Szerző Téma: Object betöltö  (Megtekintve 856 alkalommal)

Nem elérhető Armani

  • 319
    • Profil megtekintése
Object betöltö
« Dátum: 2011. Július 21. - 13:03:04 »
0 Show voters
sziasztok egy ojan scriptet szeretnek mielött valaki lespawnnol azelot ki irja h objectek betöltése és ha betöltötte akkor engedi ki a játékos és közbe god mode ba van

Nem elérhető maark

  • 565
    • Profil megtekintése
Object betöltö
« Válasz #1 Dátum: 2011. Július 21. - 13:41:28 »
0 Show voters
OnPlayerSpawnhoz kell egy fagyasztás(god), egy TIMER és valami szöveg:
 
   TogglePlayerControllable(playerid, false);
SetTimerEx(\"skoff\", 3000, 0,\"i\",playerid);
GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Betolt¾s...\", 3000,6);

 
És a meghívott callback a timerbõl:
 
forward skoff(playerid);
public skoff(playerid){
TogglePlayerControllable(playerid, true);
GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Jo ~b~Jat¾kot\", 3000,6);
return 1;
}

 
Ez 3 másodperce lefagyasztja a játékost.
TogglePlayerControllable(playerid, true);  -  \"Fagyasztás\" feloldása
TogglePlayerControllable(playerid, false);  -  \"Fagyasztás\"
SetTimerEx(\"skoff\", 3000, 0,\"i\",playerid);  -  public skoff(playerid) hívása adott játékosank 3 másodperc múlva

Nem elérhető Armani

  • 319
    • Profil megtekintése
Object betöltö
« Válasz #2 Dátum: 2011. Július 22. - 00:55:03 »
0 Show voters
és ezt egy scriptbe megirod kerlek

Object betöltö
« Válasz #3 Dátum: 2011. Július 22. - 07:41:27 »
+1 Show voters
Tessék itt a saját object betöltõ scriptem:
[pawn]/**************************************
Object Betöltõ Timer
Készítette:
KeNGuRu
a.k.a.
Gumikacsa
**************************************/
//Includek
#include <a_samp>
#include <fixchars>
//Fowardoljuk az OL-t
forward OL(playerid);
//OnPlayerSpawn Függvény //amit csináljon amikor spawnol
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid,0); //fagyasztás
SetTimerEx(\"OL\",10000,0,\"i\",playerid); //OL Timer
GameTextForPlayer(playerid, \"~y~Objectek~n~~b~Betöltése~r~....\", 12000, 6); //Amit kiír egy GameTextbe
return 1;
}
//OL függvény amit az elõbb forwardoltunk
public OL(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid,1); //Leveszi a fagyasztást
GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Objectek~g~~n~Betöltve!\", 3000, 6); //Amit kiír ha indulhatsz
PlayerPlaySound(playerid,1058);
return 1;
}[/pawn]

Nem elérhető Armani

  • 319
    • Profil megtekintése
Object betöltö
« Válasz #4 Dátum: 2011. Július 22. - 16:48:59 »
0 Show voters
köszi

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal