Amint látom a 2. kérés,segítség az a kapuval kapcsolatos lenne na meg persze lifttel.Leírom lépésenként.
1.Fogod magad felmész MTA és ott Map editior.
2.Elmész ahova szeretnéd vagy már esetleg kész van az adott adminkeco
3.Most kiválasztod amilyen kaput szeretnél (objectet) és lerakod a nyitott és a zárt helyzetbe lévo kaput.
4.Ezt külön lemented.
5.Megkeresed a lementet mapot
6.Felmész erre az oldalra:http://gtamap.delux-host.com/converter/ beálítod a megfelelo formátumot rendes esetbe a PAWN Code for SA:MP
7.Kifog adni 2 Create Objectet ezek közül az 1ik a : -nyitott helyzet
-Másik a zárt
A Sorrend attól függ melyik helyzetet mentetted le elöbb.
8.Ha evvel megvagy nyitsz 1 teljesen üres PAWN-t
1. BEMÁSOLOD EZT:
{
#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#if defined FILTERSCRIPT
new kapu; // annyit jelent ,hogy létrehozod a kapu-t xD Nem tom máshogy mondani
}
Utána:
{
public OnGameModeInit()
{
kapu = CreateObject(980, -3304.6870117188, -1.2563972473145, 23.077848434448, 0, 0, 0.71722412109375); Ez most 1 példa ez az én kapum bemásoltam a Creat Objectemet.
return 1;
}
}
Utána elkészíted hozzá a parancsokat.
Méghozzá így:
{
#endif
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/ide beírod a parancsot\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu,-3304.7729492188, -0.86905932426453, 17.184562683105,2.9);Ide pedig csak enyi kell abol és utána még irsz 1 gyorsaságot az én esetemben ez 2.9
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/ide azt a parancsot írod hogy mit csináljon a zár parancsra\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu,-3304.6870117188, -1.2563972473145, 23.077848434448 ,2.9); //itt pedig a Zárt állapotú Create Objecteedrol választod e ami kell és azután is írsz 1 gyorsaságot. kb ennyi.
return 1;
}
return 0;
}
}
Ez ennyi lenne nem tom menyire voltam értheto.