#include <a_samp>
new WeaponID[MAX_PLAYERS][13];
new WeaponAmmo[MAX_PLAYERS][13];
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) {
for(new i = 0; i < 13; i++) {
GetPlayerWeaponData(playerid, i, WeaponID[playerid], WeaponAmmo[playerid]);
}
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid) {
for(new i = 0; i < 13; i++) {
GivePlayerWeapon(playerid, WeaponID[playerid], WeaponAmmo[playerid]);
}
return 1;
}
Fogalmam nincs hogy jó-e, nem teszteltem.
#include <a_samp>
new WeaponID[MAX_PLAYERS][13];
new WeaponAmmo[MAX_PLAYERS][13];
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) {
for(new i = 0; i < 13; i++) {
GetPlayerWeaponData(playerid, i, WeaponID[playerid], WeaponAmmo[playerid]);
}
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid) {
for(new i = 0; i < 13; i++) {
GivePlayerWeapon(playerid, WeaponID[playerid], WeaponAmmo[playerid]);
}
return 1;
}
Fogalmam nincs hogy jó-e, nem teszteltem.
Oké.Köszi,mindjárt megnézem,csak befejezek egy scriptet :D
És azt valahogy meg leeht oldani hogy pl a minigun-t ne mentse el?
Már mindent próbáltam szinte:
-ResetPlayerWeaponEx
-SetPlayerAmo
de egyik sem jó!
IceMan: Triplapost! Kérlek figyelj, hogy ne írj egymás után üzenetett! +5% warn
public OnPlayerUpdate(playerid) {
if(GetPlayerWeapon(playerid) == 38) SetPlayerArmedWeapon(playerid, 0);
return 1;
}
Ha minigunra vált, akkor ez átváltja a fegyverét a sima ökölre.
Kár, hogy kivették a SetDisabledWeapons(...) függvényt.
public OnPlayerUpdate(playerid) {
if(GetPlayerWeapon(playerid) == 38) SetPlayerArmedWeapon(playerid, 0);
return 1;
}
Ha minigunra vált, akkor ez átváltja a fegyverét a sima ökölre.
Kár, hogy kivették a SetDisabledWeapons(...) függvényt.
Oké,koszi,csak van MinigunDm és akkor az nem mûködne!