Szerző Téma: /neonsave  (Megtekintve 716 alkalommal)

/neonsave
« Dátum: 2013. Augusztus 10. - 23:57:02 »
0 Show voters
Sziasztok! Tudna nekem valaki készíteni egy olyat hogy ha egy kocsira teszek neont utána beírom hogy /neonsave és a neon örökre rajta marad a kocsin!! Remélem érthetõen fejeztem ki magam ha nem akkor elnézést!!! :)

/neonsave
« Válasz #1 Dátum: 2013. Augusztus 11. - 14:54:07 »
0 Show voters
Háát, ha elmented az autókat kilépéskor, akkor egyszerû,
ahol rárakod, parancsban, vagy bármi ott a vehicle id-hez kapcsolod az object id-t, pl ZCMD parancsra:
 
CMD:neonkek(playerid, params[])
{
new vehid;
vehid = GetPlayerVehicleID(playerid);
dini_IntSet(\"autok.txt\", vehid, kek_object_id);
AttachObjectToVehicle(...);
return 1;
}

 
gamemodeinit
autó betöltés után:
 

for(new i = 1;i < MAX_VEHICLES;i++)
{
if(dini_Int(\"autok.txt\", i) > 0)
{
AttachObjectToVehicle(i, dini_IntSet(\"autok.txt\", i).....);
}
}

 
ezzel annyi a gond, hogy ha nem mented az autókat, akkor szinte fölösleges, mivel ha félre csúsznak a jármû id-k,
akkor más autóra fogja rárakni

/neonsave
« Válasz #2 Dátum: 2013. Augusztus 11. - 21:59:02 »
0 Show voters
Köszi ;)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal