Szerző Téma: Kevlár  (Megtekintve 2083 alkalommal)

Kevlár
« Dátum: 2011. június 21. - 07:16:05 »
0 Show voters
Üdv mindenkinek most azért fordulok hozzátok, mert nekem most egy objectre lenne szükségem.Rendõrös szerverre kell ha a rendõr beírja, hogy /kevlár akkor a kevlárjárt töltse fel 100% ra (Ezt tudom) és adjon rá egy kevláros objectet(Ezt nem tudom megcsinálni)és mikor ott fent a kevlár elfogy akkor az objectet szedje is le.

Nem elérhető shadee

  • 1073
    • Profil megtekintése
Kevlár
« Válasz #1 Dátum: 2011. június 21. - 11:54:26 »
0 Show voters
Ha megadot az objectet akkor megcsinálom neked

Nem elérhető petya

  • 433
    • Profil megtekintése
Kevlár
« Válasz #2 Dátum: 2011. június 21. - 12:14:12 »
0 Show voters
sztem erre gondolt http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=251954
és az object id 373
de nembiztos mert ha jóltudom vannak másfajta kevlárok is :)

Kevlár
« Válasz #3 Dátum: 2011. június 21. - 13:03:49 »
0 Show voters
Petya erre gondoltam egy linket tudnál adni?És mondom ha lehet olyan kellene ha a kevlár elfogy akkor leszedje.

Kevlár
« Válasz #4 Dátum: 2011. június 21. - 15:21:33 »
0 Show voters
Ilyen nekem is kéne :)

Nem elérhető petya

  • 433
    • Profil megtekintése
Kevlár
« Válasz #5 Dátum: 2011. június 21. - 16:51:41 »
0 Show voters
most már nekem is  ;)

Nem elérhető Mike.

  • 720
    • Profil megtekintése
Kevlár
« Válasz #6 Dátum: 2011. június 21. - 19:02:22 »
0 Show voters

Kevlár
« Válasz #7 Dátum: 2011. június 21. - 19:37:50 »
0 Show voters
elõször is:
[pawn]#define ARMOUR_INDEX 4 // this is the index of armour[/pawn]
utánna pedig:
[pawn]public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    new Float:armour[MAX_PLAYERS];
    GetPlayerArmour(playerid, armour[playerid]);
    if( armour[playerid] > 0.0 )
    {
        SetPlayerAttachedObject( playerid, ARMOUR_INDEX, 1242, 1, 0.019999, 0.039999, 0.000000, 2.459999, 89.699989, -3.100000, 1.710000, 2.119999, 1.719999);//áðîíÿ
    }
    else if( armour[playerid] == 0.0 && IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(i, ARMOUR_INDEX))
    {
        RemovePlayerAttachedObject(playerid, ARMOUR_INDEX); // armour
    }
    return 1;
}[/pawn]
Amúgy ott volt alatta :D

Nem elérhető petya

  • 433
    • Profil megtekintése
Kevlár
« Válasz #8 Dátum: 2011. június 21. - 20:55:59 »
0 Show voters
nekem az a gondom hogy betettem a szerómba és felveszem a kevlárt és eltünik a kevlár mint pickup de nemkerül rám és nem ad kevlárhp-t lehet rosszul tettem be a kevlár pickupját? valaki írja le hogy kell helyesen betenni és megnézem hogy én jól csináltam-e köszönöm  ;)

Kevlár
« Válasz #9 Dátum: 2011. június 21. - 21:02:26 »
0 Show voters
[pawn] else if( armour[playerid] == 0.0 && IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(i, ARMOUR_INDEX))[/pawn]
== 0.0 -t írd át 1000.0-ra.
Nem biztos, hogy jó de asszem így feltölti a kevlár \"hp\"-t

Nem elérhető petya

  • 433
    • Profil megtekintése
Kevlár
« Válasz #10 Dátum: 2011. június 21. - 21:03:11 »
0 Show voters
okés pill megnézem  ;)
öhhh.... nekem azt írd le pls hogy a kevlárt hogy lehet felvenni úgy hogy adjon kevlár \"HP\"-t és a pickupot mert én betettem és ha kiveszem ezt a kevlár cuccot akkor se ad kevlár \"HP\"-t de ha beteszem akkor sem :S
mert van /kevlar [id] [mennyiség]  és amint kapok 1mennyiséget már adja is rám a kevlárt tehát a pickuppal van gond szerintem nem jól tettem be azt írd le pls hogy hogyan vegyem fel hogy adjon kevlát HP-t....
semmi pánik megoldottam  ;D  :)
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 21. - 21:29:29 írta petya »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal