Nem teszteltem, ezért nem biztos hogy mûködik!
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
#define Lila 0xC2A2DAAA
#define Sarga 0xFFFF00AA
#define Szurke 0xAFAFAFAA
#define Grad2 0xBFC0C2FF
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Megmotoz Script betöltve!\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmd, \"/megmotoz\", true) == 0)
{
giveplayerid = GetClosestPlayer(playerid);
{
if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
{
if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,giveplayerid) < 3)
{
new fegyvertext1[40];
if(PlayerInfo[playerid][fegyver1] == 1) { fegyvertext1 = \"Van\"; }
else { fegyvertext1 = \"Nincs\"; }
new fegyvertext2[40];
if(PlayerInfo[playerid][fegyver2] == 1) { fegyvertext2 = \"Van\"; }
else { fegyvertext2 = \"Nincs\"; }
new fegyvertext3[40];
if(PlayerInfo[playerid][fegyver3] == 1) { fegyvertext3 = \"Van\"; }
else { fegyvertext3 = \"Nincs\"; }
new fegyvertext4[40];
if(PlayerInfo[playerid][fegyver4] == 1) { fegyvertext4 = \"Van\"; }
else { fegyvertext4 = \"Nincs\"; }
new fegyvertext5[40];
if(PlayerInfo[playerid][fegyver5] == 1) { fegyvertext5 = \"Van\"; }
else { fegyvertext5 = \"Nincs\"; }
new fegyvertext6[40];
if(PlayerInfo[playerid][fegyver6] == 1) { fegyvertext6 = \"Van\"; }
else { fegyvertext6 = \"Nincs\"; }
new fegyvertext7[40];
if(PlayerInfo[playerid][fegyver7] == 1) { fegyvertext7 = \"Van\"; }
else { fegyvertext7 = \"Nincs\"; }
new fegyvertext8[40];
if(PlayerInfo[playerid][fegyver8] == 1) { fegyvertext8 = \"Van\"; }
else { fegyvertext8 = \"Nincs\"; }
new fegyvertext9[40];
if(PlayerInfo[playerid][fegyver9] == 1) { fegyvertext9 = \"Van\"; }
else { fegyvertext9 = \"Nincs\"; }
new fegyvertext10[40];
if(PlayerInfo[playerid][fegyver10] == 1) { fegyvertext10 = \"Van\"; }
else { fegyvertext10 = \"Nincs\"; }
new fegyvertext11[40];
if(PlayerInfo[playerid][fegyver11] == 1) { fegyvertext11 = \"Van\"; }
else { fegyvertext11 = \"Nincs\"; }
new fegyvertext12[40];
if(PlayerInfo[playerid][fegyver12] == 1) { fegyvertext12 = \"Van\"; }
else { fegyvertext12 = \"Nincs\"; }
new nev[32];
new keszpenz[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s elkezdte megmotozni %s -t!\",nev,rag(giveplayer,3));
ProxDetector(30.0, playerid, stringx, Lila,Lila,Lila,Lila,Lila);
format(stringx, sizeof(stringx), \"%s befejezte a megmotozást!\",nev);
SendClientMessage(giveplayerid,Grad2,stringx);
GetPlayerName(giveplayerid, sendername, sizeof(sendername));
format(string, 256, \"Neve: %s.\",sendername);
SendClientMessage(playerid, Sarga2,string);
format(keszpenz, sizeof(keszpenz), \"Készpénz: %d$.\",PlayerInfo[giveplayerid][Penz]);
SendClientMessage(playerid,Sarga,keszpenz);
SendClientMessage(playerid,Sarga,\"Fegyverek:\");
format(stringx,sizeof(stringx), \"Boxer: %s, darab: %d | Baseball ütõ#245;: %s, darab: %d | Kés: %s, darab: %d | 9mm-es: %s, töltény: %d\",fegyvertext1,PlayerInfo[playerid][tolteny1],fegyvertext2,PlayerInfo[playerid][tolteny2],fegyvertext3,PlayerInfo[playerid][tolteny3],fegyvertext4,PlayerInfo[playerid][tolteny4]);
SendClientMessage(playerid,Szurke,stringx);
format(stringx,sizeof(stringx), \"Desert Eagle: %s, töltény: %d | Mp5: %s, töltény: %d | Ak-47: %s, töltény: %d | M4: %s, töltény: %d\",fegyvertext5,PlayerInfo[playerid][tolteny5],fegyvertext6,PlayerInfo[playerid][tolteny6],fegyvertext7,PlayerInfo[playerid][tolteny7],fegyvertext8,PlayerInfo[playerid][tolteny8]);
SendClientMessage(playerid,Szurke,stringx);
format(stringx,sizeof(stringx), \"Shotgun: %s, töltény: %d | Spray: %s, töltény: %d | Füst gránát: %s, töltény: %d | Gumi bot: %s, darab: %d\",fegyvertext9,PlayerInfo[playerid][tolteny9],fegyvertext10,PlayerInfo[playerid][tolteny10],fegyvertext11,PlayerInfo[playerid][tolteny11],fegyvertext12,PlayerInfo[playerid][tolteny12]);
SendClientMessage(playerid,Szurke,stringx);
}
else SendClientMessage(playerid,Grad2,\"Nincs a közeledben senki!\");
}
else SendClientMessage(playerid,Grad2,\"Nincs a közeledben senki!\");
}
return 1;
}
return 0;
}
#endif