public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger){if(JarmuInfo[vehicleid][Zarva] == 1){ if(AdminSzoliban[playerid] == true) return SCM(playerid, NARANCS,\"* A jármű zárva van! *\"); SetVehicleParamsForPlayer(vehicleid,playerid,0,1); cmd_do(playerid,\"A jármű zárva van!\");}return 1;}
SetVehicleParamsForPlayer(vehicleid,playerid,0,1); [/quote] ha már zárva van nem kell beállítani h zárva legyen.
SetVehicleParamsForPlayer nincs szinkronizálva a többi játékossal, egyedül csak az adott játékos \'playerid\' kliens oldalán állítja be, muszáj OnPlayerConnect alatt ciklussal végighaladnod minden járműveken és úgyszintén az OnVehicleStreamIn alatt is, viszont ott ciklus nem kell.
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger){if(JarmuInfo[vehicleid][Zarva] == 1) { if(AdminSzoliban[playerid] == true) return ClearAnimation(playerid), SCM(playerid, NARANCS,\"* A jármű zárva van! *\"); ClearAnimation(playerid); cmd_do(playerid,\"A jármű zárva van!\");}return 1;}