new Float:X;
new Float:Y;
new Float:Z
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
new Float:magassag = GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, X, Y, 0);
az X és az Y koordinátáktól nem fog távolságot mérni mert minek és voila
new Float:X;
new Float:Y;
new Float:Z
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
new Float:magassag = GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, X, Y, 0);
az X és az Y koordinátáktól nem fog távolságot mérni mert minek és voila
Mi? Minek ide a távolságmérés? ???
new Float:ZPos;
GetPlayerPos(playerid, ZPos, ZPos, ZPos);
printf(\"Magasságod: %f\", ZPos);
Mi? Minek ide a távolságmérés? ???
new Float:ZPos;
GetPlayerPos(playerid, ZPos, ZPos, ZPos);
printf(\"Magasságod: %f\", ZPos);
Ez volt a legjobb ötletem :D de amugy hogyha mind a hármat egyben akarod tárolni abból nem lesz valami gubanc? vagy csak szimplán az utolsót tárolja?