new Float:X;new Float:Y;new Float:ZGetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);new Float:magassag = GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, X, Y, 0);
new Float:X;new Float:Y;new Float:ZGetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);new Float:magassag = GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, X, Y, 0); az X és az Y koordinátáktól nem fog távolságot mérni mert minek és voila
new Float:ZPos;GetPlayerPos(playerid, ZPos, ZPos, ZPos);printf(\"Magasságod: %f\", ZPos);
Mi? Minek ide a távolságmérés? new Float:ZPos;GetPlayerPos(playerid, ZPos, ZPos, ZPos);printf(\"Magasságod: %f\", ZPos);
Mi? Minek ide a távolságmérés? new Float:ZPos;GetPlayerPos(playerid, ZPos, ZPos, ZPos);printf(\"Magasságod: %f\", ZPos); Ez volt a legjobb ötletem de amugy hogyha mind a hármat egyben akarod tárolni abból nem lesz valami gubanc? vagy csak szimplán az utolsót tárolja? [/quote]Igen, a legutolsó paramétert fogja eltárolni.