Szerző Téma: Kézfogás  (Megtekintve 1244 alkalommal)

Kézfogás
« Dátum: 2014. Április 27. - 01:47:44 »
0 Show voters
Üdv!
Olyan script kéne nekem aminél ha a játékos beírja hogy /handshake [játékos ID] akkor kezet fogjon a játékossal, és küldjön hibaüzenetet ha nincs a közelében a játékos.

Kézfogás
« Válasz #1 Dátum: 2014. Április 27. - 02:26:49 »
0 Show voters
//Mód elejére
new nev[MAX_PLAYER_NAME]
//Parancs
CMD:handshake(playerid, params[])
{
        new id,str[128], Float:X,Float:Y,Float:Z;
        if(sscanf(params) ,\"u\", id) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /handshake [Játékos Név/ID]\");
         if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs ilyen játékos.\");
         else if {
                           GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
                           GetPlayerPos(id, X, Y, Z);
                           If(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, X, Y, Z) && IsPlayerInRangeOfPoint(id, 5.0, X, Y, Z))
                          {
                                    GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
                                    GetPlayerName(id,nev,sizeof(nev));
                                    format(str,sizeof(str),\"%s kezetfogott veled.\", playerid);
                                    SendClientMessage(id, -1, str);
                                    format(str,sizeof(str),\"Sikeresen kezetfogtál vele: %s\",id);
                                    SendClientMessage(playerid, -1, str);
                          }
                          else SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy a közelében\");
              }
              return 1;
}

 
Teszteletlen,mert mobilról vagyok,ha nem jó akkor szólj...

Kézfogás
« Válasz #2 Dátum: 2014. Április 27. - 10:23:44 »
0 Show voters
És azt hogyan tudnám hogy benyomjon minkét játékosnak egy animot?

Kézfogás
« Válasz #3 Dátum: 2014. Április 28. - 00:06:59 »
0 Show voters
Üdv.
Használd az ApplyAnimation -t..


http://wiki.sa-mp.com/wiki/ApplyAnimation
 
A playerid -nek és a targetid -nek kell benyomni és akkor mind a 2 félnek lesz egy animáció .. Attól függ melyiket adod meg neki :)
Energetic

BarnyBoy

  • Vendég
Kézfogás
« Válasz #4 Dátum: 2014. Május 02. - 11:23:07 »
0 Show voters
Nekem nem mûködik a parancs
 
sfrp.pwn(8297) : warning 219: local variable \"id\" shadows a variable at a preceding level
sfrp.pwn(8297) : warning 219: local variable \"X\" shadows a variable at a preceding level
sfrp.pwn(8297) : warning 219: local variable \"Y\" shadows a variable at a preceding level
sfrp.pwn(8297) : warning 219: local variable \"Z\" shadows a variable at a preceding level
sfrp.pwn(8298) : warning 202: number of arguments does not match definition
sfrp.pwn(8299) : warning 217: loose indentation
sfrp.pwn(8301) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
sfrp.pwn(8301) : error 008: must be a constant expression; assumed zero
sfrp.pwn(8302) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
sfrp.pwn(8303) : warning 217: loose indentation
sfrp.pwn(8303) : error 017: undefined symbol \"If\"
sfrp.pwn(8304) : warning 217: loose indentation
sfrp.pwn(8305) : error 017: undefined symbol \"nev\"
sfrp.pwn(8305) : error 017: undefined symbol \"nev\"
sfrp.pwn(8305) : error 029: invalid expression, assumed zero
sfrp.pwn(8305) : fatal error 107: too many error messages on one lin

 
Ezeket a hibákat adja

Kézfogás
« Válasz #5 Dátum: 2014. Április 27. - 01:47:44 »
0 Show voters
Üdv!
Olyan script kéne nekem aminél ha a játékos beírja hogy /handshake [játékos ID] akkor kezet fogjon a játékossal, és küldjön hibaüzenetet ha nincs a közelében a játékos.

Kézfogás
« Válasz #6 Dátum: 2014. Április 27. - 02:26:49 »
0 Show voters
//Mód elejére
new nev[MAX_PLAYER_NAME]
//Parancs
CMD:handshake(playerid, params[])
{
        new id,str[128], Float:X,Float:Y,Float:Z;
        if(sscanf(params) ,\"u\", id) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /handshake [Játékos Név/ID]\");
         if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs ilyen játékos.\");
         else if {
                           GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
                           GetPlayerPos(id, X, Y, Z);
                           If(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, X, Y, Z) && IsPlayerInRangeOfPoint(id, 5.0, X, Y, Z))
                          {
                                    GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
                                    GetPlayerName(id,nev,sizeof(nev));
                                    format(str,sizeof(str),\"%s kezetfogott veled.\", playerid);
                                    SendClientMessage(id, -1, str);
                                    format(str,sizeof(str),\"Sikeresen kezetfogtál vele: %s\",id);
                                    SendClientMessage(playerid, -1, str);
                          }
                          else SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy a közelében\");
              }
              return 1;
}

 
Teszteletlen,mert mobilról vagyok,ha nem jó akkor szólj...

Kézfogás
« Válasz #7 Dátum: 2014. Április 27. - 10:23:44 »
0 Show voters
És azt hogyan tudnám hogy benyomjon minkét játékosnak egy animot?

Kézfogás
« Válasz #8 Dátum: 2014. Április 28. - 00:06:59 »
0 Show voters
Üdv.
Használd az ApplyAnimation -t..


http://wiki.sa-mp.com/wiki/ApplyAnimation
 
A playerid -nek és a targetid -nek kell benyomni és akkor mind a 2 félnek lesz egy animáció .. Attól függ melyiket adod meg neki :)
Energetic

BarnyBoy

  • Vendég
Kézfogás
« Válasz #9 Dátum: 2014. Május 02. - 11:23:07 »
0 Show voters
Nekem nem mûködik a parancs
 
sfrp.pwn(8297) : warning 219: local variable \"id\" shadows a variable at a preceding level
sfrp.pwn(8297) : warning 219: local variable \"X\" shadows a variable at a preceding level
sfrp.pwn(8297) : warning 219: local variable \"Y\" shadows a variable at a preceding level
sfrp.pwn(8297) : warning 219: local variable \"Z\" shadows a variable at a preceding level
sfrp.pwn(8298) : warning 202: number of arguments does not match definition
sfrp.pwn(8299) : warning 217: loose indentation
sfrp.pwn(8301) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
sfrp.pwn(8301) : error 008: must be a constant expression; assumed zero
sfrp.pwn(8302) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
sfrp.pwn(8303) : warning 217: loose indentation
sfrp.pwn(8303) : error 017: undefined symbol \"If\"
sfrp.pwn(8304) : warning 217: loose indentation
sfrp.pwn(8305) : error 017: undefined symbol \"nev\"
sfrp.pwn(8305) : error 017: undefined symbol \"nev\"
sfrp.pwn(8305) : error 029: invalid expression, assumed zero
sfrp.pwn(8305) : fatal error 107: too many error messages on one lin

 
Ezeket a hibákat adja

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal