Szerző Téma: Fegyver mentése  (Megtekintve 1616 alkalommal)

Fegyver mentése
« Dátum: 2011. Április 09. - 13:25:24 »
0 Show voters
Sziasztok egy olyan scriptet szeretnék kérni,ami lementi a nálad lévõ fegyvereket,amikor meghalsz,és ha lespawnolsz akkor visszaadja a maradék lõszerrel!
Elképzelésem van,de nem tudom hogy oldjam meg:
Lekérem a fegyver ID-t és lõszert halálnál és spawnál meg odaadom a lekértet.
(Valami getweapon függvénnyel lehetne,de olyan nincs)

Fegyver mentése
« Válasz #1 Dátum: 2011. Április 09. - 13:35:09 »
+1 Show voters
#include <a_samp>
new WeaponID[MAX_PLAYERS][13];
new WeaponAmmo[MAX_PLAYERS][13];
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) {
for(new i = 0; i < 13; i++) {
       GetPlayerWeaponData(playerid, i, WeaponID[playerid], WeaponAmmo[playerid]);
}
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid) {
for(new i = 0; i < 13; i++) {
GivePlayerWeapon(playerid, WeaponID[playerid], WeaponAmmo[playerid]);
}
return 1;
}

 
Fogalmam nincs hogy jó-e, nem teszteltem.

Fegyver mentése
« Válasz #2 Dátum: 2011. Április 09. - 13:48:16 »
0 Show voters
Idézetet írta: TengeriMalac date=1302348909\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7417\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

#include <a_samp>
new WeaponID[MAX_PLAYERS][13];
new WeaponAmmo[MAX_PLAYERS][13];
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) {
for(new i = 0; i < 13; i++) {
       GetPlayerWeaponData(playerid, i, WeaponID[playerid], WeaponAmmo[playerid]);
}
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid) {
for(new i = 0; i < 13; i++) {
GivePlayerWeapon(playerid, WeaponID[playerid], WeaponAmmo[playerid]);
}
return 1;
}

 
Fogalmam nincs hogy jó-e, nem teszteltem.
 
Oké.Köszi,mindjárt megnézem,csak befejezek egy scriptet :D
És azt valahogy meg leeht oldani hogy pl a minigun-t ne mentse el?
Már mindent próbáltam szinte:
-ResetPlayerWeaponEx
-SetPlayerAmo
de egyik sem jó!
 
IceMan: Triplapost! Kérlek figyelj, hogy ne írj egymás után üzenetett! +5% warn
« Utoljára szerkesztve: 2011. Április 09. - 23:33:24 írta [IceMan] »

Fegyver mentése
« Válasz #3 Dátum: 2011. Április 10. - 08:08:57 »
0 Show voters
public OnPlayerUpdate(playerid) {
    if(GetPlayerWeapon(playerid) == 38) SetPlayerArmedWeapon(playerid, 0);
    return 1;
}

 
Ha minigunra vált, akkor ez átváltja a fegyverét a sima ökölre.
Kár, hogy kivették a SetDisabledWeapons(...) függvényt.

Fegyver mentése
« Válasz #4 Dátum: 2011. Április 10. - 10:03:14 »
0 Show voters
Idézetet írta: TengeriMalac date=1302415737\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7417\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

public OnPlayerUpdate(playerid) {
    if(GetPlayerWeapon(playerid) == 38) SetPlayerArmedWeapon(playerid, 0);
    return 1;
}

 
Ha minigunra vált, akkor ez átváltja a fegyverét a sima ökölre.
Kár, hogy kivették a SetDisabledWeapons(...) függvényt.
 
Oké,koszi,csak van MinigunDm és akkor az nem mûködne!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal