Szerző Téma: Kocsi ajtó bezárva, és még is kirángatja  (Megtekintve 1525 alkalommal)

Kocsi ajtó bezárva, és még is kirángatja
« Dátum: 2018. Május 09. - 18:34:04 »
0
Sziasztok, épp azt próbáltam megcsinálni, hogy amikor levan zárva a kocsi akkor ne tudjon bemenni az illető ugye, viszont ez nem nagyon sikerült, már próbáltam rengeteg módszerrel, clearanimationssal, vagy azt is próbáltam, hogy lekérdeztem a pozíciót majd ugyanoda teleportáltattam az illetőt. Most így csináltam meg de így sem jó, mert ugyanúgy kirángatja az illetőt a kocsiból, pedig be van zárva, tudna valaki segíteni mi  lehet a gond?
 

public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
if(JarmuInfo[vehicleid][Zarva] == 1)
{
    if(AdminSzoliban[playerid] == true) return SCM(playerid, NARANCS,\"* A jármű zárva van! *\");
   SetVehicleParamsForPlayer(vehicleid,playerid,0,1);
    cmd_do(playerid,\"A jármű zárva van!\");
}
return 1;
}

 
 

Nem elérhető kos

  • 292
    • Profil megtekintése
Kocsi ajtó bezárva, és még is kirángatja
« Válasz #1 Dátum: 2019. Január 17. - 18:21:46 »
0
valószínűsítem, h nem ennél van a problémád, hanem a bezárós scriptnél, valamint itt csak az a dolgod h ki írassad, h zárva a kocsi.. azaz a setvehicleparams részt ne itt aktiváld.
 



   
      SetVehicleParamsForPlayer(vehicleid,playerid,0,1);
   

[/quote]
 
ha már zárva van nem kell beállítani h zárva legyen.

Nem elérhető divkn

  • 3259
    • Profil megtekintése
Kocsi ajtó bezárva, és még is kirángatja
« Válasz #2 Dátum: 2019. Január 18. - 09:50:27 »
0
SetVehicleParamsForPlayer nincs szinkronizálva a többi játékossal,  egyedül csak az adott játékos \'playerid\' kliens oldalán állítja be, muszáj OnPlayerConnect alatt ciklussal végighaladnod minden járműveken és úgyszintén az OnVehicleStreamIn alatt is, viszont ott ciklus nem kell.
« Utoljára szerkesztve: 2019. Január 18. - 09:59:33 írta divkn »

Nem elérhető sza23

  • 346
    • Profil megtekintése
Kocsi ajtó bezárva, és még is kirángatja
« Válasz #3 Dátum: 2019. Január 19. - 10:19:57 »
0
Ezt próbàld meg 500msec timerrel:  new Float: x, Float:y, Float: z; 
 
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
 
SetPlayerPos(playerid, x,y,z);
 
SendClientMessage(playerid, -1, \"A jàrmű zàrva van.\");
« Utoljára szerkesztve: 2019. Január 19. - 10:24:05 írta sza23 »

Nem elérhető kos

  • 292
    • Profil megtekintése
Kocsi ajtó bezárva, és még is kirángatja
« Válasz #4 Dátum: 2019. Január 20. - 02:37:06 »
0
Idézetet írta: divkn date=1547801427


   
      SetVehicleParamsForPlayer nincs szinkronizálva a többi játékossal,  egyedül csak az adott játékos \'playerid\' kliens oldalán állítja be, muszáj OnPlayerConnect alatt ciklussal végighaladnod minden járműveken és úgyszintén az OnVehicleStreamIn alatt is, viszont ott ciklus nem kell.
   


ez nem teljesen igaz, mivel
 

public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)

 
lefut annál a játékosnál aki megpróbálja, és alap esetben ez nyitva van, de ő bezárást akkor hajtja végre, mikor már ezt megteszi, h beszáll, ergo rossz helyre tette a bezárás függvényt. (félig igazad van, és félig nem)

Kocsi ajtó bezárva, és még is kirángatja
« Válasz #5 Dátum: 2019. Október 01. - 08:39:01 »
0
Tessék! :)
Ha a zárás résznél minden okés, akkor működni fog.
 

public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
if(JarmuInfo[vehicleid][Zarva] == 1)
{
    if(AdminSzoliban[playerid] == true) return ClearAnimation(playerid), SCM(playerid, NARANCS,\"* A jármű zárva van! *\");
   ClearAnimation(playerid);
    cmd_do(playerid,\"A jármű zárva van!\");
}
return 1;
}

 
Bár, nem tudom, hogy ha az adott admin szolgálatban van, miért kell \"külön\" kiíratni neki azt, hogy zárva van, de hát na. :)
Ha bármiben kell segítség csak szólj.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal