new obj1;new obj2;
obj1 = CreateObject(968, 351.931915, -1781.162720, 5.426754, 0.000000, 0.000000, 0.000000); // Gate1obj2 = CreateObject(968, 352.098083, -1781.130127, 5.191676, 0.000000, 270.25364954, -178.954199984); // Gate 2
if(strcmp(\"/parancsamimozgatjaakaput\", cmdtext, true) == 0){ if(IsPlayerAdmin(playerid)) { MoveObject(obj1, x, y, z, ido); // Az x, y, z az a koordináta ahova a kapu mozogjon } return 1;}
#include <a_samp>new kapu;public OnFilterScriptInit( ){kapu = CreateObject(968, 351.931915, -1781.162720, 5.426754, 0.000000, 0.000000, 0.000000); // Gate1return 1;}public OnFilterScriptExit( ){DestroyObject(kapu);return 1;}public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] ){if(!strcmp(\"/nyit\", cmdtext, true) ){ if( IsPlayerAdmin( playerid ) ){ MoveObject(kapu, 351.931915, -1781.162720, 5.426754, 2); // 2 a sebessége}else{ SendClientMessage(playerid, 0xFF3366FF, \"Nem vagy admin!\");} return 1;}if(!strcmp(\"/zár\", cmdtext, true) ){ if( IsPlayerAdmin( playerid ) ) { MoveObject(kapu, 352.098083, -1781.130127, 5.191676, 2);}else{ SendClientMessage(playerid, 0xFF3366FF, \"Nem vagy admin!\");} return 1;}return 0;}
O, kaptam egy ilyen error hibát E:\\GTASAMP\\gamemodes\\samp.pwn(744) : error 017: undefined symbol \"lift\"Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase1 Error.
new lift;
O, kaptam egy ilyen error hibát E:\\GTASAMP\\gamemodes\\samp.pwn(744) : error 017: undefined symbol \"lift\"Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase1 Error. Nem definiáltad a lift-et...egyszeruen csak ahol használod csinálj egy ilyet: new lift; [/quote]Minek hozza létre fölöslegesen ? DestroyObject(lift); Csak itt van használatban, de ez se tudom mit szeretne eltávolítani.? :neutral:\" \" Alien nem jól fejezte be, az átírást... @szileniNe hozd létre fölöslegesen, elég ha ezt átírod.: DestroyObject(lift); -> erre DestroyObject( kapu ); A gondod, pedig abból ered, hogy nem a \'nyitott\' állapotban hoztad létre az objectet, hanem mikor zárva van.Tehát így nézne ki: #include <a_samp>new kapu;public OnFilterScriptInit( ){kapu = CreateObject(968, 352.098083, -1781.130127, 5.191676, 0.000000, 0.000000, 0.000000); // Gate1return 1;}public OnFilterScriptExit( ){DestroyObject( kapu );return 1;}public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] ){if(!strcmp(\"/nyit\", cmdtext, true) ){ if( IsPlayerAdmin( playerid ) ){ MoveObject(kapu, 351.931915, -1781.162720, 5.426754, 2); // 2 a sebessége}else{ SendClientMessage(playerid, 0xFF3366FF, \"Nem vagy admin!\");} return 1;}if(!strcmp(\"/zár\", cmdtext, true) ){ if( IsPlayerAdmin( playerid ) ) { MoveObject(kapu, 352.098083, -1781.130127, 5.191676, 2);}else{ SendClientMessage(playerid, 0xFF3366FF, \"Nem vagy admin!\");} return 1;}return 0;} Így biztos jónnak kell lennie.
