public OnGameModeInit(){ CreateObject(1300, 1450.1, -2282.5, 12.9, 0, 0, 0);CreateObject(1300, 1449.1, -2282.5, 12.9, 0, 0, 0);CreateObject(1300, 1449.5, -2291.6, 12.9, 0, 0, 0);
#include <a_samp>#include <streamer>#if defined FILTERSCRIPT public OnGameModeInit(){CreateDynamicObject(1300, 1450.1, -2282.5, 12.9, 0, 0, 0);CreateDynamicObject(1300, 1449.1, -2282.5, 12.9, 0, 0, 0);CreateDynamicObject(1300, 1449.5, -2291.6, 12.9, 0, 0, 0);
#if defined FILTERSCRIPT public OnGameModeInit(){ [/quote]Filterscriptként kezelve nem igazán tudod használni az OnGameModeInit callbacket.Gamemode esetén: OnGameModeInitFilterscript esetén: OnFilterScriptInit...alá tedd a mapokat meg minden egyebet.
#if defined FILTERSCRIPT public OnGameModeInit(){
#if definied ILYESFÉLE ELÁGAZÁST