeRo - 2010. Február 08. - 16:43:48

 

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    stunt = Create3DTextLabel(\"STUNT\", 0x008000FF, 1319.2996, 1253.4028, 14.2731, 50.0, -1); // -1 = minden VW -ben

 

[/quote]
Miért kell minden játékos minden ( re )spawnjánál újra létrehozni? Ezért van az OnFilterScriptInit függvény.
ZeRo
Cím: Piros kör + 3D text
Írta: [RKS]Ricsii - 2010. Február 08. - 17:29:42
Idézetet írta: TengeriMalac date=1265631538\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"683\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
OFF: CheckPoint-nak hívják
 
Nem OFF, és a Magyar neve \"ellenorzohely\", bár én is sokszor nevezem \"CheckPoint\"nak.
 

Sziasztok!
Egy ilyet kéne megvalósítani:
\"54piros_3D.jpg\"
A piros körbe, ha belemész, akkor elteleportál.
Piros kör helye: 1319.2996,1253.4028,14.2731 (a 3D text szövege is pont itt legyen)
Ahova teleportál: 406.3512,2439.9209,16.5000
3D Text szövege: STUNT
Ha megcsináljátok, akkor nagyon hálás lennék.  ;)
 
[/quote]
A SetPlayerCheckpoint ( .. ); függvénnyel létrehozod a Checkpointot, az OnPlayerEnterCheckpoint ( ... ); függvénnyel elteleportálod amikor a játékos belemegy a Checkpoint-ba.
A szöveget meg elkészíted, bár én még nem nagyon foglalkoztam ilyennel szal nem tudom hogy kell ilyen szövegeket kiírni.
Cím: Piros kör + 3D text
Írta: VTX - 2010. Február 08. - 18:43:01
Muködik !
Néhány változtatással:
 
#include <a_samp>
new Text3D: stunt;
public OnFilterScriptInit()
{
print(\">>>>>>>> STUNT CHECKPOINT & 3D TEXT <<<<<<<<\");
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    stunt = Create3DTextLabel(\"STUNT\", 0x008000FF, 1319.2996, 1253.4028, 14.2731, 50.0, -1); // -1 = minden VW -ben
    SetPlayerCheckpoint(playerid, 1319.2996, 1253.4028, 14.2731, 3.0); // 3.0 = méret
    return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
    SetPlayerPos(playerid,406.3512,2439.9209,16.5000);
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
    return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    Delete3DTextLabel(Text3D: stunt);
    return 1;
}

 
De kösz ! Te adtad az alapot  :D
Cím: Piros kör + 3D text
Írta: GroX - 2010. Február 08. - 18:48:58
stunt = Create3DTextLabel(\"STUNT\", 0x008000FF, 1319.2996, 1253.4028, 14.2731, 50.0, -1); // -1 = minden VW -ben

 
Ezt szerintem tedd az OnFilterScriptInit alá.