if(strcmp(cmd, \"/fegyverkuldes\", true) == 0) { new tmp[256]; tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HASZNÁLAT: /fegyverkuldes [játékos ID]\"); return 1; } giveplayerid = strval(tmp); new pweapon, pammo; if (IsPlayerConnected(giveplayerid)) { GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer)); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); pammo = GetPlayerAmmo(playerid); pweapon = GetPlayerWeapon(playerid); GetPlayerAmmo(playerid); GivePlayerWeapon(playerid,pweapon,(0 - (pammo))); GivePlayerWeapon(giveplayerid,pweapon,pammo); format(string, sizeof(string), \"%s(id: %d) küldött neked fegyvert.\", sendername, playerid); SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_YELLOW, string); }else{ format(string, sizeof(string), \"%d nem aktív játékos.\", giveplayerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string); } return 1;}[/quote]Ezt át tudná nekem valaki alakitani ugy, hogy csak közelrol lehessen használni? RP modba.Másodszor, szükségem volna egy egyszeru parancsra. Egy /va parancsra, hogy mibol is álljon: Szintén RP modhoz, csak közelrol látszódjon (mint valóéletbe) és a /va olyan legyen mint a /me (xy csinál valamit) csak ne irja ki a nevet, PL: *Valaki kenyeret eszik. Használata: /va (cselekvés). És van egy bonyolultabb kérdésem is.... Egy olyasmi kód kellene, hogyha jármuvel karambolozunk, menjen le az életünkbol. Ha meglövik a kocsit szintén. És egy navigációs script, ugy hogy beirok egy parancsot, pl: /városháza akkor kirak a térképre egy checkpointot és ha odaérek eltunik.Ennyi volna a kérésem, pls csak kész válaszokat küldjetek, még kezdo vagyok :S Természetesen nem várok egy embertol mindenre választ, de ha egy-egy kérdést megtudnál válaszolni nagyon megköszönném. Nagyon szépen köszönöm: Ned
if(strcmp(cmd, \"/give\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { new x_nr[256]; x_nr = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(x_nr)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"USAGE: /give [name] [playerid/PartOfName] (loszer])\"); return 1; } else if(strcmp(x_nr,\"gun\",true) == 0) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"USAGE: /give gun [playerid/PartOfName]\"); return 1; } giveplayerid = ReturnUser(tmp); if(IsPlayerConnected(giveplayerid)) { if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID) { if(ProxDetectorS(5.0, playerid, giveplayerid)) { new gunID = GetPlayerWeapon(playerid); new gunAmmo = GetPlayerAmmo(playerid); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer)); if(gunID != 0 && gunAmmo != 0) { GivePlayerWeapon(giveplayerid, gunID, gunAmmo); RemovePlayerWeapon(playerid, gunID); format(string, sizeof(string), \"* %s oda ad egy fegyvert %s-nek.\", sendername, giveplayer); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); return 1; } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Neked nincs meg ez a fegyver!\"); return 1; } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Játékos nincs a közeledbe!\"); return 1; } } } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"USAGE: /give [name] [playerid/PartOfName] ([ammount])\"); return 1; } } return 1;}
#include <a_samp>#define RED 0xAA3333AAnew bool:IsSpeeding[MAX_PLAYERS], playerspeedtimer[MAX_PLAYERS], CrashTimer[MAX_PLAYERS], Float:pSpeed[MAX_PLAYERS];public OnFilterScriptInit(){ for(new i=0; i<GetMaxPlayers(); i++) { IsSpeeding = false; } return 1;}public OnPlayerConnect(playerid){ playerspeedtimer[playerid] = SetTimerEx(\"VehicleSpeed\", 100, 1, \"i\", playerid); return 1;}public OnPlayerDisconnect(playerid){ KillTimer(playerspeedtimer[playerid]); KillTimer(CrashTimer[playerid]); IsSpeeding[playerid] = false; return 1;}forward VehicleSpeed(playerid);public VehicleSpeed(playerid){ new Float:ovx, Float:ovy, Float:ovz; if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), ovx, ovy, ovz); if(ovx < -0.4 || ovx > 0.4 || ovy < -0.4 || ovy > 0.4 && !IsSpeeding[playerid]) { CrashTimer[playerid] = SetTimerEx(\"Speeding\", 100, 1, \"i\", playerid); ovx = (ovx >= 0) ? ovx : -ovx; ovy = (ovy >= 0) ? ovy : -ovy; pSpeed[playerid] = ((ovx+ovy)/2); IsSpeeding[playerid] = true; } else { KillTimer(CrashTimer[playerid]); pSpeed[playerid] = 0.0; IsSpeeding[playerid] = false; } } return 1;}forward Speeding(playerid);public Speeding(playerid){ new Float:nvx, Float:nvy, Float:nvz; if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && IsSpeeding[playerid]) { GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), nvx, nvy, nvz); if(nvx > -0.1 && nvx < 0.1 && nvy > -0.1 && nvy < 0.1) { new Float:crashhealth; GetPlayerHealth(playerid, crashhealth); crashhealth -= (pSpeed[playerid] * 100.0); SetPlayerHealth(playerid, crashhealth); SetPlayerDrunkLevel(playerid, 50000); SetTimerEx(\"StopCameraEffect\", 5000, 0, \"i\", playerid); IsSpeeding[playerid] = false; } } return 1;}forward StopCameraEffect(playerid);public StopCameraEffect(playerid){ SetPlayerDrunkLevel(playerid, 0); return 1;}