DestroyObject(lift);
DestroyObject(lift); -> erre DestroyObject( kapu );
#include <a_samp>new kapu;public OnFilterScriptInit( ){kapu = CreateObject(968, 352.098083, -1781.130127, 5.191676, 0.000000, 0.000000, 0.000000); // Gate1return 1;}public OnFilterScriptExit( ){DestroyObject( kapu );return 1;}public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] ){if(!strcmp(\"/nyit\", cmdtext, true) ){ if( IsPlayerAdmin( playerid ) ){ MoveObject(kapu, 351.931915, -1781.162720, 5.426754, 2); // 2 a sebessége}else{ SendClientMessage(playerid, 0xFF3366FF, \"Nem vagy admin!\");} return 1;}if(!strcmp(\"/zár\", cmdtext, true) ){ if( IsPlayerAdmin( playerid ) ) { MoveObject(kapu, 352.098083, -1781.130127, 5.191676, 2);}else{ SendClientMessage(playerid, 0xFF3366FF, \"Nem vagy admin!\");} return 1;}return 0;}
#include <a_samp>new kapu;public OnFilterScriptInit() return kapu = CreateObject(968, 352.098083, -1781.130127, 5.191676, 0.000000, 0.000000, 0.000000);public OnFilterScriptExit() return DestroyObject(kapu);public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if(!strcmp(\"/kapu-nyit\", cmdtext, true)){ if(IsPlayerAdmin(playerid)) return MoveObject(kapu, 351.931915, -1781.162720, 5.426754, 2); else SendClientMessage(playerid, 0xFF3366FF, \"Nem vagy admin!\"); return 1;}if(!strcmp(\"/kapu-zár\", cmdtext, true)){ if(IsPlayerAdmin(playerid)) return MoveObject(kapu, 352.098083, -1781.130127, 5.191676, 2); else SendClientMessage(playerid, 0xFF3366FF, \"Nem vagy admin!\"); return 1;}return 0;} [/quote]
O, kaptam egy ilyen error hibát E:\\GTASAMP\\gamemodes\\samp.pwn(744) : error 017: undefined symbol \"lift\"Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase1 Error. Nem definiáltad a lift-et...egyszeruen csak ahol használod csinálj egy ilyet: new lift; [/quote]Minek hozza létre fölöslegesen ? DestroyObject(lift); Csak itt van használatban, de ez se tudom mit szeretne eltávolítani.? :neutral:\" \" Alien nem jól fejezte be, az átírást... @szileniNe hozd létre fölöslegesen, elég ha ezt átírod.: DestroyObject(lift); -> erre DestroyObject( kapu ); A gondod, pedig abból ered, hogy nem a \'nyitott\' állapotban hoztad létre az objectet, hanem mikor zárva van.Tehát így nézne ki: #include <a_samp>new kapu;public OnFilterScriptInit( ){kapu = CreateObject(968, 352.098083, -1781.130127, 5.191676, 0.000000, 0.000000, 0.000000); // Gate1return 1;}public OnFilterScriptExit( ){DestroyObject( kapu );return 1;}public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] ){if(!strcmp(\"/nyit\", cmdtext, true) ){ if( IsPlayerAdmin( playerid ) ){ MoveObject(kapu, 351.931915, -1781.162720, 5.426754, 2); // 2 a sebessége}else{ SendClientMessage(playerid, 0xFF3366FF, \"Nem vagy admin!\");} return 1;}if(!strcmp(\"/zár\", cmdtext, true) ){ if( IsPlayerAdmin( playerid ) ) { MoveObject(kapu, 352.098083, -1781.130127, 5.191676, 2);}else{ SendClientMessage(playerid, 0xFF3366FF, \"Nem vagy admin!\");} return 1;}return 0;} Így biztos jónnak kell lennie. [/quote]Igaz elnézést csak az utolsó HSZ-t néztem :/
#include <a_samp>new kapu;public OnFilterScriptInit( ){kapu = CreateObject(968, 351.931915, -1781.162720, 5.426754, 0.000000, 0.000000, 0.000000); // Gate1return 1;}public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] ){if(!strcmp(\"/nyit\", cmdtext, true) ){ if( IsPlayerAdmin( playerid ) ){ MoveObject(kapu, 351.931915, -1781.162720, 5.426754, 2); // 2 a sebessége}else{ SendClientMessage(playerid, 0xFF3366FF, \"Nem vagy admin!\");} return 1;}if(!strcmp(\"/zár\", cmdtext, true) ){ if( IsPlayerAdmin( playerid ) ) { MoveObject(kapu, 352.098083, -1781.130127, 5.191676, 2);}else{ SendClientMessage(playerid, 0xFF3366FF, \"Nem vagy admin!\");} return 1;}return 0;}
#include <a_samp>new kapu;public OnPlayerGameModeInit( ){kapu = CreateObject(968, 351.931915, -1781.162720, 5.426754, 0.000000, 0.000000, 0.000000); // Gate1return 1;}public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] ){if(!strcmp(\"/nyit\", cmdtext, true) ){ if( IsPlayerAdmin( playerid ) ){ MoveObject(kapu, 351.931915, -1781.162720, 5.426754, 2); // 2 a sebessége}else{ SendClientMessage(playerid, 0xFF3366FF, \"Nem vagy admin!\");} return 1;}if(!strcmp(\"/zár\", cmdtext, true) ){ if( IsPlayerAdmin( playerid ) ) { MoveObject(kapu, 352.098083, -1781.130127, 5.191676, 2);}else{ SendClientMessage(playerid, 0xFF3366FF, \"Nem vagy admin!\");} return 1;}return 0;}
Az a lényeg hogy amit küldtetek az jó. Az a baj hogy nem mutatja az objectet...
kapu = CreateObject(968, 351.931915, -1781.162720, 5.426754, 0.000000, 0.000000, 0.000000); // Gate1