Szerző Téma: Map  (Megtekintve 937 alkalommal)

Map
« Dátum: 2014. április 25. - 23:25:40 »
0 Show voters
Sziasztok :D . Készítettem egy szervert, de most nem ez a lényeg. Nem tudom miért , de csak az objectek nagyrészét tölti be , vagyis kb 800 - 850 objectig tölti be a szervert . Mindent úgy csináltam ahogy kell. Kihagytam egysort a jármûvek és az objectek között , public ObGameModeInithez írtam . Sterintem minden megvolt . Itt egy példa :
public OnGameModeInit()
{
        CreateObject(1300, 1450.1, -2282.5, 12.9, 0, 0, 0);
CreateObject(1300, 1449.1, -2282.5, 12.9, 0, 0, 0);
CreateObject(1300, 1449.5, -2291.6, 12.9, 0, 0, 0);

 
A mapok természetesen sajátok , de ez nem lényeges.
Ha valaki tudna segíteni , azt nagyon megköszönném :D

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Map
« Válasz #1 Dátum: 2014. április 26. - 00:07:55 »
0 Show voters
A jármûvek és az objectek között nem kell kihagyni sort... Mégis miért kéne? Félreinformálódtál. Az a 850 pedig 1000+ lesz szerinte,, ugyanis CreateObjecttel maximum 1000 db object hozható létre egyszerre egy szerveren. Használj Streamert, vele CreateDynamicObject függvényt, hogy szinte végtelen mennyiségû/számú objectet pakolhass le.

Map
« Válasz #2 Dátum: 2014. április 26. - 17:55:52 »
0 Show voters
Szia , eddig okés , elkezdtem csinálni , beszereztem a streamert is stb.. de aztán leteszteltem , és nem akart mûködni . Ez miért van? Itt a példa ahogy csináltam:
#include <a_samp>
#include <streamer>
#if defined FILTERSCRIPT
 
public OnGameModeInit()
{
CreateDynamicObject(1300, 1450.1, -2282.5, 12.9, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1300, 1449.1, -2282.5, 12.9, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1300, 1449.5, -2291.6, 12.9, 0, 0, 0);

 
Amikor beléptem , akkor eggyáltalán semmilyen mapot nem töltött be , amit beleraktam. Ha tudsz segíteni elõre is köszi :D .

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Map
« Válasz #3 Dátum: 2014. április 26. - 22:30:20 »
0 Show voters
Ha valóban így csináltad, akkor azért, mert...:
 

#if defined FILTERSCRIPT
 
public OnGameModeInit()
{

 
[/quote]
Filterscriptként kezelve nem igazán tudod használni az OnGameModeInit callbacket.
Gamemode esetén: OnGameModeInit
Filterscript esetén: OnFilterScriptInit
...alá tedd a mapokat meg minden egyebet.

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Map
« Válasz #4 Dátum: 2014. április 26. - 22:48:09 »
0 Show voters
Nincs filterscriptként kezelve. Az csak egy üres (és befejezetlen) if, aminek igaz, nem tudjuk a végét..

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Map
« Válasz #5 Dátum: 2014. április 27. - 14:58:17 »
0 Show voters
Én az
 
#if definied ILYESFÉLE ELÁGAZÁST

 
sosem használtam, de ha ott annyi van megadva, hogy ha ez filterscript, akkor bizony fs-ként lesz kezelve szerintem a dolog...


Amúgy ezen kívül más probléma is lehet majd, de ha most gm-ként töltöd be fs-ként van definiálva, eléggé nehezen fogod használni az OnGameModInIt-et. De mondom, én az ilyesféle elágazásokhoz nem igazán értek.

Map
« Válasz #6 Dátum: 2014. április 25. - 23:25:40 »
0 Show voters
Sziasztok :D . Készítettem egy szervert, de most nem ez a lényeg. Nem tudom miért , de csak az objectek nagyrészét tölti be , vagyis kb 800 - 850 objectig tölti be a szervert . Mindent úgy csináltam ahogy kell. Kihagytam egysort a jármûvek és az objectek között , public ObGameModeInithez írtam . Sterintem minden megvolt . Itt egy példa :
public OnGameModeInit()
{
        CreateObject(1300, 1450.1, -2282.5, 12.9, 0, 0, 0);
CreateObject(1300, 1449.1, -2282.5, 12.9, 0, 0, 0);
CreateObject(1300, 1449.5, -2291.6, 12.9, 0, 0, 0);

 
A mapok természetesen sajátok , de ez nem lényeges.
Ha valaki tudna segíteni , azt nagyon megköszönném :D

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Map
« Válasz #7 Dátum: 2014. április 26. - 00:07:55 »
0 Show voters
A jármûvek és az objectek között nem kell kihagyni sort... Mégis miért kéne? Félreinformálódtál. Az a 850 pedig 1000+ lesz szerinte,, ugyanis CreateObjecttel maximum 1000 db object hozható létre egyszerre egy szerveren. Használj Streamert, vele CreateDynamicObject függvényt, hogy szinte végtelen mennyiségû/számú objectet pakolhass le.

Map
« Válasz #8 Dátum: 2014. április 26. - 17:55:52 »
0 Show voters
Szia , eddig okés , elkezdtem csinálni , beszereztem a streamert is stb.. de aztán leteszteltem , és nem akart mûködni . Ez miért van? Itt a példa ahogy csináltam:
#include <a_samp>
#include <streamer>
#if defined FILTERSCRIPT
 
public OnGameModeInit()
{
CreateDynamicObject(1300, 1450.1, -2282.5, 12.9, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1300, 1449.1, -2282.5, 12.9, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1300, 1449.5, -2291.6, 12.9, 0, 0, 0);

 
Amikor beléptem , akkor eggyáltalán semmilyen mapot nem töltött be , amit beleraktam. Ha tudsz segíteni elõre is köszi :D .

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Map
« Válasz #9 Dátum: 2014. április 26. - 22:30:20 »
0 Show voters
Ha valóban így csináltad, akkor azért, mert...:
 

#if defined FILTERSCRIPT
 
public OnGameModeInit()
{

 
[/quote]
Filterscriptként kezelve nem igazán tudod használni az OnGameModeInit callbacket.
Gamemode esetén: OnGameModeInit
Filterscript esetén: OnFilterScriptInit
...alá tedd a mapokat meg minden egyebet.

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Map
« Válasz #10 Dátum: 2014. április 26. - 22:48:09 »
0 Show voters
Nincs filterscriptként kezelve. Az csak egy üres (és befejezetlen) if, aminek igaz, nem tudjuk a végét..

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Map
« Válasz #11 Dátum: 2014. április 27. - 14:58:17 »
0 Show voters
Én az
 
#if definied ILYESFÉLE ELÁGAZÁST

 
sosem használtam, de ha ott annyi van megadva, hogy ha ez filterscript, akkor bizony fs-ként lesz kezelve szerintem a dolog...


Amúgy ezen kívül más probléma is lehet majd, de ha most gm-ként töltöd be fs-ként van definiálva, eléggé nehezen fogod használni az OnGameModInIt-et. De mondom, én az ilyesféle elágazásokhoz nem igazán értek.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal