Szerző Téma: Kapuval kapcsolatban...  (Megtekintve 4298 alkalommal)

Kapuval kapcsolatban...
« Dátum: 2010. március 22. - 15:42:39 »
0 Show voters
Sziasztok! Lenne egy kérésem. Szeretnék csinálni egy kaput amit tudok nyitni és zárni. Itt vannak az objectek.
CreateObject(968, 351.931915, -1781.162720, 5.426754, 0.000000, 0.000000, 0.000000); // Gate1
CreateObject(968, 352.098083, -1781.130127, 5.191676, 0.000000, 270.25364954, -178.954199984); // Gate 2
Na most ezt a kaput én úgy szeretném hogy parancsra lehessen kinyitni. Nemtudom hogy valaki megtudja-e azt csinálni hogy csakis Admin tudja kinyitni.
Nagyon megköszönném ha valaki fáradna értem ennyit :DDD

Kapuval kapcsolatban...
« Válasz #1 Dátum: 2010. március 22. - 15:50:38 »
0 Show voters
Hozz létre két új változót az objecteknek pl:
 

new obj1;
new obj2;

 
OnGameModeInit alatt így hozd létre az objecteket:
 

obj1 = CreateObject(968, 351.931915, -1781.162720, 5.426754, 0.000000, 0.000000, 0.000000); // Gate1
obj2 = CreateObject(968, 352.098083, -1781.130127, 5.191676, 0.000000, 270.25364954, -178.954199984); // Gate 2

 
OnPlayerCommandText alá:
 
if(strcmp(\"/parancsamimozgatjaakaput\", cmdtext, true) == 0)
{
   if(IsPlayerAdmin(playerid))
   {
       MoveObject(obj1, x, y, z, ido); // Az x, y, z az a koordináta ahova a kapu mozogjon
   }
    return 1;
}

 
Erre a példára meg tudod csinálni a többit is.
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 22. - 15:55:50 írta donhekus »

Nem elérhető ALIEN

  • 1163
    • Profil megtekintése
Kapuval kapcsolatban...
« Válasz #2 Dátum: 2010. március 22. - 15:53:02 »
0 Show voters
Összedobtam egyet, tessék:

Szerk.:donhekus az szerintem nem a legjobb.
 


#include <a_samp>
new kapu;
public OnFilterScriptInit(  )
{
kapu = CreateObject(968, 351.931915, -1781.162720, 5.426754, 0.000000, 0.000000, 0.000000); // Gate1
return 1;
}
public OnFilterScriptExit(  )
{
DestroyObject(kapu);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] )
{
if(!strcmp(\"/nyit\", cmdtext, true) )
{
       if( IsPlayerAdmin( playerid ) )
{
       MoveObject(kapu, 351.931915, -1781.162720, 5.426754, 2); // 2 a sebessége
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, 0xFF3366FF, \"Nem vagy admin!\");
}
    return 1;
}
if(!strcmp(\"/zár\", cmdtext, true) )
{
    if( IsPlayerAdmin( playerid ) )
    {
       MoveObject(kapu, 352.098083, -1781.130127, 5.191676, 2);
}
else
{
       SendClientMessage(playerid, 0xFF3366FF, \"Nem vagy admin!\");
}
   return 1;
}
return 0;
}
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 22. - 18:58:59 írta ALIEN »

Kapuval kapcsolatban...
« Válasz #3 Dátum: 2010. március 22. - 15:54:45 »
0 Show voters
O, kaptam egy ilyen error hibát :D
E:\\GTASAMP\\gamemodes\\samp.pwn(744) : error 017: undefined symbol \"lift\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 22. - 16:24:00 írta szileni »

Kapuval kapcsolatban...
« Válasz #4 Dátum: 2010. március 22. - 16:44:39 »
0 Show voters
Idézetet írta: szileni date=1269269685\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1063\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
O, kaptam egy ilyen error hibát :D
E:\\GTASAMP\\gamemodes\\samp.pwn(744) : error 017: undefined symbol \"lift\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
 
Nem definiáltad a lift-et...egyszeruen csak ahol használod csinálj egy ilyet:
 
new lift;

Kapuval kapcsolatban...
« Válasz #5 Dátum: 2010. március 22. - 17:05:29 »
0 Show voters
Na most meg az a baj hogy nem muködik...
Fellépek a szerómra oda mennék ahol lenne a kapu és nincs ott xD

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
Kapuval kapcsolatban...
« Válasz #6 Dátum: 2010. március 22. - 17:31:19 »
0 Show voters
Idézetet írta: Vampesz date=1269272679\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1063\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


O, kaptam egy ilyen error hibát :D
E:\\GTASAMP\\gamemodes\\samp.pwn(744) : error 017: undefined symbol \"lift\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
 
Nem definiáltad a lift-et...egyszeruen csak ahol használod csinálj egy ilyet:
 
new lift;

 

[/quote]
Minek hozza létre fölöslegesen ?  :o
 
DestroyObject(lift);

 
Csak itt van használatban, de ez se tudom mit szeretne eltávolítani.?  :neutral:
\" \" Alien nem jól fejezte be, az átírást...  :)
@szileni
Ne hozd létre fölöslegesen, elég ha ezt átírod.:
 
DestroyObject(lift); -> erre DestroyObject( kapu );

 
A gondod, pedig abból ered, hogy nem a \'nyitott\' állapotban hoztad létre az objectet, hanem mikor zárva van.
Tehát így nézne ki:
 
#include <a_samp>
new kapu;
public OnFilterScriptInit(  )
{
kapu = CreateObject(968, 352.098083, -1781.130127, 5.191676, 0.000000, 0.000000, 0.000000); // Gate1
return 1;
}
public OnFilterScriptExit(  )
{
DestroyObject( kapu );
return 1;
}
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] )
{
if(!strcmp(\"/nyit\", cmdtext, true) )
{
        if( IsPlayerAdmin( playerid ) )
{
       MoveObject(kapu, 351.931915, -1781.162720, 5.426754, 2); // 2 a sebessége
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, 0xFF3366FF, \"Nem vagy admin!\");
}
    return 1;
}
if(!strcmp(\"/zár\", cmdtext, true) )
{
    if( IsPlayerAdmin( playerid ) )
    {
       MoveObject(kapu, 352.098083, -1781.130127, 5.191676, 2);
}
else
{
       SendClientMessage(playerid, 0xFF3366FF, \"Nem vagy admin!\");
}
   return 1;
}
return 0;
}

 
Így biztos jónnak kell lennie.  ;)
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 22. - 17:35:13 írta Csabesz »

Kapuval kapcsolatban...
« Válasz #7 Dátum: 2010. március 22. - 17:33:54 »
0 Show voters
kapu val már próbálta.... Annyi hibaüzenetet adott utánna ki xD
Nade már azt megoldottam... Most más gond van
(( Na most meg az a baj hogy nem muködik...
Fellépek a szerómra oda mennék ahol lenne a kapu és nincs ott xD ))

jana4

  • Vendég
Kapuval kapcsolatban...
« Válasz #8 Dátum: 2010. március 22. - 17:51:59 »
0 Show voters
Akkor töltsd be újra a szkriptet. ennyi. falusi észjárás  >:D
Én is megírtam ezt, de már ALIEN elottem posztolt....  ;D
 

#include <a_samp>
new kapu;
public OnFilterScriptInit() return kapu = CreateObject(968, 352.098083, -1781.130127, 5.191676, 0.000000, 0.000000, 0.000000);
public OnFilterScriptExit() return DestroyObject(kapu);
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!strcmp(\"/kapu-nyit\", cmdtext, true))
{
                    if(IsPlayerAdmin(playerid)) return MoveObject(kapu, 351.931915, -1781.162720, 5.426754, 2);
   else SendClientMessage(playerid, 0xFF3366FF, \"Nem vagy admin!\");
          return 1;
}
if(!strcmp(\"/kapu-zár\", cmdtext, true))
{
          if(IsPlayerAdmin(playerid)) return MoveObject(kapu, 352.098083, -1781.130127, 5.191676, 2);
   else SendClientMessage(playerid, 0xFF3366FF, \"Nem vagy admin!\");
       return 1;
}
return 0;
}
 
[/quote]

Kapuval kapcsolatban...
« Válasz #9 Dátum: 2010. március 22. - 18:07:21 »
0 Show voters
Idézetet írta: Csabesz date=1269275479\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1063\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

O, kaptam egy ilyen error hibát :D
E:\\GTASAMP\\gamemodes\\samp.pwn(744) : error 017: undefined symbol \"lift\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
 
Nem definiáltad a lift-et...egyszeruen csak ahol használod csinálj egy ilyet:
 
new lift;

 

[/quote]
Minek hozza létre fölöslegesen ?  :o
 
DestroyObject(lift);

 
Csak itt van használatban, de ez se tudom mit szeretne eltávolítani.?  :neutral:
\" \" Alien nem jól fejezte be, az átírást...  :)
@szileni
Ne hozd létre fölöslegesen, elég ha ezt átírod.:
 
DestroyObject(lift); -> erre DestroyObject( kapu );

 
A gondod, pedig abból ered, hogy nem a \'nyitott\' állapotban hoztad létre az objectet, hanem mikor zárva van.
Tehát így nézne ki:
 
#include <a_samp>
new kapu;
public OnFilterScriptInit(  )
{
kapu = CreateObject(968, 352.098083, -1781.130127, 5.191676, 0.000000, 0.000000, 0.000000); // Gate1
return 1;
}
public OnFilterScriptExit(  )
{
DestroyObject( kapu );
return 1;
}
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] )
{
if(!strcmp(\"/nyit\", cmdtext, true) )
{
        if( IsPlayerAdmin( playerid ) )
{
       MoveObject(kapu, 351.931915, -1781.162720, 5.426754, 2); // 2 a sebessége
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, 0xFF3366FF, \"Nem vagy admin!\");
}
    return 1;
}
if(!strcmp(\"/zár\", cmdtext, true) )
{
    if( IsPlayerAdmin( playerid ) )
    {
       MoveObject(kapu, 352.098083, -1781.130127, 5.191676, 2);
}
else
{
       SendClientMessage(playerid, 0xFF3366FF, \"Nem vagy admin!\");
}
   return 1;
}
return 0;
}

 
Így biztos jónnak kell lennie.  ;)
 
[/quote]
Igaz elnézést csak az utolsó HSZ-t néztem :/

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
Kapuval kapcsolatban...
« Válasz #10 Dátum: 2010. március 22. - 18:14:31 »
0 Show voters
Semmi gond.   :angel:

Kapuval kapcsolatban...
« Válasz #11 Dátum: 2010. március 22. - 18:40:34 »
0 Show voters
Nem megy  :angry:

Nem elérhető ALIEN

  • 1163
    • Profil megtekintése
Kapuval kapcsolatban...
« Válasz #12 Dátum: 2010. március 22. - 19:03:02 »
0 Show voters
Szerintem ezzel nincs semmi baj.
 
SCRIPTBE:
 

#include <a_samp>
new kapu;
public OnFilterScriptInit(  )
{
kapu = CreateObject(968, 351.931915, -1781.162720, 5.426754, 0.000000, 0.000000, 0.000000); // Gate1
return 1;
}
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] )
{
if(!strcmp(\"/nyit\", cmdtext, true) )
{
       if( IsPlayerAdmin( playerid ) )
{
       MoveObject(kapu, 351.931915, -1781.162720, 5.426754, 2); // 2 a sebessége
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, 0xFF3366FF, \"Nem vagy admin!\");
}
    return 1;
}
if(!strcmp(\"/zár\", cmdtext, true) )
{
    if( IsPlayerAdmin( playerid ) )
    {
       MoveObject(kapu, 352.098083, -1781.130127, 5.191676, 2);
}
else
{
       SendClientMessage(playerid, 0xFF3366FF, \"Nem vagy admin!\");
}
   return 1;
}
return 0;
}

 
GAME MÓDBA:
 

#include <a_samp>
new kapu;
public OnPlayerGameModeInit(  )
{
kapu = CreateObject(968, 351.931915, -1781.162720, 5.426754, 0.000000, 0.000000, 0.000000); // Gate1
return 1;
}
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] )
{
if(!strcmp(\"/nyit\", cmdtext, true) )
{
        if( IsPlayerAdmin( playerid ) )
{
       MoveObject(kapu, 351.931915, -1781.162720, 5.426754, 2); // 2 a sebessége
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, 0xFF3366FF, \"Nem vagy admin!\");
}
    return 1;
}
if(!strcmp(\"/zár\", cmdtext, true) )
{
    if( IsPlayerAdmin( playerid ) )
    {
       MoveObject(kapu, 352.098083, -1781.130127, 5.191676, 2);
}
else
{
       SendClientMessage(playerid, 0xFF3366FF, \"Nem vagy admin!\");
}
   return 1;
}
return 0;
}

Kapuval kapcsolatban...
« Válasz #13 Dátum: 2010. március 22. - 19:10:46 »
0 Show voters
Az a lényeg hogy amit küldtetek az jó. Az a baj hogy nem mutatja az objectet...

Nem elérhető ALIEN

  • 1163
    • Profil megtekintése
Kapuval kapcsolatban...
« Válasz #14 Dátum: 2010. március 22. - 19:13:40 »
0 Show voters
Idézetet írta: szileni date=1269281446\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1063\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az a lényeg hogy amit küldtetek az jó. Az a baj hogy nem mutatja az objectet...
 
De mibe raktad amit leírtunk?? GameMódba, v. Script-be?
Ez hozza létre az objectet:
 

kapu = CreateObject(968, 351.931915, -1781.162720, 5.426754, 0.000000, 0.000000, 0.000000); // Gate1

 
Nem lehet hogy rossz helyen keresed?

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal