-
Sziasztok :D . Készítettem egy szervert, de most nem ez a lényeg. Nem tudom miért , de csak az objectek nagyrészét tölti be , vagyis kb 800 - 850 objectig tölti be a szervert . Mindent úgy csináltam ahogy kell. Kihagytam egysort a jármûvek és az objectek között , public ObGameModeInithez írtam . Sterintem minden megvolt . Itt egy példa :
public OnGameModeInit()
{
CreateObject(1300, 1450.1, -2282.5, 12.9, 0, 0, 0);
CreateObject(1300, 1449.1, -2282.5, 12.9, 0, 0, 0);
CreateObject(1300, 1449.5, -2291.6, 12.9, 0, 0, 0);
A mapok természetesen sajátok , de ez nem lényeges.
Ha valaki tudna segíteni , azt nagyon megköszönném :D
-
A jármûvek és az objectek között nem kell kihagyni sort... Mégis miért kéne? Félreinformálódtál. Az a 850 pedig 1000+ lesz szerinte,, ugyanis CreateObjecttel maximum 1000 db object hozható létre egyszerre egy szerveren. Használj Streamert, vele CreateDynamicObject függvényt, hogy szinte végtelen mennyiségû/számú objectet pakolhass le.
-
Szia , eddig okés , elkezdtem csinálni , beszereztem a streamert is stb.. de aztán leteszteltem , és nem akart mûködni . Ez miért van? Itt a példa ahogy csináltam:
#include <a_samp>
#include <streamer>
#if defined FILTERSCRIPT
public OnGameModeInit()
{
CreateDynamicObject(1300, 1450.1, -2282.5, 12.9, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1300, 1449.1, -2282.5, 12.9, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1300, 1449.5, -2291.6, 12.9, 0, 0, 0);
Amikor beléptem , akkor eggyáltalán semmilyen mapot nem töltött be , amit beleraktam. Ha tudsz segíteni elõre is köszi :D .
-
Ha valóban így csináltad, akkor azért, mert...:
#if defined FILTERSCRIPT
public OnGameModeInit()
{
[/quote]
Filterscriptként kezelve nem igazán tudod használni az OnGameModeInit callbacket.
Gamemode esetén: OnGameModeInit
Filterscript esetén: OnFilterScriptInit
...alá tedd a mapokat meg minden egyebet.
-
Nincs filterscriptként kezelve. Az csak egy üres (és befejezetlen) if, aminek igaz, nem tudjuk a végét..
-
Én az
#if definied ILYESFÉLE ELÁGAZÁST
sosem használtam, de ha ott annyi van megadva, hogy ha ez filterscript, akkor bizony fs-ként lesz kezelve szerintem a dolog...
Amúgy ezen kívül más probléma is lehet majd, de ha most gm-ként töltöd be fs-ként van definiálva, eléggé nehezen fogod használni az OnGameModInIt-et. De mondom, én az ilyesféle elágazásokhoz nem igazán értek.
-
Sziasztok :D . Készítettem egy szervert, de most nem ez a lényeg. Nem tudom miért , de csak az objectek nagyrészét tölti be , vagyis kb 800 - 850 objectig tölti be a szervert . Mindent úgy csináltam ahogy kell. Kihagytam egysort a jármûvek és az objectek között , public ObGameModeInithez írtam . Sterintem minden megvolt . Itt egy példa :
public OnGameModeInit()
{
CreateObject(1300, 1450.1, -2282.5, 12.9, 0, 0, 0);
CreateObject(1300, 1449.1, -2282.5, 12.9, 0, 0, 0);
CreateObject(1300, 1449.5, -2291.6, 12.9, 0, 0, 0);
A mapok természetesen sajátok , de ez nem lényeges.
Ha valaki tudna segíteni , azt nagyon megköszönném :D
-
A jármûvek és az objectek között nem kell kihagyni sort... Mégis miért kéne? Félreinformálódtál. Az a 850 pedig 1000+ lesz szerinte,, ugyanis CreateObjecttel maximum 1000 db object hozható létre egyszerre egy szerveren. Használj Streamert, vele CreateDynamicObject függvényt, hogy szinte végtelen mennyiségû/számú objectet pakolhass le.
-
Szia , eddig okés , elkezdtem csinálni , beszereztem a streamert is stb.. de aztán leteszteltem , és nem akart mûködni . Ez miért van? Itt a példa ahogy csináltam:
#include <a_samp>
#include <streamer>
#if defined FILTERSCRIPT
public OnGameModeInit()
{
CreateDynamicObject(1300, 1450.1, -2282.5, 12.9, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1300, 1449.1, -2282.5, 12.9, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1300, 1449.5, -2291.6, 12.9, 0, 0, 0);
Amikor beléptem , akkor eggyáltalán semmilyen mapot nem töltött be , amit beleraktam. Ha tudsz segíteni elõre is köszi :D .
-
Ha valóban így csináltad, akkor azért, mert...:
#if defined FILTERSCRIPT
public OnGameModeInit()
{
[/quote]
Filterscriptként kezelve nem igazán tudod használni az OnGameModeInit callbacket.
Gamemode esetén: OnGameModeInit
Filterscript esetén: OnFilterScriptInit
...alá tedd a mapokat meg minden egyebet.
-
Nincs filterscriptként kezelve. Az csak egy üres (és befejezetlen) if, aminek igaz, nem tudjuk a végét..
-
Én az
#if definied ILYESFÉLE ELÁGAZÁST
sosem használtam, de ha ott annyi van megadva, hogy ha ez filterscript, akkor bizony fs-ként lesz kezelve szerintem a dolog...
Amúgy ezen kívül más probléma is lehet majd, de ha most gm-ként töltöd be fs-ként van definiálva, eléggé nehezen fogod használni az OnGameModInIt-et. De mondom, én az ilyesféle elágazásokhoz nem igazán értek.